Myx, kadim cadıları ziyaret ederken, zihninde Engfa'nın durumunu ve yaşadığı yoğun duyguları taşımıştı. Kadim cadılar, Myx'in getirdiği görüntüleri zihin yoluyla paylaştığında, hepsi bir an için büyülenmiş gibi oldular. Engfa'nın ve Charlotte'un arasında oluşan bu mühür, yüzyıllardır görülmeyen bir güçtü. Cadılar, bu görüntü karşısında hayranlık ve şaşkınlıkla doluydu. Hepsi farklı yorumlar yapmıştı, ama bir konuda hemfikir oldular: Bu bağı kırmaya çalışmak, iki prensesi de ölüme sürüklemek anlamına gelirdi.
Kadim cadılar, Myx'e zihinsel bir mesajla bu mühürün ne kadar güçlü olduğunu ve bu durumu çözmek için neler yapılması gerektiğini anlattılar. "Yeni eşleşen çiftler, birbirlerinden ne kadar uzun süre ayrı kalırlarsa o kadar ruhlarından bir parça kaybederler," dediler, seslerinde hem bir uyarı hem de bir tavsiye vardı. "Gelecek kraliçelerinin, kraliçesiyle bir an önce bağ kurması gerekiyor. Bu bağ, onların yaşam çizgisi. Onları bir araya getirmek, kaderlerini korumanın tek yolu."
Myx, bu bilgileri zihninde saklayarak, hızla Engfa'ya geri dönmek için harekete geçti. Kadim cadıların verdiği bilgiler, Engfa'nın yaşadığı bu derin bağın ne kadar önemli ve tehlikeli olduğunu daha da netleştirmişti. Zihin yoluyla bu bilgileri aklında taşırken, Engfa'nın odasına geri döndü.
Engfa, büyükannesinin bilekliği çıkartmasının ardından camın önünde durmuş, dışarıyı izliyordu. İçindeki karışık duygular, biraz olsun yatışmıştı, ama hala Charlotte'a ulaşmanın bir yolunu bulmaya çalışıyordu. Myx, bir anda odada belirdiğinde, Engfa dönüp onu gördü ve yüzünde anında bir mutluluk ve heyecan belirdi.
"Myx!" diye seslendi Engfa, sesi heyecan doluydu. "Geri döndün!" Onun bu dönüşü, Engfa'ya bir umut ışığı gibi gelmişti. İçindeki sıkıntılar, Myx'in varlığıyla biraz olsun hafifledi. Myx'in geri dönmesi, Engfa için çok önemliydi, çünkü onun desteğine ihtiyacı vardı.
Myx, Engfa'ya doğru yürüdü ve yüzünde ciddi ama hafif bir gülümsemeyle ona baktı. "Evet, döndüm," dedi, sesi güven verici bir tondaydı. "Ve sana önemli bilgiler getirdim, Engfa. Bu bağ, düşündüğümüzden çok daha güçlü ve derin. Kadim cadılarla konuştum, onlara yaşadıklarını gösterdim. Hepsi bu mühürün ne kadar güçlü olduğunu ve onu kırmanın iki prenses için de ölümcül sonuçlar doğuracağını söyledi."
Engfa, Myx'in bu sözlerini duyduğunda, içindeki endişe ve korku bir an için geri çekildi. "Yani... bu bağ gerçekten bu kadar güçlü mü?" diye sordu, sesi hem şaşkınlık hem de rahatlama doluydu. "Charlotte'a ulaşmak zorundayım, Myx. Onunla olan bu bağı korumak, hayatımın en önemli parçası oldu."
Myx, Engfa'nın bu sözleri karşısında başını hafifçe salladı. "Evet, bu bağ gerçekten bu kadar güçlü. Kadim cadılar, bir an önce Charlotte'a ulaşman gerektiğini söylüyor. Gelecek kraliçelerimizin, kraliçesiyle bir an önce bağ kurması gerekiyor. Eğer bu bağı koruyamazsanız, ruhlarınızdan bir parça kaybetmeye başlarsınız. Bu, ikiniz için de büyük bir tehlike demek."
Engfa, Myx'in bu sözlerini dinlerken, içinde hem bir korku hem de bir kararlılık hissetti. Bu mühür, onun kaderi olmuştu ve bu kaderi korumak için elinden geleni yapmaya kararlıydı. Myx'in geri dönmesi ve getirdiği bu bilgiler, ona bu mücadelede bir rehber olmuştu.
"Teşekkür ederim, Myx," dedi Engfa, gözlerinde bir umut parıltısı belirerek. "Bu bilgi benim için çok önemli. Charlotte'a ulaşmak zorundayım. Bu bağ, bizim hayat çizgimiz ve onu korumak için ne gerekiyorsa yapacağım."
Myx, Engfa'ya güven verici bir şekilde bakarak başını salladı. "Biliyorum, Engfa. Bu mücadelede yalnız değilsin. Charlotte'a ulaşmak için birlikte çalışacağız. Bu bağ, ikiniz için de hayat demek. Onu korumak için ne gerekiyorsa yapacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Büyünün Dansı TR
Fantasy"Kan ve Büyünün Dansı" Bu kitap, iki farklı dünyanın efsanevi hikayesini anlatıyor. Waraha ve Austin klanlarının birbirine düşman ruhlarını bir araya getiren, yasaklanmış bir aşkın öyküsü. Engfa Waraha, büyünün karanlık gücünü kontrol eden bir cadı...