Perspektywa Sky
Siedzimy z Leondre i oglądamy film. Leo nie pytał mnie o śmierć mamy. Jest to dla mnie ciężkie.. Wiedziałam, że tak będzie. Miałyśmy porozmawiać.. O dawcy. Nie zdążyłyśmy.
Gdy jestem z Leondre.. To zapominam o całym Bożym świecie. Jest super kumplem.
Lubie się do niego przytulać. Jest jak taki miś. Teraz leżę i oglądam z Leo film. Leżę z twarzą w poduszce i objęta przez Leo.
Gdy film się skończył Leo wstał na chwilę i gdzieś wyszedł. Postanowiłam sprawdzić media społecznościowe.
3 wiadomości od Chloe Lindsay
Hej
Może się dzisiaj spotkamy? Jakieś zakupy? Kawa na poprawę humoru?
Jak będziesz miała ochotę to odpisz.
Do: Chloe
Chętnie z tobą pójdę. Tylko jutro? Okej 14:30??
Od:Chloe
Okey. Do zobaczenia.
Zaraz po sprawdzeniu mediów społecznościowych położyłam się i zapadłam w głęboki sen.
W nocy poczułam muśnięcie na policzku. Nie mógł być to kto inny jak nie Leo.
*Ranek* 6:00
Obudziłam się z lekko lepszym humorem niż wczoraj. Wstałam i ubrałam się w moje czarne rurki.
Nagle do pokoju wszedł Leo.
Na całe szczęście byłam ubrana.-Leo.. Pożyczyłbyś mi jakąś bluzę? - zapytałam.
Brunet podał mi szarą bluzę z suwakami. Poszłam do łazienki którą wskazał mi brunet. Jego bluza była dwa razy za duża ale miękka.. Jejku..
Umalowałam się tym co przy sobie miałam i wyszłam z łazienki.
Leo siedział na kanapie i coś robił.
-Leoo.. - powiedziałam.
Chłopak spojrzał na mnie.
-Hmm? - mruknął.
-Ja już pójdę do domu chyba.. Wiesz bo ja nie chce się narzucać. - powiedziałam.
Chłopak stanął na przeciwko mnie i wtopił swoje czekoladowe oczy w moje.
-Sky.. Nie musisz jeszcze iść - powiedział.
-Musze.. Ale Leooś.. - powiedziałam przytulając go po czym chłopak mocno mnie uscisnął.
-Spotkamy się jeszcze kiedyś. Przecież mieszkamy w tym samym mieście. - powiedziałam.
-Okej.. To odprowadzę cię na autobus. - powiedział brunet.
-To chodź - powiedziałam ciągnąc go za rękę.
****
Staliśmy na przystanku. Było chłodno. Gdy mój autobus już przyjechał szybko pożegnałam się z chłopakiem dając mu całusa w policzek i wsiadłam do autobusu. Tylko ja sobie nie zdawałam sprawy że przez długi czas się nie zobaczymy.
Ludzie zapominają. Czasami wystarczy nadzieja, a każdy może w tobie poznać przyjaciela.
Maraton 3/10
CZYTASZ
Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONE
Fanfiction#29 w fanfiction - 12.10.2016r. #177 w fanfiction.❤️-23.08.2016r. #8 w fanfiction - 20.05.2017r #6 w Fanfiction-22.05.2017r Gł. Bohaterzy. - Sky Blue, Leondre Devries, Charlie Lenehan Okładka wykonana przez : @olciakowa