Bu Açlık Hiç Bitmeyecek

11 2 0
                                    



Engfa, gözlerinde hafif bir gülümsemeyle yavaş ve kendinden emin adımlarla Charlotte'a doğru yürüdü. Her adımda, Charlotte'un kalbi biraz daha hızlandı ve geriye doğu adımlamaya başladı. Engfa'nın üzerinde sadece ince bir sabahlık vardı ve yürürken bunu hafifçe omuzlarından sıyırarak yere bıraktı. Yüzünde tatlı bir alayla, "Demek çok utangaçsın, ha?" diye fısıldadı, sesi yumuşak ama baştan çıkarıcıydı.

Charlotte, derin bir nefes aldı, ama Engfa'nın kendisine doğru yaklaşmasını izlerken gözlerindeki arzu gizlenemiyordu. Engfa, Charlotte'u yavaşça kendi ve duvar arasına sıkıştırdı, ellerini Charlotte'un beline yerleştirerek ona yakınlaştı. Charlotte'un nefesi hızlandı, gözlerinde karışık bir arzu ve şaşkınlık belirdi. "Ne yapıyorsun, Engfa?" diye fısıldadı, sesi hafifçe titriyordu.

Engfa, dudaklarını hafifçe ısırarak Charlotte'a biraz daha yaklaştı. "Benim olanı alıyorum," dedi, sesi alçak ve kararlıydı. Bu sözler, Charlotte'un içinde bir kıvılcım gibi yankılandı. Engfa, nazikçe Charlotte'un yüzüne dokundu, başını hafifçe eğdi ve yavaşça Charlotte'un dudaklarına kapandı. Öpücük, hem şefkat dolu hem de derin bir bağlılık içeriyordu. Charlotte, bir an için şaşırdı, ama kısa süre sonra kendini Engfa'nın öpücüğüne bıraktı.

Engfa'nın dokunuşları, Charlotte'un içindeki tedirginliği yavaşça eritirken, ikisi de o anın yoğunluğunu hissediyorlardı. Aralarındaki bağ, sadece fiziksel değil, ruhlarının birbirine dokunduğu derin bir bağlantıyı hissettiriyordu. Öpücük, ikisinin de dünyayı unuttuğu, sadece birbirlerine odaklandıkları bir anda yoğunlaştı.

Öpücüğün arasından Charlotte'un dudaklarına doğru fısıldadı Engfa. Sesi istekten de öteydi..

"Seni istiyorum Charlotte.. Ben.. karşı koyamıyorum bu duruma."

Charlotte,Engfa yı incitmeden hafifçe alt dudağını dişleri arasına aldı ve öpücüğü derinleştirdi..

"Birbirimize karşı koyamıyoruz sevgilim.. Bu tutkuyu nasıl kontrol altına alacağız bilmiyorum." Diyerek Engfa nın dudaklarına inledi.

Engfa tek hamle de Charlotte'un üzerinde ki çarşafı çıkarttı ve yere doğru attı. Charlotte'un dudaklarından ayrılmadan Charlotte'un bacaklarını beline doladı ve onun ıslak kadınlığını kendi sertliği ile temas ettirdi..

Bacaklarının arasında sertliği hisseden Charlotte inledi..

"Sen..Sen nasıl bu kadar hazır olabiliyorsun ?" Diye fısıldadı.

Engfa,Charlotte'un çenesinden tutup yukarı kaldırdı ve nazik derisin de dilini şehvet ile gezdirmeye başladın.

"Senin için her zaman hazırım Charlotte.."

Diyerek Charlotte'un boynunu ısırmaya ve öpmeye devam etti.

Parmaklarını Charlotte'un bacakların da dolaştırdı ve sonunda ıslak kadınlığına geldi.

Ne kadar ıslak olduğunu fark eden Engfa nın içini bir ihtiras kapladı..

"Morgana Aşkına,Charlotte ... Sen de benim için hazırsın .. Hem de çok hazır.. " diyerek gözlerini onun gözlerine kitledi.

Charlotte'un arzudan bakışları derinleşmişti.

"Senin yanındayken ben.. Ben her zaman hazırım.." dedi..

Engfa,ıslaklığını hissetmesi onu çılgına çevirdi..

"Duvarlarını hissetmek istiyorum.. " dedi Engfa .

Charlotte,gözleri keskin ve istekliydi.

"Neyi bekliyorsun ?" Dedi,fısıltı ile.

Engfa,Charlotte un talepkar tınısını duyar duymaz. Bir parmağını Charlotte'un içine yolladı..

Kan ve Büyünün Dansı TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin