Bir Tek Seni Sevdim

1.6K 85 15
                                    

Bu sefer oynanan oyun Azer'le Karaca için tartışmaya yol acmıştı.Sinirler iyice gergin kimse konuşmuyordu. Karacadan
Az kalsin merdivenlerden düşüyordum ki Azer son anda beni tutup çekmişti. Ben anın şokundayken oysa yanagıma tepki vermem için hafiften vuruyordu.

"Vurma bana "

"Özür dilerim , tepki vermeyince korktum ben "

"Bırak iyiyim " diyip eline sardığı belimi cektim .

"Karaca bak yapma böyle "

"Ne yapmıyım ya  , kızla aranizda bir şeyler geçmiş belli , gelmiş burda nasil konuşuyo , özledim felan . Seni ozlicek kadar ne yapmış olabilirsiniz ki "

"Karace sen ne dediğinin farkında mısın ? Sana tanimam etmem, ne dedigini bilmiyorum diyorum bana yaptıgina bak . Sen şimdi inanmiyo musun bana ?"

"İnanmıyorum , sen git bu yalanlarıni başkasina anlat . Hadi kos ona koş hemen . "

Azer hiç bir şey demeden odasindan ceketini alıp yüzüme bile bakmadan sinirle asagi indi. Gidiyordu işte o kiza gidiyordu. Kapıyi sertçe vurup evden çıktı. Karaca dolan gözlerini serbest bıraktı .Fadik teyze aramizdaki bağın farkina varmısti. Bizim için ne kadar sevinsede bu olaydan sonra o da üzülmüştü.Odama geçtim saatlerce bekledim . Ama Azer gelmemişti ve artık gözlerim uykusuzluktan kızarmiş daha fazla dayanacak gücum kalmamışti. Elim telefona gitti aramak istedim ama yapamadim. Evet bugün onu fazlasiyla kırmıştım. Ama ben de o kızı onunla düşününce sinirlendim napayım. Telefonum çalmıştı . Azerdir diye sevinmiştim ama arayan Celasundu.

"Ne var Celasun gece gece ne istiyosun "

"Uyuyamadim da aradim oyle belli ki sen de uyuyamamışsin telefonu hemen actığina göre "

"Yoo ne alakasi var ben su almak için kalkmıstım "

"Anladım , ee ne zaman geliceksin , orda durumlar nasıl bakalim "

Celasun'un son sorusuyla şüphelenmiştim ama bozuntuya vermeden
"Bilmiyorum Fadik teyze iyi degil , durumlar da gayet iyi çok egleniyorum , Azer'le saatlerce hiç bıkmadan sohbet ediyoruz " dedim sesimi neseli cıkartarak .Celasun sesi düşmüş bir şekilde

"Anladim iyi " demekle kalmıştı.

"Sen neden sordun boyle bir şeyi "

"Ailenden uzaksin ya üzgünsüzdür belki diye dedim ben "

"Ailemden bir süreliğine uzagım hem merak edilcek bir şey yok iyiyim ben. Başka bir şey yoksa kapatıyorum Celasun çok uykum var benim "

"Tamam , iyi geceler o zaman "

"Sanada "

Koskoca 2 gün geçmişti . Azer hala gelmemisti yetmiyomuş gibi bir de kimsenin aramalarina cevap vermiyordu. Hemen aşagi inip Yilmaz'in yanin gittim.

"Yilmaz abin nerde soyle cabuk "

"Bilmiyorum Karaca "

"Yilmazz ne demek bilmiyorum ya , bu adam kimseye haber vermeden kaybolmamiştir herhalde ortadan dimi "

"Abim nereye "

"Cehenneme "

"Abi özür dilerim ben nerden biliyim boyle biri oldugunu , böyle yapacagini "

"Sus Yilmaz senin yüzünden kavga ettik az once "diyip arabaya dogru yürümeye devam ettim .

"Abim nereye gittigini soyle bari bir sıkıntı cikarsa bileyim nerde oldugunu "

"Şu nolur nolmaz diye aldığımız eve gidiyorum " 

"Tamam abi "

"Kimseye söyleme  yalniz kalmak istiyorum . Bir soyle birine kafani uçururum he "

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin