Perspektywa Leondre
Impreza powoli dobiega końca .
Sky naprawdę mnie zaskoczyła . Kupiła te bilety. Siedzimy teraz z Ann,Lukiem,Chloe i Charliem. Sky poszła do łazienki . Coś długo jej nie ma.-Charlie mógłbyś iść zobaczyć co ze Sky?-zapytałem .
-Jasne.-powiedział wstając.
Perspektywa Sky
Poszłam do łazienki . Cholernie kręciło mi się w głowie . Usiadłam na wannie . Nagle usłyszałam pukanie do drzwi.
-Sky?jesteś tam? To ja Charlie.-powiedział.
-Wejdź ..-powiedziałam.
Chłopak wszedł do łazienki i odrazu do mnie podbiegł .
-Sky,co się stało ?-zapytał .
-Nic mi nie jest...tylko kręci mi się w głowie ..-powiedziałam wstając .
-Dasz radę iść sama?-zapytał .
Chciałam powiedzieć tak ,ale prawie się wywaliłem przy pierwszym kroku.
-Dobra ..lepiej nie..-powiedział Charlie biorąc mnie na ręce .
Mój umysł głupieje mam ochotę mowić to czego nie powinnam.
-Jesteś taki przystojny ...huh.-powiedziałam.-Czemu..ja wcześniej tego nie zauważyłam ??-powiedziałam .
-Ty masz gorączkę..-powiedział przykładając dłoń do mojego czoła .
-Nie gaaadaaj mi tu o gorączce .. Too ty jesteś gorący..-powiedziałam .
-Dzięki ..chodź idziemy do Leo..-powiedział .
-Do mojego Leosia!!!!!-wydarłam się na cały głos .
Perspektywa Leo
Nim się obejrzałem Charlie wrócił ze Sky na rękach . Zachowywała się bardzo dziwnie.
-Leoooo...-jęknęła z niezadowoleniem gdy Charlie położył ją na kanapie.- Ale faza..-powiedziała .
Zajebiście..czy ona ćpała?
-Sky..Czy ty coś brałaś??-zapytałem .
-Zaraz mogę brać ale ciebie..Mrr..mrr..-powiedziała na co wybuchnąłem śmiechem .
-Dobra impreza skończona .-powiedziałem .
Nagle podeszła do mnie Ann i pocałowała mnie w policzek.
-Było super.-powiedziała.
Nagle Sky podniosła się i rzuciła się na nią.
-Nie...całuj mojego chłopaka zdziro...-powiedziała ledwo stojąc na nogach.
Złapałem ją i obezwładniłem.-Sky..takiej wariatki jak ty nikt nie chce ..gdybyś uważała na swojego drinka to ...nic by się nie stało..-powiedziała Ann opuszczając mój dom.
Więc ona Jej coś dosypała.
-Leeo..proszę zostań tu ze mną..-powiedziała .
-Sky ,posprzątam po imprezie i przyjdę do ciebie ..zaniosę cię na górę.-powiedziałem biorąc ją na ręce .
Dziewczyna objęła mnie rękami i pocałowała mnie w kąciki ust.
-Dziękuje ...-powiedziała gdy kładłem ją na łożku .
-Śpij księżniczko ...-powiedziałem całując ją w policzek.
💞💞
Oj,Sky Sky....jakaś ty chętna.
😂😂Jeszcze raz przypominam o moim Snapie 😂👌🏻❤️
Wiem orginalnie 😂😂
Okey liczę na komentarze i Vote ❤️❤️
Taa ja taki żulix 🖖🏻😂😂
Ola 💞
CZYTASZ
Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONE
Fanfiction#29 w fanfiction - 12.10.2016r. #177 w fanfiction.❤️-23.08.2016r. #8 w fanfiction - 20.05.2017r #6 w Fanfiction-22.05.2017r Gł. Bohaterzy. - Sky Blue, Leondre Devries, Charlie Lenehan Okładka wykonana przez : @olciakowa