Azer ellerini Karaca'nın gögsüne bastırıyordu. Gitmesine izin vermeyecekti. Abisinin evden çıktıgını gören Yılmaz abisini takip etmişti. Depoya girip Karaca'yı gördüğünde şok oldu . Abisinin müdahalelerine yanıt vermiyordu. Abisinin yanına gidip konuştu.
"Bırak abi "
"Olmaz oğlum , buldum lan buldum izin vermicem gitmesine "
Yılmaz abisini tutmuş cekistiriyordu .
"Bırakk" diye bagirdi Azer . Ağlamaya başladı. Gözlerini Karaca'dan ayırmamıştı. Karaca'nın gögsünün inip kalktıgı gördugunde Yılmaz'in kollarindan kurtulmustu hemen . Karaca'nin yanina gidip ellerini yuzune koydu.
"Karaca "
" Aaaaa" Karaca canı yandigindan inlemeye baslamisti. Azer yasadigi icin sevinc gozyaslari döküyordu. Karaca'nın tekrar bagirmasiyla hemen kucaklayip arabaya goturdu onu.
"Özür dilerim güzelim canın yanıyo biliyorum , ama hastaneye gitmemiz gerek ."
"Üşüyorum Azer "
Azer üstündeki ceketi cikartip Karaca'nin üstüne örttü.Kendi de yanina gecti. Yilmaz hemen hastaneye sürdü. Karaca'yı muayene icin aldiklarinda Yilmaz da Koçovalılara haber verdi. Kızının yasadigini öğrenen Selim gözyaşlarını çoktan bırakmıştı. Bunca zamandır sevmedigi kızının basina bir sey gelince degerini anlayan Ayse'nin de Selim'den farki yoktu. Azer hastane koridorunda umutla bekliyordu. Doktor çıktıgında derin kesik ve yaralarınin olduğunu , başına aldığı sert darbe sonucu hafıza kaybına ugramiş olabilecegini , darbenin yüksek bir yerden düsüp alınmısa benzediğinı söyledi.Denizde ki kayalardan olabilecigini düsünmüstü herkes .Bu Karaca'nın işine gelmisti . Kimse gercekleri bilsin istemiyordu .Peki bu yaralar nasıl olmuştu ?Birkaç gün burda kalmasi gerekiyor. Tam anlamıyla iyi oldugundan emin olmaliyiz. Doktor bunlari söyleyip gittiginde Koçovalılar gelmişti. Ayşe'nin gözleri kızini arıyordu. Camdan kızını gördügünde sanki dokunuyormus gibi elini cama koydu.Selim de yanına geldi.
"Nolmuş nasil buldun onu Azer "
"Bilmiyorum "
Selim Azer'in hala şokta olduğunu düsündügünden üstelemedi. Kafasinı sallayıp kızına döndü. Doktorda izin alan Ayşe kızının yanına girmişti. Saclarını okşadıgında Karaca uyandı ama hala yaraları acıdıgından bagırmaları ardı ardına devam etti. Kızının bagırıslarına dayanamayan Ayşe odadan hemen çıktı. Azer Karaca'nın acı dolu haykırıslarını duydugunda hemen kulaklarını kapadı. Daha fazla dayanamayıp odasına girdi. Karaca Azer'i gördügüne ne kadar sevinsede bir anda yüzü düstü. Haklıydı. Sevdigi adamın onu aldattigini düsünüyordu.
"Git "
"Karaca , anlatıcam sana her şeyi . Bak benim o kadınla aramda bir sey olmadı yemin ederim . Ben hatırlıyorum.her şeyi . Affet beni ,özür dilerim "
"Sen onunla ayni yataktaydın Azer "
"Güzelim elimi sürmedim ben ona "
"Ben senden başkasına bakamam , dokunamam . Ki ben sana bakmaya , dokunmaya kıyamıyorum be güzelim . Seni seviyorum "
"Yalan söyleme "
"Söylemiyorum ,inan "
Karaca gozyaşlarıyla Azer'e döndü. Karsısındaki adamın iç acıtan bakıslarıyla karsilastiginda koşulsuzca inandi.
"Sen uçurumdan.."
Karaca gözlerini yumdu bir anda . Çok sevdiği adam tarafından aldatılmanın yükü agır gelmisti evet o gün kendini atacaktı ordan ve cektigi aciyo son verecekti ama kolundan yakalanmasaydi olacakti bu ......