Waraha Şatosu'nda sabahın ilk ışıklarıyla birlikte şato uyanmış, kahvaltılar yapılmış,tüm diyara düğün tarihi duyurulmuş ve diyar hazırlıklarına odaklanmıştı. Ancak ortada bir eksik vardı; gelinler henüz ortada görünmüyordu. Salonda toplanan aile sohbet halindeydiler, ancak gözler sürekli Charlotte ve Engfa'yı arıyordu.
Luther, durumu fark edince hafifçe iç çekti ve gözlerini tatlı bir isyanla masadaki herkese çevirdi. "Nerede bunlar? Haberiniz var mı?" diye sordu, sabırsızlığı gizleyemedi.
Myx hafifçe omuz silkti. "Bağlantı kurmaya çalıştım, ama Engfa'nın bağlantısı kapalı. Ona ulaşamadım. Henüz odalarına da bakmadım."
Luther, alnını ovuşturarak başını eğdi. "Morgana aşkına Elowen," dedi hafifçe sinirli ama sevecen bir tonla, karısına dönerek. "Bu çocuklarla ne yapacağız biz?"
Elowen, tatlı bir gülümsemeyle Luther'a baktı. "Gençler, Luther," dedi yumuşak bir sesle. "Her şeyi zamanında yapacaklardır. Sabırlı olmalısın."
Bu sırada Rowena, sabırsızlanan oğluna dönerek araya girdi. "Ben ve Myx hemen gidip kontrol edeceğiz. Siz düğün duyurusunun her yere ulaştığından emin olun," dedi sakinleştirici bir tonla.
Luther başını sallayarak kabul etti. "Tamam anne," dedi. "Ama gerçekten şu düğün hazırlıkları bir an önce tamamlanmalı."
Rowena ve Myx hızlıca Engfa ve Charlotte'un odasına gitmek için kaybolurken, Luther ve Elowen arasında tatlı bir konuşma devam etti.
Elowen, hafifçe kocasının koluna dokundu ve gülümseyerek, "Gerçekten bu kadar telaşlanmana gerek var mı? Kendi düğünümüzü hatırlamıyor musun? Sen de beni bulmakta zorlanmıştın," diye takıldı.
Luther derin bir nefes alarak hafifçe güldü. "Ah, Elowen... O zamanlar başka bir dünyadaydık sanki. Ama haklısın, o zaman da seni kaybetme korkusuyla deli divane olmuştum."
Elowen yavaşça başını salladı, "Her şey yolunda olacak, Luther. Kızımızın düğünü de bizimkisi kadar özel olacak."
Luther hafifçe gülümsedi, karısına bakarak, "Seninle birlikte bu kadar yıl geçtikten sonra, Engfa'nın da mutlu olmasını istiyorum. Ama Morgana aşkına, bu gençler beni çıldırtacak."
Elowen tatlı bir kahkaha attı. "Sabırlı ol, sevgilim. Sabırlı ol."
Büyükanne Rowena ve Myx, Engfa ve Charlotte'un odasının önünde belirdiler. Myx odayı inceleyen gözlerle büyülerin durumunu kontrol ediyordu. "Kalkan büyüsü kalkmış ama... ses koruma büyüsü hala aktif," dedi, gözlerini hafifçe kısarak.
Rowena, ciddi bir şekilde cevap verdi, "İçeri girebiliriz demek bu."
Ancak Myx, bir adım geri çekilerek hafifçe kaşlarını kaldırdı. Gözlerinde bir muziplik belirdi. "Büyükanne, içeri gireceğiz de... neyle karşılaşacağız acaba? Sonuçta düğün öncesi büyük anlar yaşanmış olabilir," dedi, göz kırparak.
Rowena bir an duraksadı, ardından kaşlarını çatıp sert bir ifadeyle ona baktı. "Şaka zamanı değil, Myx. Hadi!" dedi, biraz sinirli bir tonla.
Tam Rowena, kapıyı açmak üzereydi ki, Myx hemen elini kaldırıp onu durdurdu. "Dur! Rowena, önden ben gitsem daha iyi olmaz mı? Sonuçta... sen kadim bir cadısın. Kadim bir kraliçenin böylesi anlara tanık olmasını istemeyiz, değil mi? Önce benim girmem daha iyi olur," dedi, yüzünde geniş bir gülümsemeyle.
Rowena hafifçe gülümsedi ve başını salladı. "Pekala, önden sen gir bakalım. Nerede bunlar, bir bak," dedi, hafif bir kahkaha ile. Ama gözlerinden Myx'in şakasına rağmen ciddiyetini koruduğu anlaşılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Büyünün Dansı TR
Fantasía"Kan ve Büyünün Dansı" Bu kitap, iki farklı dünyanın efsanevi hikayesini anlatıyor. Waraha ve Austin klanlarının birbirine düşman ruhlarını bir araya getiren, yasaklanmış bir aşkın öyküsü. Engfa Waraha, büyünün karanlık gücünü kontrol eden bir cadı...