Azer ve Karaca Fadik'in onları çagırdığını soyleyen Yılmaz'ın üzerine hızlıca hazırlanıp aşagıya inmişti . Yemekte ses seda cikmiyordu . Bu sessizligi Azer bozdu .
"Anne noluyor "
Fadik catalindaki son lokmayi da agzina atip konusmaya basladi .
"Sultan hanim aradi Karaca bugün evine dönecek " Azer ve Karaca sasirmisti . Bu ne demekti simdi
"O ne demek niye donüyormuş "
"İstemeye gidecegiz de ondan hazırlık yapması gerek "
"Olmaz gidemez " demisti Azer annesinin ne dedigini sonradan fark etmisti . Karaca'da öyleydi . Ayni anda Azer'le birbirlerine dönüp güldüler .
"Oo abim bekar hayatina son veriyor "
"Yakindir seninkide canim kardesim "
"Karaca kızım sen yemekten sonra hazirlan Azer seni bıraksın yarın da seni istemeye gelecegiz babaannenle anlastik "
"Tamam Fadik teyze tesekkür ederim "
Azer Karaca'nin elini tutup alnina öpücük bıraktı .
**
"Çok heyecanlıyım ben Azer "
"Bende " diyip elini tuttu Karaca'nin eve gelmelerine cok az kalmisti . Evin bahcesine girilmişti ama Karaca arabadan inmemişti .
"Kurtuluş olmana çok az kaldı " dedi Azer büyük bir gülümsemeyle . Karaca Azer'in yanağına öpücük kondurup konustu .
"Seni seviyorum "
"Bende seni seviyorum güzelim " diyip alnina öpücük kondurdu . Karaca arabadan inmiş eve girmişti . Kapidan Azer'e bakmayı ihmal etmemişti tabi . Azer Karaca'nın eve girdiğini gördüğünde arabayı çalıştırıp bahçeden dışarı çıktı . Eve gelmişti evde hazırlık vardı . Bi yandan ne giyeceklerine karar veriyorlar bir yandan cicek cikolata isine karar veriyorlardı . Azer her seyi en ince ayrintısına kadar halletmişti . Karaca bembeyaz bir elbise giymeye karar vermişti (Ece'nin galada giydigi elbiseyi hayal edebilirsiniz )
"Ya oldu mu bu Saadet abla hani beyaz ya bir garip oldu sanki "
"Hayır güzelim cok güzel oldu hem sen gelin adayısın beyazın gelinliginin sana yakistigini burdan anlamiz olacak herkes " diyip sarildi Karaca'ya . Damla'nin da desteklemesiyle bu elbiseyi giymeye karar vermisti . Duygu'da olacaktı istemede yani Yılmaz yine yanmıstı .
Akşam olmuştu . İsteme yarın aksam olacaktı . Azer ve Karaca bir telas vardı . Eli ayagina dolanan Karaca zar zor Azer'i arayabilmisti . Telefonun uzunca calmasi sonucu Azer acti telefonu ."Napiyosun " dedi Karaca heyecanli sesiyle
"Banyodaydim guzelim sen napiyosun "
"Ee oturuyorum odamdayim bende " Azer Karaca'nin cok heyecanli oldugunun farkindaydi .
"Karaca sana bir sey söylemem gerek "
"Kötü bir sey mi oldu "
"Ben yapamam seninle evlenemem "
"Ne diyosun Azer nerden cikti simdi bu "
Azer dayanamamis gülmeye baslamisti .
"Şaka yaptim ben senden vazgecer miyim güzelim "
"Ne bicim saka bu ya " diyip telefonu Azer'in suratina kapatti Karaca . Azer'in tekrar aramasina cevap vermedi Karaca .
"Aptal ! " yazip mesaj atti Azer'e . Yataga uzandı . Sinirli yüzü yarın aklına gelince yerini gülümsemeye bıraktı . Azer özür mesajı atıp yatti .
O da yarını düsünüyordu . Kapının calınmasıyla Yılmaz oldugundan adı gibi emin oldugundan konustu .