1.9

2.6K 117 11
                                    

Perspektywa Sky

Siedzieliśmy spokojnie i jedliśmy. Nagle zobaczyłam znanego mi chłopaka. Moje serce zabiło mocniej gdy zobaczyłam jak się zmienił.
Wiedziałam,że Leo powinien wiedzieć o jego istnieniu,ale wolałam mu tego nie mówić. Kiedy miałam mu powiedzieć o tym,że przyjaźniłam się z moim byłym..Nasz kontakt się urwał. Lukas chciał mnie wykorzystać. To było tuż przed tym jak poznałam Leo. Miałam nie ufać już nikomu. A zaufałam Leo.Mam nadzieje,że nas nie zauważy.
Wróciłam myślami do Leo. Chłopak już zjadł swoją porcję i patrzył na mnie rozgrzebującą ketchup frytką.
-Sky wszystko okey?-zapytał.

-Tak..um czemu pytasz?-zapytałam.

-Siedzisz tak i grzebiesz jedną frytką 2 minuty.

-Wszystko w porządku.-powiedziałam kończąc swoją porcje.

-Idziemy się przejść?-zapytał chłopak.

-Jasne.-powiedziałam uśmiechając się lekko.
❤️💕❤️

Jestem razem z Leo wybrałam się na spacer na pobliskie klify. Tam jest przepięknie. Usiedliśmy na trawie. Oparłam głowę o ramie bruneta. Trwaliśmy tak przez chwile w ciszy.
Nagle usłyszałam jak chłopak szepcze mi do ucha.

-Ten chłopak ciągle się na ciebie patrzy.-powiedział bawiąc się kosmykiem moich włosów.
Spojrzałam w bok i rzeczywiście zobaczyłam chłopaka,który się na mnie patrzył.
To Lukas. Mam nadzieję,że nie podejdzie do mnie gdy będę z Leo.

-Leooo...-powiedziałam.

-Hmm?-zamruczał chłopak.

-Mógłbyś iść kupić mi loda?-zapytałam patrząc na niego oczami małego szczeniaczka.

-Jasne tylko nie ruszaj się z tąd nigdzie.-powiedział chłopak wstając.

Gdy Leo oddalił się ode mnie na tyle daleko. Chłopak podszedł do mnie .

-Dawno się nie widzieliśmy Blue..-usłyszałam.
Ze zdenerwowaniem wstałam i chciałam uderzyć chłopaka. Lecz on zatrzymał moje ręce.

-Zrobiłaś się bardzo niegrzeczna Blue.-powiedział.

-Puść mnie.-powiedziałam, na co chłopak się zaśmiał.

-Będę cię obserwował..czas dokończyć to co miałem zrobić już dawno..-powiedział chłopak puszczając mnie i odchodząc.

💕💕💕💕

Oto następny rozdział.
Następny będzie ciekawszy obiecuje!
Piszcie mi komentarze jak wam się podoba! Tymczasem proszę was o to abyście zaglądali na mojego Fanowskiego insta.

Następny będzie ciekawszy obiecuje!Piszcie mi komentarze jak wam się podoba! Tymczasem proszę was o to abyście zaglądali na mojego Fanowskiego insta

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Miło by mi było gdybyście zachęcili innych aby tam wpadli. Może w końcu bam nas zauważy.
Hah..
Jeszcze jedno! Na Twitterze Bam zrobiło coś czego bym się nie spodziewała.

Jeszcze jedno! Na Twitterze Bam zrobiło coś czego bym się nie spodziewała

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

podali dalej i polubili mi post wiec mogę umierać hahah ❤️❤️

Kocham was 💕

Ola

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz