Kavga

1K 57 66
                                    

"Azerrrr"

Merdivenlerden koşarak salona indi Karaca .

"Güzelim noldu " diyip bahce kapisindan iceri girdi Azer . Karaca kosarak boynuna atladı .

"Seni özledim " Azer gülerek Karaca'nın saçlarına öpücük bıraktı .

"Bugün gidicek miyiz Azer " diyip geri cekildi Karaca .

"Gitmek mi istiyosun hemen " dedi Azer yüzü düşmüş bir şekilde

"Seninle yalnız kalmayı seviyorum ama bence dönmeliyiz artık "

"Bence burda ömrümüzün sonuna kadar yasayabiliriz " diyip ellerini Karaca'nın beline koydu . Dudagina öpücük bırakıp geri cekildi .

"Bende yasarım seninle burda ama Fadik teyze ve Yılmaz'da ailemizin bir parçasi tek başına kaldılar 1 haftayı gecti "

Azer gülümseyip Karaca'yi alnından öptü . Bu 1 haftada hayatının en güzel anlarını yaşamıştı . Karaca odaya cıkmış eşyaları topluyordu .

"Efendim abi "

"Napiyonuz abim "

"Adana'ya geldik abi simdi "

"Hayirdir "

"Bir sey yok abi anam gelmek istedi "

"Tamam konusuruz yine bir sey olursa ara "

Azer yukarda esyaları toplayan Karaca'nin yanina gidip beline sarildi .

"Bosuna toplama güzelim annemler Adana'ya gitmis "

Karaca şaşirip Azer'e döndü .

"Neden "

"Bilmiyorum annem gitmek istemis "

Karaca ofladı bir an.

"Ben sevindim ikimiz tek basımızayız"

"Azer ya " diyip koluna vurdu sonra sarilip boynundan öptü .

**
Azer koltukta uyuya kalmıstı . Merdivenlerden hızla inen Karaca Azer'in uyuduğunu fark edip yanına gitti . Yanina oturup eli yanaginda onu izlemeye başladı . Uyurken ki halini çok seviyordu . Orda öylece oturup onu izleyebilirdi . Aradan geçen zamanla Karaca hala Azer'e bakıyordu . Telefonu caldıgından cebinden cıkartıp mutfaga gecti . Azer uyanmasin diye kapiyi kapatti .

"Efendim "

"Naber "

"Iyiyim sen nasilsin Seher "

"Bende iyiyim . Abim nasil "

"Icerde uyuyor "

"Sen naptin Akin'la yani " Seher Karaca'ya anlatmisti her seyi . Akin'a karsi bir seyler hissettigini söylemisti ona .

"Dün görüstük en son Adana'dayiz şu an birazdan arayacagini söyledi "

Uzunca suren sohbetin ardindan Karaca telefonu kapatip kapiyi acti . Azer'in karsisinda belirmesiyle korkuyla gözlerini acti .

"Korktum ya napiyosun Azer "

"Kimle konusuyodun "

"Seher'le canı sıkılmış aramış "

"Tamam " diyip Karaca'nın yanındam gecti . Su içip kapıya yöneldi .

"Noluyo "

"Hiç "

"Ne bu tavır Azer "

"Kardeşin bize yardım etti tamam ama kardesimden uzak dursun Karaca "

"Niye affetmiyosun Akın'ı ya "

"Çünkü sana yaptıklarını unutamıyorum Karaca . Bana yasattiklarını"

Bagırışla süren kavga Azer'in evden cıkmasıyla son bulmustu . Kapıyı sertçe carpıp cıkmıştı . Karaca kapının sert kapanmasıyla ürpermiş olduğu yerde öylece kalmıştı . Bir,iki saatler gecmişti ama Azer hala gelmemişti . Karaca ise ağlıyordu merak da ediyordu gelmedigi icin . Koltuga uzanmış gözyaşlarını bırakıyordu . Gece yarısına geldiğinde Azer eve geldi . Karaca koltukta uyuya kalmıştı . Azer tam odaya cıkacakken Karaca'yı farketti . Yanina gidip saclariyla oynadı .

"Kızma bana . Ben sana bagirmak seni kırmak istemedim . O adam seni dövüyodu . Seni vurucaktı gözlerimin onünde ben nasil unuturum . " Azer düşen gözyaşlarıyla Karaca'nın alnından öptü . Yavaşça kucagına alıp odaya çıkarttı . Yataga yatirip kendide yanina uzandi . Basini eline yaslayip Karaca'yi izledi . Yüzündeki her noktayı inceledi iyice ve her defasında yüzünde gülümseme belirdi.

**
Bana sarılan kollarla uyanmıştım sabah . Tabiki de Azer'di bu kişi . Ona sinirli ve kırgındım ama o da kendince haklıydı biliyordum . Kollarından sıyrılmak için hamle yaptigimda huylanıp beni daha cok kendine cekti . Bense öylece kaldım kollarında . Ona dönüp uzunca baktım . Bir süre sonra gözlerini açtı . Eli saclarımda gezinip yanaklarımı oksadı. Gözlerimi kapatıp o ana bıraktım kendimi .

"Özür dilerim sana bagırmak seni üzmek istemedim istemem de "

Karaca gözlerini açıp baktı karşısındaki adama . Sırtını döndü önce biraz bekleyip kalktı yataktan  ve banyoya girdi hemen . Azer derin bir nefes alıp verdi . Kalkıp üzerini degistirdi . Yataga oturup Karaca'nın çıkmasını bekledi .

"Karaca "

"Konuşmak istemiyorum "

"Lütfen "

"Bak sende haklısın biliyorum tamam beni sevdigini de biliyorum bende abimi tam affetmiş sayılmam ama bizim bir araya gelmemize yardim etti . Pisman olmus ben gördüm . İkiside birbirini seviyosa niye engel olalim ki "

Azer gerilmisti . Kardesinin o adamla olmasini istemiyordu . Sakinlesip Karaca'ya adimladi .

"Güzelim yapma . Bir daha kim için  olursa olsun kavga etmeyelim tamam mı " diyip kollarını Karaca'ya sardı .

"Bak simdi ben bir seyler almaya gidiyim disarsi soguk simdi sen gelme hasta olursun ben hemen gelirim . Aksam birlikte oturur film izleriz tamam mı "
(Bela geliyo hazir olun ) (gitme Azer )

Karaca gülümseyip dolaba döndü . Kendine kiyafet secip üstünü giyindi . Azer gideli yarım saat olmuştu . Karaca kendine kahve yapip salona gecmisti . Çalan kapıyla soylene söylene yürüdü .

"Sonunda gelebildiniz Azer bey "

Kapıyı açtığında şok olmuştu Karaca . Gelen kişi Azer degildi . Peki kimdi ?
Neden gelmişti ? İfadesizce bakti karşısındaki kadina adam . Ne istiyordu ? Ne yapacaktı ?
Sizce gelen kişi kim ?

Bölümü hemen yazıp attım . O yüzden kötü olabilir . Kusura bakmayın . Umarım begenirsiniz . Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayin lütfen .İyi okumalar . Hoşçakalın 🦋

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin