Tutku Ve Ani Değişimler

11 2 0
                                    

Engfa ve Charlotte, günün yorgunluğu ve yaşanan tüm olayların ardından odalarına geçtiklerinde, yorgunluğun etkisi her ikisinin de bedeninde hissediliyordu. Ancak Charlotte'un gözleri hala parlıyordu; içindeki arzu ve Engfa'ya duyduğu sevgi, günün ağırlığını gölgede bırakıyordu.

Charlotte, Engfa'ya derin bir tutkuyla yaklaşıp gömleğinin düğmelerini nazikçe çözmeye başladı, her bir düğmeyi çözdüğünde ona bir öpücük konduruyordu. Engfa, Charlotte'un arzu dolu hareketlerinden mest olmuştu, fakat bir yandan kendisinin ve Charlotte'un yorgun olduğunu hatırlıyordu.

"Ah, aşkım... Bu gece seni dinlendirmeyi düşünüyordum," dedi, yorgun ama sevgi dolu bir ifadeyle.

Charlotte başını hafifçe iki yana sallayarak kararlılıkla, "Dinlenmeye ihtiyacım yok, sana ihtiyacım var," diyerek arzusunu açıkça ifade etti.

Engfa'nın gözleri Charlotte'un vücudunda gezindi, ardından dudaklarına odaklandı; içindeki ateş, yorgunluğun yerini alıyordu. Bir an tereddüt etmeden Charlotte'u keskin bir hamleyle kucağına aldı. Charlotte, bacaklarını Engfa'nın etrafına sardı, dudakları tutku dolu bir öpücükle birleşti. Öpücükler arasında, Engfa hafifçe fısıldadı, "Ah, Charlotte... sana asla karşı koyamıyorum," diyerek tatlı bir sitemde bulundu.

Yataklarına doğru adım adım ilerlerken, aralarındaki bağ daha da derinleşiyor, aşkları gecenin içinde daha da kuvvetleniyordu.

Engfa,Charlotte'u nazikçe yatırdı,elleri vücudunun kıvrımlarını takip ediyordu. Engfa boynunu öperken,dili köprücük kemiğine doğru bir yol izlerken heyecanlanan Engfa,Charlotte'un zarif elbisesini omzundan sıyırdı ve sütyenini ortaya çıkardı. Parmakları kenarı takip etti, derinlerden gelen yumuşak bir inlemeyi tetikledi.

"Çok güzelsin,Charlotte," diye fısıldadı, sesi arzuyla boğuktu.

Charlotte,Engfa'nın dokunuşları ile kendinden geçmiş bir şekilde inliyor anın tadını çıkartıyordu.

Engfa'nın elleri arkaya uzandı ve Charlotte'ın sütyenini çözdü, göğüslerini serbest bıraktı. Ağzı meme ucunu buldu,yaladı ve emdi, ondan bir soluk aldı. Charlotte'ın sırtı kamburlaştırdı, kendini ona bastırdı, parmakları saçlarına dolandı..

"Engfa, lütfen..." diye yalvardı, sesi yumuşak bir sızlanmaydı. Engfa ise acele etmeden Charlotte'un tenine doğru gülümsedi, elleri kalçalarına doğru kaydı.Beline düşmüş elbisesini külotuyla birlikte çıkardı.Charlotte,Engfa'nın önüne uzanmıştı, çıplak ve savunmasız, gözleri güven ve sevgiyle doluydu...

Engfa,Charlotte'ın her bir noktasına dokundu.Her bir santimini ezberlemek için hareket ediyordu sanki..

"Sana her dokunduğumda seni daha çok istiyorum..." diye fısıldadı Engfa..

Charlotte hafifçe başını kaldırdı ve Engfa'ya baktı.. Onunda gözlerin de bir ateş vardı..

"Sen bana her dokunduğunda içimde ki ateş yeniden alevleniyor Engfa..Lütfen dokun bana .." dedi ve Engfa'nın kontrolüne bıraktı kendini ..

Engfa hemen Charlotte'un iç bacaklarını öptü,dili onun vajinasına doğru bir yol çizdi. Charlotte,inledi, Engfa onu yalarken sarsıldı,dili klitorisini çevreledi.

Charlotte'u tüketircesine emmeye,yalamaya başlamıştı..

Charlotte daha fazlası için Engfa ya yalvardı..

Engfa zevk ile gülümsedi ve bir parmağını içine kaydırdı,ıslaklığını,hazırlığını hissetti. Charlotte nefesini tuttu, vücudu zevkten titriyordu.

"Çok güzelsin, Charlotte..Sadece seninle bu kadar tamamlanmış hissediyorum, her nefesin benimle..." diye mırıldandı, sesi arzuyla kalınlaşmıştı.

Kan ve Büyünün Dansı TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin