Hiç Gitme

1.1K 68 23
                                    

"Karaca " telefon kapanmisti . Azer Yamac'in ona zarar verme ihtimaliyla kafayi yiyordu . Butun evi yerlebir etmisti . Oglunu sakinlestiremeyen Fadik ne yapacagini sasirmisti . Kapidan giren Yilmaz'i gören Fadik onun da yüzü gözünün dagilmis oldugunu gördü . Azer'in de kapiya dönmesiyle kardesine kosmasi bir oldu .

"Noldu oglum "

"Abi Yamac Karaca'yi aldi . Kalabalikti abi "

Flashback

Kapınin sert calinmasından belindeki silahi cıkardı Yılmaz. Karaca bu sesten dolayi merdivenlere kadar inmisti . Yamac'in Karaca diye bagirip kapiya ates etmesiyle merdivenleri tekrar geri cikip kendini odaya kilitledi . Yamac'in adamlari Yılmaz'i döverken Yamac bütün odalara bakiyordu . Karaca balkondan asagi atlamis burkulan ayagiyla kaçmaya çalısıyordu . Azer'i aradı ama açan olmadı . Yamaç en son kilitli olan odaya geldiginde kapıyı kırıp içeri girdi . Karaca'yı balkondan gordugunde hizlica asagi inip pesinden gitti . Cok fazla uzaga gidemeyen Karaca yakalanmisti. Yamac Karaca'yi kolundan tutmus cekistiriyordu.

"Amca nolur birak niye böyle yapıyosun "

"Sus Karaca senle bi isim yok benim Azer'le hesaplasicaz "

"Nolur ona bir sey yapma "

"O benim sevdigimi öldürdü ama "

Karaca duyduklariyla sasirmisti . Azer hic bir kadina bike isteye zarar veremez diye gecirdi icinden . Yamac Karaca'yi bir depoya getirip Azer'i aratti .

**
Uzun bekleyisin ardindan Yamac Azer'i aradi . Deponun adresini verip tek basina gelmesini söyledi .

"Yamac " Azer'in sesini duyan Karaca ayaklandi . Kosmak istedi ama onu durduran bir kisi vardi . Azer elinde silahiyla depoya girdi .

"Bırak Karaca'yi . Derdin benimle "

"Yegenime bir sey yapacak degilim "

"Celasunla is birligi yapan biri mi söylüyor bunu "

" Sus artık " Yamac adamlarindan birine seslenip Karaca'yi eve götürmesini söyledi. Azer ne kadar güvenmesede kabul etmek zorunda kaldi .

"Anlat nasil oldurdun onu "

"Sen madem hesap soracaktin bunca yil niye bekledin "

"Seher'in katilini bulmak icin cok ugrastim , sen Karaca'yi bulmadan bir iki gün önce öğrendim "

"Ben öldürmedim "

"Yalan söyleme "

"Bi insan kardesini öldüremez "

Yamac duydugu seyle sok yasamisti .

"Ne sacmaliyosun "

"Seher benim kardesim Yamac . Bi sevdigi oldugunu biliyordum anlasilan o ki senmissin "

"Sen öldürmediysen kim öldürdu lan "
diyip saldirdi Azer'e . Azer karsilik vermedi Yamac hincini cıkartana kadar bekledi . Yamac eline bulasan kanlarla geri cekildi.

"Gitti lan sevdigim gitti "

Azer Yamac'in bu halini gördükce asil gercekle daha cok yıkilacagını biliyordu . O yüzden hic bir sey söyleyemedi .

Karaca kaçarken abisine haber vermisti . Telefon sinyalinden nerden okduklarini bulmustu Akın .Kızını almak icin gelen Selim'de olanı biteni öğrenmisti . Akın Karaca'yı yolda amcasinin adamlarinin elinden almis Yilmaz ve babasiyla geldiginden Yilmaz ve Karaca'yi Azer'in evine yolladi .Akın ve Selim'de depoya girip Yamac'i Azer'in üstünden zorda olsa almislardi . Ne oldugu bilmediklerinden sorgularcasina bakiyorlardi .

Selim Azer'i alip cikti depodan . Akin'da Yamac'la ilgileniyordu .

"Seher " diye agladi Akin'in dizlerinde . Akın Seher'i biliyordu . Ailesiyle birlikte yasamasada onlari hergun adım adım takip ediyordu ama amcasının Seher'in ölümüyle ilgili neden Azer'den hesap sordugunu anlamamisti .

Azer yüzundeki darbelere yenisi katıp gelmisti eve . Karaca Azer'i oyle gordügünde bırakmıstı gözyaslarini . Kosarak sarildi . Azer'de karsilik verdi hemen Karaca'ya . Karaca elinden tutup cikardi odaya . Yüzünü temizleyip ellerini gezdirdi yaralarinda . Azer Karaca'nin elini tutup öptü defalarca .

"Üzülme her şey yoluna giricek söz " diyip öptü alnından .

"Amcam neden böyle yapıyo Azer , ne istiyo senden "

Derin bir nefes aldi Azer . Kacacak bir yeri kalmamisti artik . Zaten anlatip rahatlamak istiyordu ama bu anlattiklari Karaca'ya iyi hissettirmeyecekti . Kimseye iyi hissettirmeyecekti .

"Benim bi kız kardesim vardi . Seher . Amcanla arasinda bir seyler varmis . Amcan benim onu öldürdügümü düsünüyo ."

"Ne "

"Duydun iste "

"Kim öldürdü " Azer'in duymaktan korktugu soruydu bu iste . Cevap vermeyip banyoya girdi . 1 saatin ardindan odada hala onu bekleyen Karaca'yi gördü . Belinde havluyla çıktıgında Karaca bastan asagi Azer'i süzdü . Sonra gözlerini kacirip

"Sen giyin ben kapidayim "

Azer hafif tebessum edip odadan cikmakta olan kadina bakti . Birkac gun her seyi unutmak istedi o an .

"Azer .. giyindin mi "

"Evet "

Karaca direk iceri dalmisti ama Azer'in üstünde tişört felan yoktu . Azer hızli bir hamleyle cekti Karaca'yı kendine .

"Her şeyi unutmak istiyorum Karaca . Sadece sen ve ben olalim istiyorum "
diyip yavasca yaklasti sevdiginin dudaklarina . Karsilik aldi bu durumdan. Elini Azer'in ciplak bucudunda gezdirdi Karaca . Azer'in eli Karaca'nin belinde gezindi . Nefessiz kaldiginda geri cekildi.

"Bana iyi geliyosun Karaca . Hiç gitme "

"Bana anlatirsin sana yardim edebilirim Azer "

"Bu konuda kimse yardim edemez , zamani kimse geri alamaz "

"O zaman gecmiste kalma izin verme seni etkilemesine " diyip öptü Azer'i Karaca . Islak saclarini cekistirdi öperken . Geri cekilip banyoya gitti .Elinde havluyla geri geldi .

"Napicaksin onu "

"Saclarini kurulicam "
Havluyu alip yavasca Azer'in saclari da gezdirdi Karaca . Azer Karaca'nin yüzünü inceleyip pis bir sırıtış attı.

"Evlenince de isterim bundan " dediginde Karaca bir anda duraksayıp Azer'e dikti gozlerini . Onunla evlenmek istemedigini sanıyordu . Bu duyduguyla ondan mutlusu yoktu . Azer'in boynuna atlayıp defalarca öptü omzundan . Azer'se yapili kollarini sarip saclarindan öptü sevdigini .

Evet arkadaslar yeni bolüm sizlerle . Bir sey aciklamak istiyorum . Ben her gün yeni bölüm atıyorum evet ama şöyle bir bakinca okunma sayilari yüksek ama oylar cok az . Dolayisiyla oylar cogalinca yeni bölüm atmaya karar verdim . Bu tamamen size bagli . İyi veya kötü burda bir emek verdigimi düsünüyorum . O yüzden böyle bir sey yapmaya karar verdim . Bana hak verenler ya da yanlis oldugunu düsünenler olabilir . Bunlari yorum olarak belirtebilirsiniz . Bölüm hakkında konusmaya gelince sizce Seher nasil öldü ve neden Yamac Seher'i Azer'in öldüğünu düsünüyor ? Yorumlarda bulusalim dostlar iyi okumalar . Hoşçakalın 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin