Perspektywa Sky
Szybko wyszłam przed dom. Wzięłam ze skrzynki poranną gazetę i szybko wróciłam do pokoju. To co było na pierwszej stronie mnie mega zdziwiło.
Przeczytałam nagłówek.
Leondre Devries i jego nowa dziewczyna. Nastoletni raper jest już zajęty? Czy jego fanki czyli bambinos mają u niego szanse.
Wczoraj w godzinach wieczornych przyłapaliśmy Leondre Devries'a z niejaką Sky Blue. (zdjęcia)
Byłam na maksa wkurzona. Ja nie jestem z Leo! Jak ja teraz wyjdę na ulicę..?
Wybrałam numer do Leo.
-Halo? - powiedział zaspany chłopak.
-Leo! Widziałeś może o czym napisali w dzisiejszej pieprzonej gazecie? - zapytałam zła na wszystko i na wszystkich.
-Czekaj.. Chwila.. Już patrze - powiedział. - Cholernie cię Przepraszam.. - powiedział Leondre.
-Leo.. Przecież to nie twoja wina. - powiedziałam.
-Porozmawiamy o tym później.
Chłopak rozłączył się. Nie wiedziałam Dlaczego. Może po prostu ma dziewczynę i Zepsułam mu związek?
Jestem beznadziejna.
Szybko wstałam i wykonałam poranne czynności. Zeszłam na dół. W kuchni siedział mój tata.
-Cześć tato! - powiedziałam całując go w policzek.
-Cześć córeczko. - odpowiedział. Odkąd mama nie żyje, tata mówi do mnie zdrobniale... Jest taki inny.
Szybko zjadłam płatki z mlekiem i Wyszłam z domu. Udałam się w stronę szkoły.
Byłam w budynku. Wszyscy patrzyli na mnie oczami "wypieprzaj stąd ". Pobiegłam do szatni. Uroniłam pare łez, które spadły mi na rozgrzane policzki.
Nagle poczułam miękkie ręce obejmujące mnie od tyłu. Od razu wiedziałam kto to.
Odwrociłam się w stronę chłopaka.
Moja mina była bezcenna.
Maraton 6/10
Przepraszam, że taki krótki ale następny będzie dłuższy i będzie w nim dużo kontrowersji.
18 votes + 16 komentarzy =next
Ola.
CZYTASZ
Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONE
Fanfiction#29 w fanfiction - 12.10.2016r. #177 w fanfiction.❤️-23.08.2016r. #8 w fanfiction - 20.05.2017r #6 w Fanfiction-22.05.2017r Gł. Bohaterzy. - Sky Blue, Leondre Devries, Charlie Lenehan Okładka wykonana przez : @olciakowa