Perspektywa Sky
Ruszyliśmy w stronę hotelu. Gdy już dotarliśmy do budynku,poszliśmy cicho do pokoju. Gdy zamknęliśmy drzwi wybuchnęliśmy śmiechem.-Kocham cię wariacie.-powiedziałam ze śmiechem.
-Dobra,Sky szybko wskakuj w piżamę żeby nie było..-powiedział chłopak szybko ścieląc łóżka.
Poszłam szybko się przebrać i wskoczyłam do łóżka jak poparzona. To było fajne..mieć przypał nie za bardzo.
-Leo?-zapytałam po chwili ciszy.
-Hmm?-usłyszałam.
-Śpisz?-zapytałam.
-Mhm.-mruknął.
Wstałam biorąc ze sobą kołdrę położyłam się obok chłopaka. Przytuliłam się do niego i zasnęłam.
💓💓💓
Obudziło mnie stukanie do drzwi. Leniwie otworzyłam oczy i zobaczyłam,że obok mnie nadal śpi Leo.
Wstałam i poszłam zobaczyć kto o 5 rano próbuje wbić nam do pokoju.
Gdy otworzyłam drzwi zobaczyłam 7 osób.-Jeju co wy tu robicie o 5 rano..-powiedziałam.
-Jezu! To naprawdę ty!Leo tam jest?!-zaczęła 1.
-Tak..ale dziewczyny jest 5 rano..proszę przyjdźcie nastepnym razem trochę pózniej to może Leo was przywita.-powiedziałam zamykając drzwi.
Zauważyłam,że Leo patrzy na mnie zaspanym oczami. Położyłam się obok niego i przytuliłam go.
-Nieźle je spławiłaś..-powiedział śmiejąc się.
-Bo mnie obudziły..-powiedziałam.
-To może i lepiej..-powiedział chłopak całując mnie.
-O Niee..Leo..Um..spaać.-powiedziałam między pocałunkami.
-Nie idziemy spać..-powiedział chłopak.-Idziemy zjeść coś normalnego bo tego ohydztwa już nigdy nie zjem.-powiedział chłopak wstając i poprawiając włosy.
Powolnym krokiem jakoś się zebrałam. Ubrałam się w :
-Idziemy?-zapytałam kiedy byliśmy gotowi.
-Jasne.-powiedział chłopak.
***
Jesteśmy w Maku. ( Idk Ok)
Leo pierwszy raz od jakiegoś czasu kupił sobie do jedzenia mięso. Wszystko było w porządku, dopóki w tym miejscu pojawił się niespodziewany gość .❤️❤❤️❤
HEJKA!
Wreszcie pojawił się dzisiaj rozdział!
Mam nadzieje,że wam sie podoba.
Ogólnie dzisiejszy dzień to jakiś sen.
Wreszcie kupiłam M&G na BaM!
Jestem tak mega szczęśliwa!CHCIAŁABYM WAM PODZIĘKOWAĆ ROWNIEŻ ZA PONAD 150 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!
Jestescie najlepsi!Kocham was!
Ola💓
CZYTASZ
Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONE
Fanfiction#29 w fanfiction - 12.10.2016r. #177 w fanfiction.❤️-23.08.2016r. #8 w fanfiction - 20.05.2017r #6 w Fanfiction-22.05.2017r Gł. Bohaterzy. - Sky Blue, Leondre Devries, Charlie Lenehan Okładka wykonana przez : @olciakowa