2.5

6.7K 363 84
                                    

Maraton 9/10
Perspektywa Ann

Jechałam na desce i wywaliłam się prosto na Luka który patrzył na mnie jak na idiotkę. Szybko wstałam i Popatrzyłam na Leo i Sky. Całowali się. Mnie chyba zaraz szlag trafi.

Perspektywa Sky

Po pocałunku z Leo coś zrozumiałam. Jest dla mnie bardzo ważny.

-Sky.. - powiedział. - Chciałbyś być moją księżniczka? - zapytał bawiąc się moimi palcami.

Stałam wpatrując się w jego czekoladowe niczym nutella oczy. Przemyślałam sprawę.

-Tak.. - odpowiedziałam cicho. Brunet przytulił mnie mocno, lecz teraz czułam coś więcej niż przyjaźń. Teraz czułam miłość.

Poszliśmy z Leo do reszty grupy. Oczywiście nie obyło się bez pytań.

-Jesteście razem? - wypaliła nagle Ann.

-Co? - zapytałam. - Może? - powiedziałam uśmiechając się pod nosem.

-No to gratki! - powiedział Charlie przytulając nas jak misie. - Młody, jednak ten sposób na podryw nie taki zły.. - powiedział śmiejąc się.

-Zabawni jesteście - powiedziałam biorąc deskę do ręki. - Idziemy stąd? - zapytałam.
-Tak-odpowiedzieli równo.

***

Jesteśmy już przed moim domem. Ann, Charlie ja i Leo przeszliśmy do mnie.

Charlie powiedział że odprowadzi Ann. Pożegnałam się z nimi i już miałam się żegnać z Leo lecz chłopak zaproponował mi żebym u niego nocowała ponieważ mój tata gdzieś wyszedł i nawet nie zostawił kluczy.

-Ym.. Chcesz u mnie dzisiaj przenocować? - zapytał.

-Mogłabym? - zapytałam. - Nie chce robić kłopotu.. - powiedziałam po czym brunet objął mnie i powiedział.

-Nawet tak nie myśl i nie mów. Będziesz mile widziana - powiedział.

Poszliśmy do domu Leo.
Weszliśmy do jego domu. Nikogo nie było.

-Leo.. A gdzie twoja mama? - zapytałam.

-Wyszła gdzieś z koleżanką. - powiedział.

Poszliśmy z Leo do jego pokoju. Usiadłam na jego łóżku. Brunet skoczył jeszcze po jakieś przekąski.

Nim Zauważyłam brunet był już w pokoju z miską pop-corn'u i jakimś piciem.

-Co wybierasz...? - zapytał. - Horror czy Horror? - powiedział.
-Widzę, że nie mam zbyt dużego wyboru. Może być horror ale wiesz, że ich nienawidzę. - powiedziałam.

Brunet włączył film. Siedzieliśmy na jego łóżku. Ja z głową na poduszce leżącej na barku Leo.

Film był mega straszny. W pewnym momencie już nie wytrzymałam i wtuliłam całą głowę w poduszkę. Leondre mocno mnie objął i powiedział :

-Ej.. Księżniczko? Wszystko okey? - zapytał.
-Tak. - powiedziałam uśmiechając się do niego. Do końca filmu nie wytrzymałam.

Zasnęłam. Czułam tylko jak coś miękkiego okrywa moje ciało.

Perspektywa Leondre

Dziewczyna zasnęła nim film dobiegł końca. Wstałem i wyłączyłem telewizor. Wziąłem jakiś miękki koc i okryłem nim dziewczynę.

Zdjąłem koszulkę i położyłem się w miarę blisko dziewczyny, ale również tak żeby nie pomyślała że jestem jakiś „nie ten teges"-(Tsa.. Jako autorka muszę się pochwalić nie ten tegesem.. Wisz jak jest xD taak.. Jestem dziwna.)

Nagle poczułem jak dziewczyna przytula się do mnie, więc przysunąłem się do niej bliżej i zasnąłem.

***

Narazie wszystko jest takie „so sweet" ale czy dalej tak to się potoczy? Jak myślicie? Piszcie w komentarzach!
C

hciałbym Polecić wam książki mojej if Oli ~ firankaaolaa ^^ zapraszam :)

20 votes? + 18 komentarzy? =hmm? Rozdział!

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz