Bağırışlarla aşagıya indi Azer ve Karaca . Yamaç Akın'ın üstüne çıkmış yumruklarını geçiriyordu . Selim Yamaç'i Akın'ın üstünden almış Seher'de Akın'ın basındaydı . Azer'in gelmesiyle Seher oldugu yerden cekilmis annesinin yanina gecmisti .
"Napiyosun lan sen niye vuruyosun benim ogluma "
"Senin oglun benim sevdigim kadini elimden almaya calisiyor senin oglun bir serefsiz "
Herkes Akın'a dönmüştü . Karaca Azer'in yanından gecip abisinin kanayan burnuna salondan aldigi peceteyi bastiriyordu .
"Ne sacmaliyo bu Akın "
"Bunu sonra konusuruz baba su an yeri degil "
Azer Seher'e dönmüş ters bakışlar atıyordu . Seher gözleri doldugundan basını önüne egmisti . Fadik hanım aile ici bir durum oldugundan müsade istemisti . Arabaya binmis yola cikmislardi . Azer hızla sürüyordu arabayı . Eve vardiklarında Fadik ve Yılmaz eve girmis ama Azer Seher'in eve girmesine izin vermemisti .
"Noluyo Seher niye cikti o kavga "
"Abi ben su almaya gitmistim Akın'da arkamdan gelmis sonra Yamac'da gelince kavga cikti . Abi valla bir sey konusmadim ikisiyle de . Yamac olay cikardi ya " dedi Seher kafası önündeydi . Azer Seher'in basini kaldirip kendine bakmasini sagladi .
"Bak Seher eger Yamac'a ya da Akin'a karsi bir seyler hissediyorsan söyle bana "
"Abi ben " diyip kaldı Seher . Yamaç'ı hala seviyordu ama yaptiklarina da kiziyordu . Azer derin bir nefes alip arabadan indi . Seher'de inip abisini takip etti .
"Sonra konusucaz bunu seninle "
Kafa salladi Seher ona bakan abisine .
Abisinin karsisinda kendini mahcup hissediyordu . Disariya karsi ne kadar sert ya da guclu bir kadin olsa da abisinin karsisinda öyle olamiyordu .Herkes odalarina cekilmisti . Azer yataga uzanmis düsünüyordu . Koçovalılarda evdeki durum gergindi . Yamaç'ın sevdiginin Seher oldugu öğrenmisti herkes . Şaşırmışlardı ."Bu gecemi bozdugun icin tesekkur ederim amca gercekten senden nefret ediyorum . Basina gelen her seyi hakediyorsun . Bir daha da abime el kaldirayim deme . Yoksa seni kendi ellerimle öldürürüm " Karaca'nin cikisina herkes sasirmisti . Karaca hizla odasina cikip üstünü degistirdi . Azer'i aradi .
"Efendim güzelim "
"Napıyosun "
"Seni düsünüyodum çok güzeldin bu aksam "
"Sende cok yakisikliydin Azer'im "
Karaca biraz bekleyip tekrar konustu."Özür dilerim amcam yine bozdu her seyi "
"Sen niye ozür diliyosun güzelim sen bir sey yapmadin ki "
"Ne biliyim en güzel anlarimizda hep bir sey oluyor benim ailemden biri buna engel oluyor hep "
"Biz bir evlenelim de her sey cok guzel olucak . Kimsenin huzurumuzu bozmasina izin vermicem güzelim . Biraz sabir sadece tamam mı "
"Ne zaman evlenicez Azer "
"Yarin gün almaya mi gitsek "
"Olur " dedi Karaca büyük bir sevinçle .
"Karaca "
"Efendim "
"Ben seni özledim be seninle uyumak istiyorum güzel kokunla uyumak "
"Bende seni cok özledim elimi gamzende gezdirmeyi kollarinla beni sarmanı "
"Seni seviyorum "
"Seni seviyorum "
Azer ve Karaca uzun konusmanın sonunda gece yarısına dogru kapattılar telefonlarını . İkiside kendini birbirlerinden ayrı ama yüzüklerine bakarak uykuya bıraktılar. Sabah herkes kahvaltiya inmis en son Karaca katilmisti . Yamac'a sinirle bakip babasinin yanina oturdu . Sofranin sessizligini Karaca bozdu .