Karaca göğsüne vuran sancıyla uyandı sabah . Allah'tan Yılmaz ona çelik yelek giydirmişti . Yoksa şu an hastanede olacaktı . Kapının çalmasıyla o tarafa döndü .
"Kızım " diyerek girdi içeri Ayşe . Canının yandığını görünce hızlı adımlarla yürüdü . Gözleri dolmuştu Ayşe'nin Karaca'da ayni durumdaydı .
Noldu kızım , neyin var "
"Yok bir şeyim agrım var sadece biraz "
"Dur babana söyleyeyim hastaneye gidelim "
"Dur an.. gerek yok geçer birazdan "
Anne diyecekti az daha Karaca .Azer'in telefonuna mesaj geldiginde Karaca telefona döndü hemen .
"Özledim seni "
Ayşe kızının gülümsemesiyle gözyaşlarını silip Selim'e gitti.
"Selim "
"Noldu Ayşe niye ağlıyorsun "
"Karaca'nin göğsünde bir agrı var sen bir baksana " diyip yanından gececekken Selim kolundan tutup durdurdu .
"Ağlama tamam ben gider bakarım "
"Anne diyecekti az daha "
Selim derin bir nefes alıp sarıldı Ayşe'ye . Ayşe gozyaşlarıni silip geri cekildi ."Sen git bak hadi "
Selim hızlıca çıktı merdivenleri . Kapıya geldiginde tıklayıp ses gelmesini bekledi .
"Gel "
"Karacam iyi misin kızım "
"İyiyim baba , biraz agrim var sadece kursundan herhalde "
"Hastaneye gideriz Mehmet amcaya agrı kesici verir alırsın "
"Yok baba gerek yok gecer "
"Yok yok biz yinede gidelim ,sonra .."
Selim lafıni tamamlayamadan tekrar mesaj geldi . Karaca'nın gülümsemesini gören Selim konuştu ."Azer mi "
Karaca bakislarini kacirarak
"Evet " dedi . Selim ciddi bir surat ifadesiyle kafa salladı .
"Sonra dedin baba sonra ne yapacagız "
"Azer'e söyle gelip seni alsın "
Karaca kocaman bir gülümsemeyle karsiladi bu sözü . Babasina sarildi .
"Sadece 2 gün Karaca tamam mi ? " (Neden 2 gün be , ne oluyor )
"Tamam "
" Bir sey oldugunda hemen beni ariyorsun anlastik mi ? "
Kafasıni sallayıp tekrar sarıldı Karaca babasına . Selim odadan çıktıktan sonra Karaca Azer'in telefonundan Yılmaz'ı aradı .
Azer çalan telefonla Celasun'a vurmayı bırakıp telefonu açtı .
"Güzelim "
"Napıyosun "
"Yilmaz'la sohbet ediyoduk öyle "
"Çocugun telefonunu da ele gecirdik ya " diyip güldü Karaca Azer'de güldü
"Manitası mi varmis bir sey olmaz "
Yılmaz 'da abisine dönüp niye olmasın abi bakısı attı .
Karaca'nın tekrar cani yanmaya baslamıstı . Ağzından kücük bir inleme cıkmıştı.
"Noldu güzelim "
"Hiç "
"Karaca "
"Göğsüm acıya kurşun geldi ya "