Azer kendini zorlaya zorlaya çıktı merdivenleri . Karaca'nin yanindan gecerken içi parcalanmıştı . Begüm aramasıyla hızlıca üstünü degiştirip çıktı odadan . Karaca hala ayni yerdeydi . Azer ne kadar üzülsede öfkesi daha fazla öne cıkıyordu böyle anlarda .
"Odaya gir Karaca oturma orda "
Medrdivenleri hızlıca inmis evden cıkmıstı . Fadik Karaca'nin yanina gelmis onu kaldirmisti . Yataga yatirip basinda bekledi . Aglaması gittikce siddetleniyordu Karaca'nin . Azer'de yolda kendini tutamayip aglamaya baslamisti . Arabayi aniden durdurup gozyaslarini birakti . Çok gecmeden Begüm'ün evine vardiginda derin bir nefes alip arabadan indi ."Hosgeldin girsene "
"Hosbuldum "
"Bir seyler buldum da onun icin cagirdim seni "
"Ne buldun " Azer heyecanlanip Begüm'e döndü . Begüm elindeki kagitları uzatip konusmaya basladi .
"Seher bi kulübeyi yakip kendini atese vermis bunu zaten biliyorsun . Biz kurtulamadigini saniyorduk ama öyle olmamıs "
"Nasil yani "
"Biri onu ordan cikarmis hic öyle gözlerini belertme bulamadim kim oldugunu kendini çok iyi sakliyor ayrica Seher'de onu arastirdigimizi anlamis olmali ki artik sizin evin etrafinda gozükmüyo "
Flashback
"Kardeşin yaşıyor " Azer uyumuyordu . Karaca'in söyledigiyle gozyaslarini bırakıp oylece kalmiştı . Karaca'nin uyumasiyla birlikte Karaca'ya uzunca bakip çıktı evden . Aglamasi gittikce siddetleniyordu . Kardesi yasiyordu buna seviniyordu ama Karacasinin bunu ondan saklamasina da cok kızıyordu . Arabayi hızla sürüp Karacayla kaldiklari eve gelmisti . Begüm'ü arayip durumu anlatmisti zar zor. Takip edildigini düsündügünden yola kadar yürüdü .
"Seher " diye bagirdiginda adamlar Seher'e donmustu.
"Efendim napicaz "
Gözlerindeki yaslari serbest birakan Seher ne kadar abisinin yanina gitmek istesede yapamadi . Gecmisi hatirliyordu basina gelenleri . Onu kurtaran kisinin evine gelmis kendini koltuga bırakmisti ."Neyin var "
"Abim yasadigimi ögrenmis "
"Nasil "
"Bilmiyorum sevgilisi soyledi herhalde "
"Sevgilisi ne alaka "
"Of gördü beni Karaca söyledi herhalde "
"Karaca mi " dedi adam zorlukla . Seher bu sorunun üstunde durmayip basini salladi .
"Eskiyi özlüyorum . Evimi ,annemi , babami , kardeslerimi .. Yamaç'i bi de ama yapamam aptallik ettim hic bulasmamaliydim . Beni bulmasina izin vermemem gerek . "
"Niye her sey yoluna girebilir "
"Giremez " Seher yaslarini silip kalkti oturdugu yerden
"Ben bile sevmedigim insanlarla yeni bi sayfa acabidim Seher sen sevdiklerinle daha iyisini yapabilirsin emin ol "
Seher bogustugu düsünceleriyle odasina cikti . Kendini zorda olsa uykuya birakti .
Azer yola dizlerinin üstünde cökmüş agliyordu . Seher'in basina gelenleri dusununce o pislik herifin babasini daha oldürmedigi aklina geldi . Bütün hincini o adamdan cikartip gebertti onu. En büyük sorunun farkinda degildi . Celasun coktan onu koyduklari yerden cikmisti .
**
Azer ne bir ev adresi ne de bir telefon numarasi bulmustu . Kapinin calmasiyla Begum'u durdurup kapiya yoneldi . Kapida gordugü kisiyle gozyaslari cogalmisti .
"Seher "
"Abi "
Azer kardesine sıkıca sarilmis saclarini oksuyordu .
"Güzel kardesim nerdeydin sen bunca zaman "
"Abii " İkiside hüngür hüngür agliyordu . Begüm Seher'in geldigini görünce sevindi . İkılinin iceri gecmesini saglayip onlari yalniz birakti .
"Seher'im " diyip tekrar sarilmisti Azer . Bırakmak istemiyordu . Sanki bırakırsa tekrar kaybolacak gibiydi .
Yilmaz ve Fadik bi akrabaları fenalastigindan hastaneye gitmislerdi . Karaca evde tek basina kalmisti . Keske tek kalsaydi ama Celasun'un eve girdigini kimse farketmemisti . Celasun sessiz adımlarla yukarıya dogru cıkmış Karaca'nın bulundugu odaya dogru yürümüştü . Karaca susadigindan kalkmis kapiyi acmisti ki Celasun'u karsisinda gormüstu . Bagirmak icin yeltendiginde Celasun elini agzina bastirmis onu odaya sokmustu . Karaca'yi yatagin üstüne düsürüp üstüne cıktı .
"Özledin mi beni he "
Karaca ne kadar vursada Celasun'a işlemiyordu . Bacagiyla Celasun'un bacak arasina vurup kosmaya basladi . Odadan tam cikacakti ki saclarindan tuttu Celasun ."Nereye "
"Bırak beni " Celasun Karaca'nin karnina yumrugunu gecirdiginde Karaca'nin bagirislarini duyan olmadi . Çünkü herkes yol tarafinda kontrol yapiyordu .
"Eger benim olmayacaksan onun da olmayacaksin Karaca anladin mi " diyip tekrar vurdu Karaca'ya . Eli yüzu kan olmustu Karaca'nin . Tekrar kacmak icin girisimde bulundugunda odadan cikabilmisti ama hareket edemeyecek kadar gücsüzdü . Merdivenlerin basina geldiginde bütun hayati gözünün önünden gecmis ve gözleri kapanmisti . Merdivenlerden yuvarlanmisti . Celasun gülerek asagiya inmis
"Beni secmeliydin sevgilim su an orda olmazdin " diyip Karaca'nin saclarini oksadi . Evin heryerini benzinleyip atese verdi . Karaca'ya uzunca bakip cikti evden . Yangin o kadar büyümüstüki adamlar iceri giremiyordu . Azer Seher'le yoldayken icine düsen sızıyla elini kalbine götürdü .
"Noldu abi "
"Yok birseyim " diyip arabayi sürmeye devam etti . Kardesine bakip hafifce gülümsedi . İtfaiye cagirilmisti . Azer'in telefonu sessizde oldugundan cevap vermiyordu . Fadik ve Yilmaz'a da haber verilmisti . Onlar da hemen yola cikmislardi .
"Abini aradin mi oglum "
"Acmiyor anne "
"Azer Azer " diye sayıklıyordu Karaca . Şu an onu kurtaracak bir Azer'i yoktu . Dumanin cigerlerind dolmasiyla ve merdivenden düsüp zarar verdigi vucuduyla hareket edemiyordu . Hareket etmeye calistikca inleme kopuyordu agzindan . Daha fazla dayanamayip bayilmisti . Gecen dakikaların ardından eve gelmisti Azer . Yangini gordügünde arabadan inmis eve dogru kosmustu . Yılmaz'in ve Fadik'in dd tam o anda gelmesiyle Karaca'yi aradi gözleri . Bulamayinca anladi icerde oldugunu . Kalbi yaniyordu . Gözünden yaslar düsüyordu . Adıni söylebilmisti sadece sevdiginin
"Karacam "
Ecet yeni bölum sizlerle umarim begenirsiniz . Yorum yapmayi ve oy kullanmayi unutmayin lütfen . Sizce Seher'i kurtaran kim ? İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋