Bir ordu adamla Yamaç çıkmıştı karşılarına . Azer kasılan yüzüyle arabadan inmek icin hamle yapmıstı (cesur yigidim ) . Karaca Azer'i kolundan yakalayıp durdurdu .
"Azer gitme "
"Bir sey olmayacak güzelim tamam mı "
"Azer"
Azer Karaca'nın kolundaki elini tutup öptü . Arabadan inip Yamaç'ın karşısına dikildi ."Pek bi cesursun Azer "
"Öyleyimdir . Serefsiz de degilimdir ben Yamaç ama tabi sen bilmezsin "
Yamaç Azer'e vurmak icin hamle yaptigi sırada bir ses geldi . Karaca'da arabadan inmis arkasina bakmisti . Gelen kisi Azer'i es gecip Yamac'in karsisina dikildi .
"Bir daha abime yaklasmayacaksin Yamac Kocovali "
"Seher "
"Sakın sakın bir daha adımı söyleme "
"Abim sen arabaya gec hadi "
"Hayır abi "
Akın arkadan onları izliyordu .
Cesur Seher geri gelmisti ."Eger bir daha abime ya da diger sevdiklerime yaklasmaya onlara zarar vermeye kalkarsan seni kendi ellerimle öldürürüm " Seher bu sözleri aglayarak söylemisti tabi karsisindaki adamda agliyordu . Agzini bile acamamisti sevdigine karsi .
"Git simdi " Seher bu lafindan sonra gözlerini Yamaç'ın gözünden cekmis yere dikmisti . Yamaç Seher'e dogru bir adim attiginda Azer Seher'in önüne gecmisti . Yamac el mahkum gitmisti ordan arkasindaki adamlarla . Seher gözündeki yasi silmis abisine dönmustu .
"Senin burda ne isin var Seher "
"Benim adamlarimdan biri Yamac'in bir seyler cevirdigini söyledi bende geldim . İyi ki de gelmisim "
"Bu islere karismani istemiyorum "
Azer kardesine sarilip bekledi bir süre . Akın'in da orda oldugunu farketmesi uzun sürmedi .
"Bin arabaya hadi eve birakayim seni "
"Ben birakirim Seher'i siz isinize bakin "
"Kardesimden uzak durucaksin Akin "
"Abi beni Engin bırakır ben zaten onla geldim diyip elini bir arabaya isaret etti "
Azer sinirle soluyup kardesine dondu .
"Direk eve gidiceksin birazdan Yilmaz'i aricam"
Seher kafa sallayip arabaya dondu . Akin'a bakti bir sure ve arabaya bindi.
Azer'de Karaca'yla tekrar yola cikti. Hala sinirli olan Azer'i Karaca elini tutarak sakinlestirmeye calisiyordu .
"Sakin ol nolur Azer " Azer elinin üstündeki eli tutup öptü .
"İyiyim güzelim hadi su mekana bakmaya gidelim " Azer gülümseyince Karaca'da gülmüştü .
**
"Azer burası çok güzel "
"Hava çok güzel Karaca tam bir kır dügünü olacak " diyip Karaca'nın beline doladı kollarını . Boynuna öpücük kondurup yanagindan da öptü .
"Çok mutluyum "
"Bende öyle "
Karaca Azer'e dönüp ellerini Azer'in ensesinde birleştirdi ve öpmeye başladı . Hemen karsılıgını da almıştı . Geri cekildiginde alnini Azer'in alnina yasladi . Tekrar önüne döndügünde Azer kollarini sarmisti yine .
Duygu mahallede oturmuş bir cocukla konusuyordu . Onu görmeye gelen Yılmaz pusuda yatmiş onları seyrediyordu . Sinirli yüzü cocugun Duygu'ya sokulmasiyla daha da gerilmesine yol acmisti . Hizla onlara dogru ilerleyip cocuga omuz atti . Duygu'yu kolundan tutup cekistirmeye basladi . Cocuk Yilmaz'in omzundan tutup durdurdu .
"Noluyo birader birak kizi "
"Cek lan elini kirip vermiyim eline "
"Yilmaz napiyosun "
"Sen sus "
"Bana bak seni bir daha bu kizin yaninda görmicem "
Duygu anlamsizca bakti Yilmaz'a . Bu cocuk degil miydi sevgili olmak istemeyen . Ki kendiside buna hazir degildi zaten . Duygu'yu arabaya kadar cekip bindirmisti . Yol boyunca ikiside konusmamisti . Deniz kenarina geldiklerinde Yilmaz arabadan inip yaslandi . Duygu'da pesinden inip yanina gecti .
"Senin ne isin var o herifle , kim o "
"Sanane Yilmaz niye soruyorsun "
"Kizim ben sana zarar gelmesin diye soyluyorum "
"Ben kendimi korurum Yilmaz merak etme "
"Bi de sokuluyo sana dogru tipini siktigim "
"Niye buna bu kadar bozuluyosun ki ben genc bi kızım sevgilim olabilir "
Yılmaz Duygu'nun söyledigiyle bozulmuştu . Gözlerini Duygu'dan alıp karsiya dikti .
"Hem sen demedin mi sevgili olmayalim diye . Bak oglum ben böyle seylere gelemem . Ya seversin ya sevmezsin . Ben senin bu bilmemezligini cekemem . Ha eger seveceksende simdiden söylüyorum terk etme ya da üc gün sonra sıkılma gibi planların varsa hic bulasma . Onu unutmusum seni mi unutamayacagim " dedi Duygu düsen gözyasiyla
"Kimi "
"Sanane oglum sanane ya " diyip yurumeye basladi Duygu .
"Biz bir daha görüsmesek daha iyi olur "
Yilmaz bir sey diyemeden gitmisti Duygu . Öylece kalakaldi .
Aksam olmus Karaca Azerlerde kalmak icin babasini ikna etmisti . Zaten Yamac'tan dolayi epey rahatsiz hissediyordu . Yilmaz gelmis bir sey söylemeden odaya cikmisti . Azer ve Karaca saskinca birbirlerine bakip önlerine dönmüşlerdi . Karaca telefonunda gelinlik inceliyordu . Azer bunu farkettiginde Karaca'yı gelinlikle hayal etmeye basladi . Gülümsemesi Karaca'nin dikkatini cekmisti .
"Neye gülüyosun "
"Seni gelinlikle hayal ediyodum . O kadar eminim ki cok güzel olacagina "
"Sen bi de kendini hayal et damatlikla "
Azer daha cok gülmeye baslamisti . Sonra Karaca'ya döndü . Elini Karaca'nin saclarinda gezdirip konusmaya basladi .
"O günden sonra her sabah seninle uyanıcam o kadar güzel ki . Düsündükce daha cok seviyorum seni . Parmaginda sana aldigim yüzük , kalbin bana ait , bunlari bilmek o kadar güzel ki bi de bebeklerimiz tabi " diyip gülmeye basladiginda Karaca Azer'e dudagina öpücük kondurup geri cekildi . Alnini alnina yaslayip
"4 te anlastik bak ona göre "
"Daha fazla da israrciyim hala ama 4 de idare edicez artik napalım "
Karaca gülümseyip tekrar öptü Azer'i . Azer Karaca'yı kucaklayıp kaldirdi .
"Azer napiyosun Fadik teyze görücek simdi "
"Odasinda güzelim annem görmez "
Karaca Azer'in omzuna basini yasladi . Azer Karaca'yla odaya çikti . Birbirlerine sarilarak kendilerini uykuya bıraktılar .Ateş ve buz insanın derisine dokunduğu ilk anda ayni etkiyi yaratır . Ani bir ürperme . Bu yüzden ilk anda ayırt edilemezler . Sonra biri yakar diğeri dondurur . Yanmanın ve donmanın insan üzerindeki son etkiside aynidır . İkiside insanı yok eder .
Evet yeni bölüm sizlerle umarım begenirsiniz . Sizce bu düğün olayı hemen gerceklessin mi yoksa bir kaç bölüm icinde mi meydana gelsin ? Yorum yapmayı ve oy kullanmayi unutmayın lütfen. İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋