1.2

3.1K 168 20
                                    

Perspektywa Sky
Jestem nadal zszokowana obecnością Leo. Właśnie trwają jakieś luźne próby. Śmiejemy sie i wygłupiamy z całą ekipą.
Leo idzie na próbę . Zaraz widzę Charliego. Od razu zrywam się z miejsca i biegnę go przywitać.

Skoczyłam na blondyna ,a on złapał mnie w ostatniej chwili.

-Charlie..Jezu tęskniłam.-powiedziałam.

Chłopak nadal trzymał mnie w powietrzu i przytulał.

-Sky..-powiedział.-Ja też.-powiedział podrzucając mnie lekko.

-Co ty tu robisz?-zapytał mnie po chwili.

-Występuje.-powiedziałam gdy chłopak odstawił mnie na ziemię.

-Nie mogę się doczekać,aż cię posłucham.-powiedział uśmiechając się ukazując swoje dołeczki.

-Uciekaj już bo teraz twoja kolej.-powiedziałam.

Usiadłam na ławce. Leo i Charlie są na scenie.
Nagle usłyszałam dotąd nieznaną mi melodię.
Była wolna, jej słowa od razu uderzyły we mnie ze zdwojoną siłą.

Siedziałam na ławce jak zaczarowana. Nie wiedziałam co się ze mną dzieje. Ta piosenka była piękna. Nic dodać ,nic ująć . Okazało się ,że była to piosenka z nowego EP pt. Right for you.

Co jak co ale od razu się zakochałam we wszystkich 5 piosenkach. Są zupełnie inne niż, te z albumu "143" ale równie piękne .

Gdy chłopcy skoczyli próbę,przyszła kolej na moją ostatnią już próbę.

Weszłam na scenę biorąc do ręki mój mikrofon. Na scenę razem ze mną weszła też ekipa taneczna.

Zgasły światła.

Wszystkich ucichło żeby zaraz mogła zabrzmieć pierwsza melodia piosenki. Zaśpiewałam ją najlepiej jak umiałam. W pewnym momencie usłyszałam ogromne oklaski i gdy spojrzałam przed siebie zobaczyłam chłopaków i całą ekipę . Mina Leo była bezcenna. Patrzył się w jeden punkt i miał delikatnie uchylone usta. Zeszłam ze sceny i podeszłam do bruneta.

-Zamknij już te usta Devries-powiedziałam śmiejąc się.

-Ale..-powiedział lecz nie dałam mu dokończyć tylko dałam mu szybkiego buziaka.

-Cicho bądź..-powiedziałam.-Też cie kocham.-powiedziałam uśmiechając się na co brunet uścisnął mnie mocno.

Zmierzwiłam mu włosy ręką. Miał je takie śmieszne. Leo ma jakiegoś fioła na punkcie kolorowych włosów. Mam nadzieje,że wróci do blondu,chociaż tak też mu tak ładnie.

-Zakochańce!-usłyszeliśmy.-Zaraz zaczynamy M&G!-powiedział jeden z organizatorów.
Zapowiada się niezła zabawa.

💓💓

Cześć wszystkim!

To znowu ja 😂💕 przepraszam ,że tak długo mnie nie było! Nauka i te sprawy!

Ale wróciłam 😂❤️❤️

Komentujcie i votujcie 💓🙏🏻

Już mamy 89 tysięcy kocham was 💞💞

Mam nadzieje,że będzie sto 💓

Dziękuje z całego serca 💓🙏🏻

Kocham Aa

Ola 💞

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz