Azer-?-Yamaç

1.1K 60 20
                                    

Flashback

Yamaç olanları hatırlayınca daha çok hırslanmış yari yolda durup tekrar Azer'in yanına gitmisti . Azer'de daha yeni arabaya binmişti . Yamac arabayi üstüne sürmesiyle zar zor kurtulmustu

"Napiyosun lan sen manyak herif "

" Geberticem lan seni pislik , benden sevdigim kadini aldin " diyip Azer'in karnina yumruklarini gecirdi .

Azer'de Yamac'a ayni sekilde karsilik verip konustu

"Ne sacmaliyosun lan sen "

" Onu aldın lan benden öldürdün onu"

"Kimi lan kimi "

"..... " ( Siz bir isim koyun arkadaslar ben karar veremedim)

Azer duydugu isimle sok olmustu . Yamac onu nerden taniyordu ? Ve neden onun öldurdugünu düsünüyordu . Tekrar öldügü an geldi gozünün önüne geri geri sendeledi.
Arabaya binip kendini bir ucurumun kenarinda buldu . Düsündukce o ani gozyaslarini tutamiyordu .

**

Selim'in böyle demesiyle Azer kalakalmıştı . Babasi sevdigi kadınla evlenmesini istiyordu . Yamaç'in buna izin vermeyecegini biliyordu . Kendisine bir sey olacagi umrunda degildi . Ama Karaca onsuz yapamazdi , Karaca'nin da onsuz yapamayacagini biliyordu. Her şeyi yapacaktı onu korumak için .

"Biz biraz dışarda konusalım mı Selim Kocovalı " Karaca Azer'e bakıyordu hala . Azer ona bakarsa ici yanacagindan bakmadan kapidan cikmayi tercih etmisti .

Azer olup biteni Selim'e anlatmamisti . Ama iki ailenin de baslarindaki düsmanlardan dolayi bu evlilik isinin hemen olmayacagini söylemisti bahane olarak . Selim de hakli oldugundan kabul etmisti .

"Azer, Karaca üzülmüştür uygun bi dille konus onunla ben onu yarın almaya gelirim "

Azer kafa sallamakla yetindi sadece . İceri girdiginde Yılmaz salonda tek basina oturuyordu . Bıkkınlıkla oturdu yanina .

"Abim iyi misin noldu "

"Bir sey yok Yilmaz " diyip ensesinden tuttu . Kafasindan öpüp yukariya cikti . Karaca yüksek ihtimalle odaya cikmistir diye dusundu . Su an hicbir sey icin tartismak istemiyordu . Kafasi allak bullak olmustu . Yavasca acti odanin kafasini . Karaca cam kenarinda oturmus disariyi seyrediyordu . Kapinin acilmasiyla gözlerini o tarafa cevirdi. Azer bitkin haliyle bakti Karaca'ya . Anlatmak istedi sevdigine derdini ama yapamadi . Karaca aglamakli gözlerini cevirdi tekrar cama dogru . Azer yavasca oturdu koltuga sonra kafasini indirdi Karaca'nin bacaklarina . Karaca saskinca bakti sadece . Azer'in süzülen yaslarini görmüstü. Azer'in iç çeke çeke aglamasiyla o da cok kötü olmustu . Neydi onu böylesine üzen ?

Karaca'nin elleri Azer'in saçlarini buldu . Oksadi yavasca . Azer'in hala sesli aglamasi onu korkutuyordu . Azer Karaca'nin ellerini tuttu . Sanki güc almak istiyordu . Sevdiginden baskasi veremezdi ona bunu şu an . Azer saatlerce aglamasinin ardindan sabaha karsi uyuya kalmisti . Karaca'nin elleri hala Azer'in saclarinda geziniyordu . Gözleri yanıyordu hem uykusuzluktan hem gözyaslarından . Kafasinı koltuga yaslayip o da birakti kendini uykuya .

Yılmaz öğlene dogru abisindende yengesinden de ses cıkmayınca merak edip odaya gitti . Yavasca acti kapiyi . İkisini de koltukta uyurken buldu . Üstlerini örtüp cıktı odadan . Aradan geçen 2 saatin ardından ilk uyanan Azer oldu . Elleriyle yüzünd kapatip cekti . Derin bir nefes alip verdi . Karaca'ya dönüp alnına bir öpücük kondurup cıktı odadan .Merdivenlerden abisinin indigini gördü Yılmaz

"Abim uyanmissin "

"Uyandim Yilmaz'im , benim isim var cikiyorum "

"Abim nereye "

"Anama ugrayacam yalniz kaldi kadın . Sen ayrilma burdan Karaca'yi yalniz birakma "

"Tamam abim "

Bu tabikide bir yalandi . Azer Yamac'a gidiyordu . Ne oldugunu öğrenecekti .
Arabaya bindigindd direk Yamac'i aradi

"Ne var lan "

"Konusmamiz lazim "

"Ben konusmicam Azer geberticem direk seni "

"Biz bi yanyana gelelim de sonra ne istersen yaparsin "

Yarim saatlik bekleyisin ardindan Yamac gelmisti . Arabadan iner inmez Azer'e saldirmisti . Bu seferde Azer karsilik vermiyordu .

"Ulan pislik geberticem seni . Sen nasik oldurursun lan onu " diyip defalarca vurdu Azer'in yuzune dogru .

"Ben yapmadim , ben öldürmedim " desede Yamac inanmadi . Peki kim öldürmüstü , ölen kişi kimdi ?

Yamac silahini cikartip tam Azer'e sıkıcaktı ki arkadan gelen kisi son anda Yamaç'ı durdurdu . Kimdi peki ?

Azer yüzü gözü dagilmis bir sekilde gelmisti eve . Kapinin calinmasiyla Fadik acmisti hemen kapiyi .

"Oglum ne oldu sana böyle "
Fadik oglunun kolunun altina girip kapidaki korumalardan biriyle de iceri tasidi Azer'i .

Pansuman malzemelerini alip hem firca atti hem de yarasini temizledi

"Ah oglum ben sana basini belaya sokma dedikce girdin bu islere "

"Anne " diyip tuttu elinden Fadik'in
"Anne ben çok kötüyüm napıcam ben " diyip sarildi Fadik'e . Oglunun neden bu halde oldugunu anlamayan Fadik

"Ne oldu oglum Karaca'ya mi bir sey oldu yoksa , neden böylesin "

Azer tam konusacakti ki calan telefonu buna engel oldu . Arayan Yamac'ti . Acti telefonu . Duydugu sesle bedenini korku kapladi

" Azer "

Evet yeni bölüm sizlerle. Gizemli kişi bu bölum ortaya cıkmadı . İsmini de ne olsun diye size sormustum biliyorsunuz . Ama karar veremedim . Siz aklinizdaki isimle doldurun o kısmi . Daha sonra buluruz isim . Sizce bu gizemli kisiyle Yamac ve Azer'i baglayan şey ne ? Azer'i bu kadar derinden sarsan bu kadın kim ve son anda telefonda ona seslenen kim sizce ?

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin