Kız Babası

742 54 65
                                    

Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın nolur😊İyi okumalar🦋

Bu sabah erkenden uyanan Savaş ve Azer olmuştu . Oğlunu kucağına oturtmuş konuşuyordu .

"Ba..ba baba hadi söyle bakalım oğlum "

Savaş gülüyordu . Babasının bu tatlı halleri onu güldürmüştü .

"Tabi annecisin sen niye baba diyesin" Savaş babasının gögsüne yatmış Karaca ise merdivene oturmuş onları izliyordu . Azer son kez şansını denemişti .

"Ba..ba baba "

Karaca gülerek yanlarına gitti . Kollarını Azer'in boynuna dolamış yanağına öpücük kondurmuştu . Oğlununu da öpüp konuştu .

"Yakında baba da diyecek Azer üzme kendini " Azer Karaca'ya dönüp dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı . Savaş babasının kucağından kalkıp annesinin boynuna atıldı hemen .

"Anneci işte demicek baba " diyip balkona çıktı .

"Baba üzüldü " diyip bir şeyler hazırlamaya koyuldu .

Azer hala balkondaydı . Savaş annesinin yanından sessizce ayrılmıştı . Babasının yanına gidip bacağına sarıldı . Başını yukarı kaldırıp güldü . Azer de gülüp oğlunun başını okşayıp kucağına aldı .

"Annen biliyor mu senin buraya kaçtığını "

Savaş eliyle ağzını kapatmış gülmüştü . Karaca her şeyi hazırlamış Savaş'ı göremeyince panik olmuştu .

"Savaş "

Oğlunu evin içinde ararken balkondan ona el sallayan Azer ve Savaş'ı gördü . Gülerek yanlarına gitti . Oğlunun başına öpücük kondurduktan sonra Azer'e döndü . Azer elini Karaca'nın beline koymuştu .

"Hadi her şey hazır "

"Bence bir şey unuttun "

"Ne unuttum "

"Bunu " diyip Karaca'yı öptü uzunca .

"Azer ya " diyip omzuna yavaşca vurdu . Bir şeyler yemişlerdi ailece . Azer elini Karaca'nın karnina koyup konuştu .

"Kızım doydun mu annen az yedi sanki dimi bugün "

"Azer ya ben duyuyorum yalnız ne dedigini "

"Duy diye söylüyorum zaten ne bu kuş gibi yedin biraz daha ye "

Savaş babasını haklı bulmuşcasına annesine bakıp kaşlarını çattı . Kendince bir şeyler söyledi .

"Bak Savaş da haklısın baba diyor ye işte "

Karaca gülüp Azer'in tabağına koyduklarını yemeye başladı . İnanıyordu mutlulardı ve daha da mutlu olacaklardı .

Savaş öğle uykusuna yatmıştı . Azer ve Karaca bahçeye çıkmış hamakta yatıyorlardı .

"Karaca alışverişe mi çıksak acaba "

"Ne alışverişi "

"Kızımız için "

"Azer daha 9 ay var hem belli degil daha cinsiyeti erkekse üzülmeni istemiyorum "

"Niye üzüleyim güzelim o da bizim bebeğimiz "

"Ne biliyim çok istiyorsun "

"Ya istiyorum tamam ama oğlumuz olursa da üzülmem sil bunu aklından" Azer Karaca'nın saçlarına öpücük kondurdu . Elini Karaca'nın karnına koyup okşadı . Karaca başını kaldırıp Azer'e baktığında Azer Karaca'yı çenesinden tutup öpmeye başladı .

Karaca sürpriz için eve dönmek istiyordu ama bunu Azer'e baska sekilde söylemeliydi .

"Azer dönsek mi artık "

"Niye güzelim sıkıldın mı "

"Yok sıkılmadım da galiba bizimkileri özledim " Azer gülerek Karaca'nın alnına öpücük kondurdu .

"Tamam güzelim "

Toparlanmışlardı . Savaş babasının elini tutmuş arabaya doğru yürüyorlardı . Savaş arada durup annesi geliyor mu diye bakıyordu . Karaca kapıyı kapatıp çıktığında kendisini bekleyen oğlunun yanına gidip elini tuttu . Birlikte arabaya doğru yürümeye başlamışlardı .

Birkaç saatlik yolculuğun ardından Savaş kapının açılmasıyla Yağmur'a aldıkları hediyeyle koşarak içeri girmişti gülerek . Yılmaz üzerine doğru koşarak gelen yigeniyle boylarini esitledi . Savaş elindeki paketi amcasına verip Yağmur'un yanına gitti . Duygu'ya bakıp gülmeye başladı .

"Hoşgeldiniz "

"Hoşbulduk "

Azer ve Karaca Savaş'ın hallerine gülerken Yılmaz paketi açmış içinden çıkan çocuk giysilerini kendi üzerine tutuyordu .

"Sen bize hediye mi aldın " diyip Savaş'ı kucağına aldı Duygu . Yanaklarını öptü . Savaş'ın gözü Yağmur'un üzerindeydi . Yılmaz yanlarına gidip kızını kucağına aldı .

Akşam olduğunda Karaca oğluyla odada konuşuyordu .

"Babaya yapacağımız sürpriz için çok heyecanlıyım annecim umarım baban çok sevinir "

Savaş gülmüş annesinin kucağına atılmıştı . Odaya giren Azer'le kapıya dönmüşlerdi .

"Napıyorsunuz bakalım "

"Anne oğul seni çekiştiriyoruz "

"Allah Allah neyimi çekiştiriyorsunuz"

"Çok yakışıklı ve karizmatik oluşunu çok iyi bir eş baba oluşunu " Azer Karaca'nın yüzüne yaklaşmış dudaklarına uzun bir öpücük kondurmuştu .

"Başka "

Bu kez Karaca Azer'i öpmüştü .

"Dudaklarını çok sevdiğimi ve gamzelerini "

Savaş gözlerini yine elleriyle kapatmış gülüyordu . Birlikte yatmışlardı . Azer Karaca'nın saçlarını okşarken bir yandan da oğlunun başına öpücükler konduruyordu . Elini Karaca'nın karnına indirip konuşmaya başladı .

"Hazır aklımdayken söyliyim küçük hanım abin ve ben dışında hiçbir erkeğe bakmak ya da gülmek yok ona göre "

"Azer ya ne diyorsun Allah aşkına "

"Ne diyecegim kızımızı şimdiden uyarıyorum sonra elin oğlunu dövmek zorunda kalmıyım diye "

Karaca elini alnına vurmuş gülmeye başlamıştı .

"Kız çocuk isteyerek hata mı yaptık biz acaba şimdiden başının etini yemeye başladın kızımızın Azer "

"Öyle benim kızıma kimse yanaşamaz kimseyi sevemez "

"Allah Allah babam beni sana vermeseymiş o zaman ya "

"Sen kaçardın bana "

"Bak ya ne kadar emin konusuyo kızımız da kaçarsa görürsün "

"Öyle bir dünya yok duydunuz mu küçük hanım "

Karaca gülmüş elini Azer'in yanağına koyup okşamıstı . Azer kızına karşı korumacı ve kıskanç olacaktı belliydi ama Azer'in unuttuğu şey Karaca'nın da ne kadar inatçı olduğuydu .

Azer&KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin