Saf Tutku

21 3 0
                                    


Engfa ellerini ondan ayrı tutamıyordu... Charlotte'un derin yırtmacının içinden kalçalarını kavradı ve kucağına çıkması için destekledi.. Charlotte,bacaklarını Engfa'nın güçlü beline doladı.. Engfa'nın bacaklarının arasın da sertleşmiş olan penisini kendi arzusun da hissediyordu..

Tutkuyla öpüşmeye başladılar,birbirlerinin ağızlarını keşfederken dilleri birbirine dolandı..

Engfa,yavaş adımlar ile yatağa yürürken Charlotte'un elbisenin fermuarını indirdi,çıplak sırtını okşamaya başladı..

Charlotte ise ellerini Engfa'nın vücudunda gezdirdi,sert göğüslerini ve sert meme uçlarını elbisesinin kumaşından hissetti. Engfa zevkten inledi..

"Seni özledim Charlotte.. Bana dokunuşlarını özledim sevgilim." Diye fısıldayarak Charlotte'a olan aşkını ve arzusunu bir kez daha dile getirdi..

"Özlemini hissediyorum Engfa.. Benim de Sana olan özlemim asla bitmeyecek.. Birbirimizi istemekten asla vazgeçmeyelim.."

Bu sözler üzerine Engfa gülümsedi ve Charlotte u tekrar derin bir öpücüğe çekti.

Engfa öpücükler arasın da Charlotte'un saçlarını okşuyor,kalçalarını kendine daha fazla bastırıyordu.

Charlotte,Engfa'nın kucağından usulca indi.. Arkasını Engfa'ya döndü.. Engfa hiç beklemenden Charlotte'un fermuarını tamamen açtı ve elbiseyi Charlotte'ın omuzlarından düşürerek zemin ile buluşturdu.

Bunu yaparken Charlotte'un omuzlarına öpücük kondurmayı ihmal etmedi..

Charlotte,sadece iç çamaşırları ile kalmıştı..

Charlotte,tekrar arkasını döndü ve Engfa'nın gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı.Engfa'nın bronz tenine siyah gömlek harika bir şekilde oturmuştu..

Dudakları hiç ayrılmıyor,birbirlerine olan tutkularını konuşturuyorlardı.

Charlotte,Engfa'nın gömleğini çözdü,onu fazlalıklardan tamamen kurtardı.. Sıra pantolonuna gelmişti ..

Engfa'nın penisi pantolonunun içinde sertleşmişti bile. Charlotte,aşağı uzandı ve Engfa'nın penisini pantolonunun üzerinden ovalamaya başladı,inlemesini daha da yüksek sesle yaptı...

Charlotte,bakışlarını sevgilisine dikti..Engfa,dokunuşların verdiği haz ile gözlerini kapatmış,dudaklarını ısırıyordu.

Charlotte,Engfa'nın dudaklarına yaklaştı.

"Seni istiyorum, Engfa.." dedi,sesi arzuyla boğuktu. "Seni içimde hissetmek istiyorum."

Engfa'nın daha fazla cesaretlendirmeye ihtiyacı yoktu.Bakışlarını Charlotte'un gözlerine kilitledi. Hemen dudakların da bir büyü mırıltısı duyuldu.

Engfa ve Charlotte birbirlerinin karşısın da çırılçıplak kaldılar. Engfa,sert peniside ortaya çıkmıştı.Charlotte'un gözleri Engfa'nın vücudun da arzulu bakışlar ile gezdindi.. Engfa'nın ereksiyonunu gördüğün de gözleri arzuyla büyüdü ve onu nazikçe okşamaya başladı...

"Charlotte.." Engfa'nın dudakların dan bir inleme kaçtı..

"Seni deli gibi istiyorum sevgilim..Sen,benimsin.." dedi ..

Engfa beklemeden eğildi ve Charlotte'ın boynunu öpmeye başladı,ikisinin de arzu dolu inlemeleri arasın da göğüslerine doğru ilerledi.Charlotte'ın meme uçlarını dudakları arasına aldı,yaladı ve emdi.. Bu da Charlotte'un zevkten inlemesini sağladı. Charlotte.uzun saçlarını geriye doğru attı,başını arkaya yasladı,sırtını kamburlaştırdı,göğüslerini Engfa'ya sundu..

Kan ve Büyünün Dansı TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin