-Önizleme-

53 7 0
                                    


Herkes aşklarının imkansız olduğunu söyledi,ama iki ruh sonsuza dek birbirine bağlandığın da ve aşk fermanettiğin de,imkansız teslimiyet başını öne eğer.Ama kader,bir araya gelmeleri imkansız olmasının yanı sıra büyük bir kaosa yol açacak olan iki kadını birbirlerine çoktan mühürlemişti.. Bir taraf da kan,şehvet ve hakimiyetin ete kemiğe bürünmüş hali olan,ilk vampir olarak bilinen Lilith soyundan gelen ölümsüz Austin Klanı.. Diğer taraf da sihir ve büyü mucizesini en iyi şekil de kullanmaktan çekinmeyen,yer yüzün de vampirlerin ve diğer ruhsal güçlerin bile yeri geldiğin de diz çöktüğü,geçmişin en güçlü cadılarından olan Morgana Le Fay soyundan gelen ölümsüz Waraha klanı..

Cadıların en güçlü ve soylu ailesi olan Waraha klanı prensesi,ikinci adını soyunun geldiği büyücüden alan Engfa Le Fay Waraha..

Güçlü,güzel,çekici,sert,otoriter,son derece zeki,sihir alanın da kendisini her geçen gün daha çok geliştiren genç prenses,Engfa..Hayatta ki tek eksikliği henüz ruh eşini bulamaması olan Engfa,yıllar ilerledikçe umutsuzluğa kapılmaya başlamıştır.Çünkü Cadı kurallarına göre,eğer bir Cadı ruh eşini bulamayıp,eşsiz devam ederse,cadılık güçlerini tam anlamı ile kullanamaz.Ruh eşinin verdiği birleşme ile ruhunun uyuyan kısmı da uyanmış olur.

Bu sayede Klanın başına geçip,Kraliçe olacak ve soyunu devam ettirecektir..

Eğer ruh eşini bulmazssa asla Kraliçe olamayacak,soylu ama güçleri yarım bir Cadı olarak hayatına devam edecektir.

Waraha soyunun onlara bahşedilen en dikkat çekici özelliklerinden bir tanesi ise kadın biyolojisinde de olsa partnerini hamile bırakabilme özelliğidir.Yani bir kadın Cadı ile eşleşse bile soyunu devam ettirme özgürlüğüne sahiplerdir.Bu Morgana Le Fay'in soyuna verdiği bir çeşit hediyedir.Ama ancak ve ancak bir Cadı gerçek ruh eşine mühürlenirse bu özelliğini kullanabilmektedir.Şayet ki Prenses Engfa bir erkek Cadıya mühürlenirse,ondan kolaylıkla hamile kalır,ve soyunu devam ettirir.Prenses Engfa için her iki yönelim sorun değildir.Onun tek istediği bir kadın ve ya bir erkek Cadıya artık mühürlenmektir.Koluna kralını ve ya kraliçesini takıp,Klan taçını kafasına yerleştirip,o tahda doğru yürümekten başka bir arzusu yoktur.

Tıpkı Prenses Engfa gibi ruh eşini henüz bulamamış olan,vampirlerin en soylu ailesinden gelen,o da aynı Engfa gibi ikinci adını soyunun geldiği iblisden alan,Charlotte Lilithzabeth Austin..Vampir Klanı için de en güçlü,güzel,zeki,seksi ve eşleşmemiş vampir prensesi olarak bilinir. Kendisi tam bir Femme fataledir.Femme fatale,vampirler arasında cinselliği temsil eden dişi vampir anlamına gelmektedir.Isırığı çok güçlüdür ve ısırdığı kişiyi hazdan işkenceler içerisin de bayıltabilir.Aurası çok baskındır.Girdiği her ortam da kokusu ile dikkatleri üzerine çeker.Her soylu vampir ailenin yaptığı gibi asla masum insanları öldürmezler.Para ve güç sayesin de ölmeyecek ve güçlü kalacak şekilde kan tahsili yaparak hayatlarına devam ederler. Prenses Charlotte'ın babası ve Klanın başı olan Moriah Austin,kanını içtikleri insanların kesinlikle zarar görmediğinden emin olacakları bir sistem kurmuşlardır.Bu sayede insanlar ve diğer büyük güç olan Cadı Klanının nefretini kazanmamaya özen göstermiştir.

Prenses de tıpkı Engfa gibi ailenin soyunu devam ettirecek ve ileri de kraliçe olacaktır.Ama henüz eşleşeceği soylu vampiri bulamamıştır.Cinselliği temsil etmesine rağmen Charlotte,kendisini ruh eşine saklamaya karar vermiştir. Çünkü vampirlerin inanışına göre,ruh eşine çifleşme ısırığını ilk cinsel birlikteliğin de verdiğin zaman,o geceden doğacak olan vampir,kusursur bir şekilde Dünya'ya gelecek ve soylu vampirlerin de üzerinde olan bir donanıma sahip olacaktır.Aynı zaman da eğer bir vampir ruh eşine bu ısırığı Kanlı Ay'da verirse eğer,aralarında ki bağ asla kopmayacak ve eşinin ruhu ile kendi ruhu iç içe geçecektir.Isırdığı kişinin güçlerinin bir kısmını alacak,daha güçlü bir vampir olarak yoluna devam edecektir..

Charlotte Austin ve Engfa Waraha'nın başrollerini paylaştığı fantastik kurguma hoşgeldiniz.

Bu hikaye tamamı ile hayal ürünüdür.Bir ütopyada geçmektedir.Karakterlerimiz ölümsüz olduğu için zaman kavramı ile alakalı notlar düşeceğim.Olaylar belli bir zaman örgüsün de devam edecektir.

İngilizce ve Türkçe olarak iki dil de yayınlanacaktır.

Şimdiden keyifli okumalar dilerim.İyi eğlenceler.

Kan ve Büyünün Dansı TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin