Aile👪

858 51 28
                                    

Doktor gelmiş Karaca'yı tekrar muayene etmişti . Savaş babasının kucağında annesine doğru gitmek istiyordu . Azer oğlunun başını okşayıp öptü .

"Niye uyanmıyo "

"Her şey normal gözüküyo yüksek olasılıkla ilacın yan etkisi olarak uyuyor şu anda . Merak etmeyin endişelenicek bi şey yok 1 saate kalmaz uyanır " Azer derin bir nefes alıp verdiğinde Savaş da gülmeye başlamıştı .

1 saatlik bekleyişin ardından Karaca uyanmıstı .

"Azer "

"Güzelim"

"Savaş nerde "

"Uyudu beşikte "

Karaca yatakta doğrulunca Azer'de yanına oturdu . Azer'in yüzü gülüyordu çünkü Karaca artık hasta değildi .

"Neye gülüyosun "

"İyilesmissin Karaca "

Karaca'nin gözleri dolmuş ağlamaya başlamıştı . Azer Karaca'ya sarılıp o da gözyaşlarını bıraktı . Son kontrollerin sonunda ev için yola çıkmışlardı . Yılmaz onları almaya gelmişti . Azer ve Karaca yanlarında Savaş'la birlikte arkada oturuyorlardı . Savaş annesinin kucağında gülüp duruyordu . Bi babasına bi annesine bakıyordu . Babasına elini uzattığında Azer oğlunun elini tutup öptü .

"Ahguhu"

"Oğlum benim " diyip başını okşadı Karaca ve öpücük kondurdu . Yılmaz gülerek onları izliyordu . Eve vardıklarında Azer arabadan inip sevdiğinin kapısını açtı . Karaca derin bir nefes alıp kucağında oğluyla arabadan indi . Azer Karaca'nın elini tutup eve doğru yürüdü . Kapı açıldıgında Karaca oğlunu Azer'e verip karsısında duran babasina sarıldı . Mutlu bir akşam yemeği yenmiş sohbet edilmişti . Savaş'ın da gülücükleri bütün aileyi mutlu ediyordu .

"Güzel kızım " diyip saçlarını okşadı Selim Karaca'nın . Savaş Selim'in ellerini itiyordu kıskanırcasına . Herkes gülmeye başlamıştı .

"Oğlum sen anneyi mi kıskandın " diyip yanaklarından tutup alnından öptü Karaca Savaş'ın . Azer'de oğlunun başını okşadı . Savaş babasına doğru atılınca Azer kucağına aldı .

"Aslan oğlum yakışıklım be şuna bak aynı ben "

Herkes gülüyordu . Karaca Azer'in saçlarını okşayıp yanağından öptü .

"Evet kocaman gamzesi var bitanem seninki gibi " diyip gamzesinde gezindi parmakları .

"Ee bu küçük yakışıklıya ne isim vereceksiniz "
Karaca Azer'e dönüp baktı . Oģlunun adını hiç seslenmemiş miydi yani?

"Sen onlara adını söylemedin mi "

"Ben sen yokken ona hiç seslenmedim Karaca yapamadım " Karaca'nın gözleri dolmuştu . Bi oğluna bi Azer'e baktı .

Herkes evlerine gitmişti . Karaca ve Azer'de odalarına çıkmışlardı .

"Azer bu beşik bana gösterdiğin beşik değil "

"Sen yokken onda yatırmadım hiç başka bir beşik aldım " Karaca Azer'e dönmüş sarılmıştı . Geri çekildiğinde Azer'i öptü . Uzun süren öpüşmeyi bölen bu sefer Savaş'tı .

"Savaş'ta düşman çıktı bu işe ya "

Karaca gülüp oglunun yanina gitti . Kucagına alıp sallamaya başladı . Çok geçmeden Savaş annesinin kokusuyla uyuyakaldı . Karaca Savaş'ı uyuturken Azer'de ilk aldığı besiği odaya getirdi . Karaca bebegini besige yatirip gülümseyerek baktı . Azer Karaca'ya kollarını sarmış boynuna öpücükler kondurmuştu . O da bebegini izlemeye başlamıştı . Savaş ikisinin bebekleri düşündükçe ikiside mutlu oluyordu . Karaca Azer'e dönmüş ellerini ensesinde birleştirmişti .  Azer Karaca'yı öpmeye  basladığında istediği karşılığı almıştı . Yatağa doğru adımladı Azer .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin