Hayal adlı hikayeye bakmayı unutmayın 👻
Karaca uyumuş Azer hala uyanıktı.Olanlar aklına geldikçe deli gibi oluyordu.Karaca'nın saçlarını okşayıp öpücük kondurdu.Yataktan kalkıp üstünü değiştirdi.Arabaya binip Serdar'ı aradı.Hem Efsunu hemde kardesine zarar vereni gebertecekti.İlk defa bi kadını öldürecekti ama yapacaktı.Önce Efsun'a gitmişti Serdar'la birlikte.Kapının sertce çalınmasından uyanmıştı Efsun.Kapı açıldığında Azer hemen koluna yapışmış içeri sürüklemişti.Şu an varolan Azer Karaca'nin sevdiği Azer degildi.Karaca'yı kaybetme korkusu duyan Azer'in gözü bir şey görmez haldeydi.
"Bırak beni"
"Seni uyarmıştım sana demistim sevdigime zarar vereni mahvederim demistim." Azer sinirle silahini cikartip Efsun'a dogrulttu.Serdar sadece olanları izliyordu.
"Beni mi vurucaksın Azer"
"Evet öldürücem"
Elinde kozu olan Efsun rahattı.Konuşmaya başladı.
"Kardeşini öldürmek isteyen kişiyi tanıyorum ama "
Azer'le Serdar şok olmuşçasına bakıyordu.Serdar Azer'e yengesini anlatmamıştı ama şu an bir şey de söyleyemezdi.
"Ne"
"Duydun işte onu tanıyorum istersen sana veririm"
Azer'le sinirle gülmeye baslamıştı.
"Ne istiyosun"
"Benim ne istediğim belli o da olacak zaten"diyip elini Azer'in yanağına götürdü.Azer hızla kendini cekip evden cıktı.Serdar bir süre Efsun'a bakıp o da Azer'i takip etti.
Azer arabayı son sürat kullanıyordu.Ani bir frenle durunca Serdar'da arabayı durdurup yanına gitti.
"Sakin ol biraz Azer"
"Nasıl sakin olayım he ben ailemi koruyamıyorum Allah benim belamı versin"
"Karaca da Yılmaz da iyi sakin ol"
"Ya bebegim ya o da giderse" Azer yere çöküp ağlamaya başlamıştı.Serdar omzuna vurup yaninda bekledi kendini toparlayana kadar.
Yılmaz'ın tekrar kanaması olmuş Serdar'i hastaneye cagırmışlardi.İlk ameliyata girmesede bu seferkine girecekti.Arabayı hızla sürdü.Azer'de arkadan onu takip ediyordu.Duygu kendini parcalarcasına aglıyordu.Tabi Fadik ve Seher'de.Akın'in haberi olmuş o da hastaneye gelmişti.
Kanamayı kontrol altina almak zorlaşıyordu.Yılmaz'ın kalbi durmuştu tekrardan.Uzun ugraşlar sonucu tekrar hayata dönmüştü Yılmaz.Herkes sevinmiş birbirine sarilırken yalnız kalan Duygu'ya Serdar sarıldı.
**
Azer Efsun'un kardesine kimin zarar verdigini söylemesini bekliyordu.Serdar'ın anlattıklarıyla şok olmuştu ve eli kolu bağlanmıştı.Efsun'a gitti."Hoşgeldin"
Efsun odaya cıkıp üzerini degiştirdi.Açik bir kıyafet giyip konuştu.
"Bende tam masayı hazırlıyordum hadi gel" diyip Azer'in kolunu tutacagi sırada Azer kendini geri cekti.
"Sen benim niye buraya geldigimi anlamamışsın"
"Ne"
"Seni öldürücem" diyip bogazina yapıştı.Efsun Azer'e dizini geçirip kacmaya calısıyordu ama Azer bacagından tutup cekti ve tekrar bogazını sıkmaya başladi.
"Benim karım ölmicek anladın mı benim bebeğim olmicek" diye bagirıyordu.
Efsun eline gecirdiği vazoyu Azer'in kafasina geçirdi.Bası kanayan Azer sinirle gulmeye basladı ve Efsun'un kaçtıgı yere doğru yürümeye başladı.Efsun kapıyı kilitleyip yardım istemek için birilerini aramıştı ama cevap veren olmadı telefona.Azer odanın kapısını kırmış içeri girmişti.Efsun silahını bulup Azer'e doğrulttu.Azer'i böyle durdurabilecegini sanıyordu.Azer ona da yürüyünce silahı ateşledi.Azer yaralandığını bile farketmemişti.Efsun tekrar kaçmaya çalışmış ama sadece banyoya kadar kaçabilmisti.Ölücekti ama o kurtulacagini saniyordu.Banyo kapisi kırılmış kendini küvetteki suda bulmuştu.Azer kafasından bastırmış onu boguyordu.Efsun sudan kafasını cıkardıgında daha çok bastırdı.
"Benim karım ölmicek bebegim ölmicek" diyip tekrar ediyordu aynı kelimeleri.Serdar Azer'in bir şey yapacagını bildiginden Efsun'un evine gelmişti.Salonu gezmis ama onu bulamamisti.Odaya cıktı.Banyoda elinde kanla duran Azer'e baktı sonra suda boğulup ölmüş olan kadına.Azer'i kaldırıp asağı indirdi.
"İyiyim ben bırak beni"
"Bi bakayım şu yaraya"
Karın boşluğuna gelmişti kurşun.Azer eve gitmekte diretince Serdar orda müdahale etmek zorunda kalmıştı.Zar zor ayağa kalkmıştı Azer.Eve gitmiş uyuyan karısına sarmıştı kollarını.Karaca Azer'e sokulmuş başını gögsüne koymuştu.
"Nerdeydin"
"Küçük bi işim vardi güzelim "
"Bi daha beni bırakıp gitme"
"Bırakmıcam"
**
Sabah Azer uyanmış elini yarasına götürmüştü.Kanadıgını farkedince küfür edip yavasca kalktı yataktan.Yataga bulasmadigina sukredip banyoya girdi.Tişörtünü çıkarıp dolaptaki malzemelerle pansuman yaptı.Kanlı tişörtü Karaca görmesin diye sepete atmadı.Korumalara verip çöpe atmalarını söyledi.Karaca kalkmış gözlerini ovuşturuyordu.Azer'i yine yanına göremeyince sinirlenmişti.Odaya elinde tepsiyle giren kocasını görünce gülümsedi.
"Gittin sandım"
"Yok gitmedim" diyip tepsiyi yatagın üstüne bıraktı ve Karaca'yı öpmeye başladı.Karaca elini Azer'in ensesine koyup bastırdı.Nefessiz kaldığında kendini geri çekti Karaca.
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum hadi aç bakalım ağzını ellerimle yemek yediricem"
"Azer ya" diyip güldü Karaca.Sevdiginin onu elleriyle beslemesi hosuna gitmisti.Elini karnına koyup güldü.Azer'de elini üstüne koymuş Karaca'nın alnına öpücük kondurmuştu.
"Mutlu olucaz"
"Mutlu olucaz" ikiside umutla birbirlerine sarıldı.
Sizce mutlu olabilecekler mi?
Yılmaz iyilesecek mi ?
Serdar'i sevdiniz mi ?
Efsun geberdi ne diyosunuz bu işe?
Burada bombanın patlayacagı bölüm çok yakında sizlerle 😳
Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın.İyi okumalar🦋