Engfa, Myx ve Büyükanne Rowena'nın kahkahalarını bölmek istercesine hemen araya girdi, "Peki, elindeki parşömenler ne Myx?" diye sordu. Myx hemen masaya oturdu ve konuşmaya başladı, Rowena da yanlarına katıldı.
"Aslında, ikinizi burada bulduğuma sevindim," dedi Myx, parşömenleri masaya açarken. "Balo için davetli listesi hazırlıyorum." Gözleri Charlotte'a kaydı ve ekledi, "Vampir lordlarına da bir davetiye göndereceğim, Charlotte. Tabii eğer iznin olursa."
Bu sözler Charlotte'un içinde bir hüzün dalgası yarattı. Gözleri bir anlığına donuklaştı ve kafasını eğdi, "Tabii ki gönder ama geleceklerini pek sanmıyorum," dedi, sesi duygusal bir titremeyle yankılandı.
Engfa, Charlotte'un ellerini tuttu ve ona güven verici bir bakış attı. "Şansımızı deneyeceğiz sevgilim, lütfen üzülme," diyerek onu rahatlatmaya çalıştı. Charlotte, Engfa'nın sözleriyle biraz rahatladı ve başını hafifçe salladı.
Myx, Engfa'ya dönerek ciddileşti. "İkinizi germek istemem ama Umbraterra Diyarına davetiye göndermeyi düşünmüyorum," dedi. Bu sözler Charlotte'u bir anda gerdi; gözlerinin önüne hemen Elysandra'nın yüzü geldi, kalbi sıkıştı. Engfa durumu anladı ve ellerini Charlotte'un ellerinin üzerine koyup nazikçe sıktı. "Sakin ol aşkım, lütfen," diye fısıldadı.
Charlotte, Engfa'nın bu sıcak ilgisiyle biraz sakinleşti. Bu sırada Rowena lafa girdi, "İyi düşünmüşsün Myx. Elysandra'nın cadı konseyimize izinsiz gelmesi zaten büyük bir kabalıktı. Bu yüzden o ailesi kesinlikle diyarda görmek istemiyoruz."
Myx başını sallayarak Rowena'yı onayladı. "Luther ve Elowen da benimle aynı fikirde. Bu sabah, cadı lordlarını bizzat baloya davet etmek için erkenden çıktılar," dedi. Bu sözler Engfa ve Charlotte'un içini ısıttı, ikisinin de yüzünde kısa bir süreliğine huzurlu bir gülümseme belirdi.
Ancak Charlotte aniden hüzünlendi, bakışlarını yere indirerek sessizce, "Keşke benim ailem de arkamızda dursa," diye fısıldadı. Bu sözler masada bir sessizlik yarattı.
Engfa, Charlotte'un saçlarına sevgi dolu bir öpücük kondurdu. "Bir gün bu da olacak, sevgilim. Sabırlı olalım, her şey değişecek," dedi, güven verici bir ses tonuyla.
Rowena ve Myx de Charlotte'a içtenlikle destek oldular. Rowena yumuşak bir tonla, "Bazen değişim zaman alır Charlotte, ama sen ve Engfa güçlü bir birliktesiniz. Bu bağ, zamanla tüm engelleri aşacak," dedi.
Myx ise neşeli bir ifadeyle ekledi, "Hepimiz buradayız, her ne olursa olsun sizi destekleyeceğiz. Artık kocaman bir aileyiz, unutma bunu," dedi ve elini Charlotte'un omzuna koyarak ona moral vermeye çalıştı.
Bu sözler, Charlotte'un içindeki hüznü biraz hafifletti. Gözlerinde minnettarlık ve sevgi parladı, Engfa'ya ve etrafındaki dostlarına baktı. İçinde hissettiği sıcaklıkla bu güçlü bağın kıymetini bir kez daha anladı.
Myx tekrar lafa girerek, "Balo salonu olarak mühürlendiğiniz salonu seçtim bu arada. Sizin için özel bir yer," dedi, yüzünde içten bir gülümsemeyle. Engfa ve Charlotte, Myx'in bu anlamlı jestine minnettarlıkla teşekkür ettiler. Gözleri sevinçle parladı, o salonun artık onların aşklarının sembolü olacağını düşündükçe daha da mutlu oldular.
Myx daha sonra Engfa ve Charlotte'a bakarak, "Peki, balo için ne giyeceksiniz?" diye sordu. Engfa geriye yaslandı ve gözlerini Charlotte'a dikti, dudaklarında belli belirsiz bir gülümseme belirdi. "Charlotte'u ve kendimi bizzat ben hazırlayacağım, Myx," dedi, sesi kararlı ve gurur doluydu. Ardından bakışları Charlotte'un vücudunda gezindi, arzusunu saklamaya gerek duymuyordu. "Kraliçemi ince ince işleyeceğim..." dedi kışkırtıcı bir tonda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Büyünün Dansı TR
Fantasy"Kan ve Büyünün Dansı" Bu kitap, iki farklı dünyanın efsanevi hikayesini anlatıyor. Waraha ve Austin klanlarının birbirine düşman ruhlarını bir araya getiren, yasaklanmış bir aşkın öyküsü. Engfa Waraha, büyünün karanlık gücünü kontrol eden bir cadı...