Engfa ve Charlotte odada belirdiklerinde, Charlotte hafif bir isyanla döndü ama Engfa'nın çoktan soyunmaya başladığını görünce gözleri büyüdü. Engfa, kendinden emin bir şekilde, "Tartışmamızı sonra bıraksak sevgilim? Şu an sadece seni istiyorum," dedi. Charlotte ise şaşkınlıkla birkaç adım geri çekildi ve gülerek, "Sen... delirmişsin," diye mırıldandı.
Engfa hafifçe gülümseyerek, "Evet, beni delirten sensin," dedi ve her adımında üzerindeki kıyafetleri birer birer yere bırakarak Charlotte'a doğru ilerledi. Charlotte, hafifçe gülümseyerek, "Peki ya büyünü neden kullanmıyorsun?" diye sordu. Engfa ona yaklaşarak, "Çünkü böyle daha eğlenceli," dedi ve Charlotte'u yatağa doğru itti.
Charlotte sırtüstü yatağa düşerken, Engfa zarif bir şekilde onun üzerine yerleşti. Gözlerinin derinliklerinde arzu parlıyordu. "Bugün gecemiz var demiştin, değil mi?" diye fısıldadı. Charlotte gülümsedi ve kollarını Engfa'nın boynuna sardı. "Evet... bütün gece," dedi yavaşça. İkisi de birbirlerinin gözlerinde kaybolurken, odada sadece onların derin nefesleri yankılandı.
Engfa,ani bir saldırma ile Charlotte un dudaklarını kendi dudaklarına bastırdı..
Öpücük hem derin bir tutku hem de bir özlem ile birleşiyordu. Engfa,dilini dışarı çıkarttı ve Charlotte u öperken onun çenesini ve dudaklarının üstünü yaladı..
Engfa,Charlotte'u öperken bir yandan bedenini keşfe çıkmıştı..
Charlotte'un elbisesini Yukarı doğru sıyırdı ve içinden onun dolgun göğüslerini buldu. Hafifçe sıktı. Charlotte dan bir inleme kaçtı..
"Ah,Engfa.. Dokun bana.." diyerek Engfa'yı daha da ateşledi.
Engfa,Charlotte'un vücudundan dokunuşlarını alamıyordu. Charlotte da keşfe katılmıştı ve Engfa'nın sıkı kalçalarından başlayarak boynuna ve kollarına doğru bir yol izlemişti..
Birbirlerini keşfetmeye devam ederken hem elleri hem ağızları tenlerinin her santiminde geziniyordu.
"Seni özledim Charlotte.. Sensiz bir gece geçirmek bile bana en büyük işkence." Diyerek öpücükler arasından fısıldadı..
Engfa'nın bu sözleri üzerine Charlotte hiç bir şey diyemedi. Gözlerin de yanan arzu ile Engfa,ya doğru eğildi,Engfa'nın dudaklarını kendikileriyle yakaladı ve derin bir şekilde öpüşmeye başladılar.. Dilleri birlikte dans ediyordu.
Engfa,dudaklarını Charlotte'un boynundan aşağı doğru kaydırdı,kulak memelerini ısırdı ve yaladı, bu da Charlotte'un zevkten inlemesine neden oldu...
"Ah,doyumsuz sevgilim.. Bana hep böyle davran.." diyerek ona olan aşkını ve arzusunu tekrar dile getirdi.. Ve tabi ki Engfa'nın bu dokunuşlarının iyiliği karşılıksız bırakmadı.. Engfa'yı vücudu ile üzerinden kaldırmak için hakaret etti ve Engfa, Charlotte un bu hamlesini hoşnut ile karşıladı.. Eşinin bu otoritesine boyun eğdi ..
Engfa,ayağa kalktığın da Charlotte,Engfa'nın göğsünden aşağı doğru yol aldı,diliyle meme uçlarını tahrik etti ve sonra daha aşağı indi. .. Engfa'nın önünde diz çöktü,sevgilisinin ereksiyonunu izlerken gözleri şehvetle doldu.
Engfa,bu manzara karşısın da dudaklarını ısırdı..
"Beni her gün daha çok delirttiğinin farkındasın değil mi ?" Diyerek Charlotte'un yanaklarını okşadı..
Charlotte ise ona doğru delici bir bakış attı.
"Senin bana neler yaptığın konusunda hiç bir fikrin yok Engfa." Diye fısıldadıktan sonra hemen eğildi .. Engfa'nın sertleşmiş penisinin ucunu ağzına aldı,dilini etrafında döndürdü, sonra hepsini içine aldı,onu rahatça yalamaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Büyünün Dansı TR
Fantasy"Kan ve Büyünün Dansı" Bu kitap, iki farklı dünyanın efsanevi hikayesini anlatıyor. Waraha ve Austin klanlarının birbirine düşman ruhlarını bir araya getiren, yasaklanmış bir aşkın öyküsü. Engfa Waraha, büyünün karanlık gücünü kontrol eden bir cadı...