Engfa ve Charlotte'un dudakları ayrıldıktan sonra birbirlerine sevgi dolu bakışlar atarak kalabalığa döndüler. Charlotte, elindeki çiçek buketini havaya kaldırarak sevinçle "Evet!!" diye bağırdı. Artık onlar, yeminli birer evli çiftti. Kalabalık Charlotte'un sevincine katılarak alkışlarla ve sevinç çığlıklarıyla onlara eşlik etti.
Aileleri tek tek yanlarına gelerek yeni evli çifti tebrik etti. İlk önce Seraphine ve Moriah gelip Charlotte'a sarıldılar, ardından Engfa'ya dönüp onunla kucaklaştılar. Ardından Luther, Elowen, Myx ve Rowena, çifti tebrik etmek için yaklaştılar. Her biri, iyi dileklerde bulunup sıcak sarılmalarla bu kutsal birlikteliği kutladılar.
Kutlama devam ederken vampir Lordu Dorian ve cadı Lordu Elian, ellerinde birer parşömen tutarak çifte yaklaştı. Bu, resmî ve yasal olarak hazırlanmış evlilik anlaşmasıydı. Engfa ve Charlotte birbirlerine heyecan dolu bakışlar attılar. Elian ve Dorian onlara, tüylü kalemleri uzatarak parşömende imzalamaları gereken yeri işaret etti.
Engfa ve Charlotte, ellerine uzatılan tüylü kalemi aldı ve parşömenlere büyük bir ciddiyetle imzalarını attılar. Dorian, Charlotte'a dönerek "Aileye hoş geldin, Kraliçe Charlotte Lilithzabeth Waraha" dedi ve anlına içinde sıcaklık barındıran bir öpücük verdi. Ardından elindeki parşömeni Charlotte'a uzattı. "Bundan sonra hayatına bir Waraha olarak devam edeceksin. Morgana sizi korusun," diye ekledi. Charlotte'un gözleri, duyduğu sözlerle doldu; yeni soyadını duyduğunda mutluluğu gözlerinden taşmıştı.
Dorian, Engfa'ya dönerek "Tebrik ederim, Kraliçem. Sonsuzluğunuz daim olsun," diyerek onu da alnından öptü. Her iki lord da saygıyla başlarını eğdiler ve parşömeni açtılar. Parşömen, altın harflerle düzenlenmiş, Waraha ve Austin ailelerinin kadim mühürlerini taşıyan, zarif ve büyüsel sembollerle bezenmiş antik bir belgeydi.
Bu evlilik sözleşmesi, kadim diyarların birliğini simgeleyen şu sözlerle mühürlenmişti:
Evlilik Sözleşmesi
Waraha ve Austin Ailelerinin Onuruna
Bu anlaşma, Morgana ve Lilith'in gözetiminde, Engfa Le Fay Waraha ile Charlotte Lilithzabeth Austin'in sonsuz bağlılık yemini ile bir araya gelmelerini tasdik eder. Bu belge, iki ailenin kraliyet soylarının birleştiğini ve Charlotte Lilithzabeth Austin'in bundan sonra "Charlotte Lilithzabeth Waraha" olarak tanındığını bildirir.
Bu evlilik, iki kadim diyarın, vampirlerin ve cadıların birliğini simgeler ve yeminlerin gücüyle mühürlenmiştir.
Charlotte, bu resmî belgede adının "Charlotte Lilithzabeth Waraha" olarak geçişini gördüğünde gözyaşlarına hâkim olamadı. Artık resmen bir Waraha olmuştu, Engfa'nın ailesinin bir parçasıydı.
Charlotte, sözleşmeyi okuduktan sonra gözleri heyecan ve mutlulukla parladı. Yüzünde kocaman bir gülümseme ile Engfa'ya baktı ve yüzünü avuçları arasına aldı. "Seni seviyorum," dedi, sesi hem heyecan hem de derin bir tutkuyla doluydu.
Engfa, Charlotte'un gözlerindeki saf sevgiye hayran kaldı ve aynı heyecanla karşılık verdi. "Ben de seni seviyorum, sonsuza kadar yanımda olacaksın, sevgilim," diyerek Charlotte'a doğru biraz daha yaklaştı. Ellerini onun beline doladı ve gözlerini ondan ayırmadan, "Birlikte olduğumuz her an, hayatın en güzel anı olacak. Seni her şeyden çok seviyorum," dedi Engfa, sesi kısık ama tutkuyla doluydu.
Charlotte, Engfa'nın bu içten sözleri karşısında tamamen erimiş gibiydi. Dudakları hafifçe aralandı, "Bizim için sonsuz bir yol var... Her adımında senin yanında olacağım," dedi. Bu cümleler, Engfa'nın kalbine işledi. Artık daha fazla bekleyemedi ve Charlotte'u derin bir öpücüğe çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Büyünün Dansı TR
Fantasy"Kan ve Büyünün Dansı" Bu kitap, iki farklı dünyanın efsanevi hikayesini anlatıyor. Waraha ve Austin klanlarının birbirine düşman ruhlarını bir araya getiren, yasaklanmış bir aşkın öyküsü. Engfa Waraha, büyünün karanlık gücünü kontrol eden bir cadı...