Azkar❤

745 53 197
                                    

Savaş'ın ağlamasıyla uyanmıştı Azer ve Karaca . Ateşi olduğundan cayır cayır yanıyordu .

"Annecim noldu " diyip alnına öpücük kondurdu .

"Azer atesi var Savaş'ın " dedi panikle . Azer oglunun alnına elini koyup hızla yataktan kalktı .

"Tamam sakin ol ee ben bi doktor çagırıyım" Karaca böyle bi durumla ilk defa karsı karsıya kaldıgından korkuyordu . Gözleri dolmuş ağlamaya başlamıştı .

"Özür dilerim annecim çok özür dilerim " Savaş'ın ağlamasına uyanan ev halkı kapıya doluşmuştu . Azer kapıyı açmiş o da korktugundan annesine anlatmaya calisiyordu .

"İkinizde bi sakin olun bakayım . Azer oğlum sen ılık su ayarla banyoda hadi . Karaca sende Savaş'ın üstünü çıkar. Yılmaz doktoru ara sende . Duygu kızım sende dolaptan Savaş'ın havlusunu giysilerini hazırla hemen ." Evin annesi herkese bir görev verip durumu çözmüştü . Karaca kucagındaki Savas'ı Azer'in kollarına verip suyu kontrol etti . Sonra yavaşça Savaş'ın vucuduna dökmeye başladı . Azer'de Karaca'da agliyordu bir yandan . Yıkandıktan sonra güzelce kurulayıp zıbınını giydirdi Karaca oğluna . Yılmaz doktoru ararken Serdar gelmişti . Yanında atesini olcecek bir sey olmadigindan mudahale edememisti . Doktor gelmis Savas'a bakmisti .

"Müsade edin ben bir bakayım"

Doktor dereceyle atesine bakip yaninda bulunan cocuk ilaclarindan onlara bıraktı .

"Merak etmeyin muhtemel hava degisikliginden olmustur hemen iyilesir"

"O derece bende kalabilir mi " dedi Karaca mahcup bir sekilde

"Tabi buyrun"

Azer oglunun elini tutup opmüştü . Herkes odadan cıkmıştı . Savaş'ın atesi düşmeye başlamıştı artık . İkiside derin bir nefes alıp verdi .

Savaş uyudugundan salona inmişlerdi . Arada bi Azer bi Karaca kontrole çıkıyordu .

"Hoşgeldin Serdar kusura bakma malum Savaş hastalandi biliyosun "

"Yok yok ne demek ben zaten Fadik teyze çagırınca bi ugrayayım dedim "

"Serdar'i niye cagirdin ki anne " dedi Duygu .

"Ee sizin aranızda bi o sap kaldı . Basını baglıcam onun da . "

Yudumladigi cay bogazina kalan Serdar'a Duygu yavasca vuruyordu . Herkes gülmeye baslamisti coktan .
Serdar konusmaya baslamistu hemen.

"Fadik teyze boyle bir seye hic gerek yok gercekten "

"Sevdigin mi var senin "

"Yo yok "

"Tamam iste " Serdar Duygu'ya dönmüş bir sey desin diye bakıyordu .

Azer ve Karaca balkona cıkmış Azer Karaca'nin beline kollarını dolamıştı . Saçlarını koklayip boynuna öpücükler bırakıyordu . 

"Azer "

"Efendim güzelim " Karaca Azer'e dönüp ellerini ensesinde birlestirdi .

"Sen ben bi de oglumuz Adana'yı gezelim"

"Gezicez tabi güzelim aklımda o benim Savaş bi iyileşsin " Karaca Azer'in dudaklarına yaklaşmış öpücük kondurup geri çekilmişti .

"Bu ne kısacık ya " diyip Karaca'yı öpmeye başladı . Duygu ve Yılmaz'da odaya çıkmıştı . Yılmaz'ın Duygu'ya yaklaşma girişimi yine Savaş bölmüştü . Yılmaz söylenirken Duygu odaya gidip ağlayan Savaş'ı yanlarına aldı .

"Hoşgeldiniz paşam keske bi müsade etseydiniz de.." Savaş ellerini birbirine vurup gülüyordu .

"Yılmaz"

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin