4.9

3.7K 185 25
                                    

Perspektywa Sky

Siedzę z Leo w wigilię w moim pokoju. Leżę wtulona w niego już jakąś godzinę.
Brakowało mi jego zapachu,miękkości ust i .. Jego całego. Nagle usłyszałam pukanie do pokoju.

-Mogę?-usłyszałam głos mojej "mamy".

-Tak..-powiedziałam wstając.

-Zejdziecie na dół?-zapytała.-Bardzo proszę.-dodała.

-Tak.-powiedziałam.-Ale jedno jej słowo,a nie ręczę za siebie.-powiedziałam.
Zeszliśmy na dół. Wszyscy tam byli.

-Przyszła mazgaja.-powiedziała pod nosem moja "ulubiona babcia". Wyczucie ten sarkazm.

-Nie przejmuj się.-powiedział Leondre przytulając mnie od tylu.

-Nie będę.-powiedziałam uśmiechając się.

-No ..dzieciaki stoicie pod jemiołą.-powiedział mój tata.

-Um Co?-zapytałam lekko zawstydzona. Nie będę się całować przy moim ojcu.

-No chociaż buziaka sobie dajcie. To tradycja.-powiedział mój tata śmiejąc się.

Chłopak dał mi szybkiego buziaka i usiedliśmy razem do stołu. Nie tknęłam już żadnego jedzenia. Babcia cały czas gromiła mnie spojrzeniem. W końcu wszyscy zaczęli się
zbierać.

-Zostań proszę.-powiedziałam.

-Sky..dzisiaj ..Eh co powiesz na jutro?-powiedział chłopak.

-Ale na 100%-powiedziałam śmiejąc się.

-Na 100%.-powiedział całując mnie i wychodząc z domu razem z innymi.

Gdy zamknęłam drzwi ogarnęła mnie wielka radość. Wrócił do mnie..wreszcie.

-Sky..ten Leo to porządny chłopak...-powiedział . Uznajmy ,że tak jest.

-Można tak powiedzieć.-powiedziałam.

-Wy już...-zapytał na co zrobiłam wielkie oczy.

-Co?!Um..Co?-zapytałam śmiejąc się.-Tatoo!?-powiedziałam.

-Nie męcz dziewczyny już..-powiedziała Sushan puszczając mi oczko.

Dzięki Bogu ! Pobiegłam do pokoju. Założyłam na siebie wygodne dresy i poszłam spać z uśmiechem na twarzy.

❤️💞❤️💞

Obudził mnie dźwięk budzika. Postanowiłam zostać w łożku. Jest zimno i nieprzyjemnie.

Nagle przyszło mi powiadomienie ,że Leo wysłał mi snapa.

Nagle przyszło mi powiadomienie ,że Leo wysłał mi snapa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Uśmiechnęłam się i przytuliłam do poduszki.

Postanowiłam wysłać mu sms'a.

Zmiana nazwy kontaktu na : Leo💓💓

Do Leo💓💓

Przyjdziesz potem?

Od Leo💓💓

Jeśli chcesz to tak.💓

Do Leo💓💓

To będę za godzinę.

Do Leo💓💓

Okey❤️

❤️😭❤️💕❤️

Jestem już w pełni ogarnięta założyłam :

Jestem już w pełni ogarnięta założyłam :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Poszłam zjeść śniadanie. Wzięłam jakieś tosty i posmarowałam je nutellą. Zjadłam je i poszłam na górę otworzyć resztę prezentów z wczoraj. Wzięłam paczkę od "rodziców". Dostałam od nich 3 case'y na telefon i jakieś pieniądze. Od babci dostałam... Poradnik jak schudnąć..od całej rodziny dostałam drobne upominki . Zobaczyłam jeszcze jedną kopertę z prezentem. Wzięłam ją do ręki. Pisało na niej:

Od Charliego i Leo💓
Mamy nadzieje ze ci się spodoba.

Otworzyłam kopertę i zobaczyłam to o czym marzyłam jako dziecko.. Ale to marzenie stawało się nierealne. Chłopcy dali mi "Nagranie piosenki w studiu". Termin jest dopiero w następne w wakacje .

Nigdy nie brałam śpiewania na poważnie chociaż .. W sumie kocham to robić ale boję się ,że innym się nie spodoba.

Ten prezent jest świetny.
Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi. Ale słyszałam ,że ktoś już je otworzył. O chwili w progu moich drzwi znalazł się Leo .

-Hej.-powiedział idąc w moją stronę.

-Hej.-powiedziałam.-Prezent jest cudowny.-powiedziałam.-Strasznie mi głupio ,że nic dla ciebie nie miałam ..-powiedziałam.

-Przestań..ty dałaś mi już za dużo..-powiedział.

-Co?-zapytałam.

-Wybaczyłaś mi .-powiedział.

-Cześciowo tak..-powiedziałam.-Ale wiesz...w środku nadal czuje trochę tą niepewność. Gdybym cie nie kochała to bym ci nigdy w życiu tego nie wybaczyła.-powiedziałam szczerze.

-Wiem..ale ja będę się starał.-powiedział przytulając mnie.

-Wiem.-powiedziałam.

❤️💓❤️💓

Dzisiaj taki nudny ❤️ bo trzeba odpocząć od akcji na chwile 😂❤️❤️

Komentujcie gwiazdkujcie i wgl!!!

Boże kocham was nie wieżę w to ...

Boże kocham was nie wieżę w to

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Najlepsi jesteście!

😭😭😭😭 mam nadzieje że kiedyś będzie 50😂💓😍

Wasza Ola ❤️❤️

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz