3.4

3.5K 185 38
                                    

❤️
Perspektywa Sky

Obudziłam się. Leo już nie było. Spojrzałam na szafkę i ujrzałam na niej karteczkę.

Gdy się obudziłem to jeszcze spałaś. Nic chciałem cię budzić. Poszedłem do domu coś zjeść i ogarnąć się. Dzisiaj przyjdzie do ciebie Charlie. Postaram się jutro wpaść.
Twój Leo💞❤️

Okey..czyli jak narazie jestem sama .
Przez następne 4 godziny lekarz ciągle do mnie przychodził i pytał czy wszystko okey. Potem przyszła do mnie pielęgniarka i zmieniła mi kroplówkę i opatrunek.
Nagle ktoś wszedł do sali. Ten ktosiek to Charlie.

-Cześć Sky..-powiedział. Miał ze sobą bukiet jasnoróżowych róż.-To dla ciebie..-powiedział dając mi kwiaty. To moje ulubione.. Skąd on wiedział...

-Dziękuje..są śliczne.-powiedziałam. Poprosiłam pielęgniarkę o jakaś wodę i jaki wazonik i włożyłam tam kwiaty.

-Wiem kiedy wychodzisz ze szpitala.-usłyszałam.-Ale nadal nie rozumiem...czemu ?-zapytał.

-Eh..kiedy?-zapytałam odbiegając od drugiego pytania jak najdalej.

-Dzisiaj po południu..jeśli wszystkie badania wyszły dobrze.-powiedział.

-Zrobiłam to bo .. Wszystko mnie przerosło ..-powiedziałam.-Ale nie jesteś na mnie zły?? Ja naprawdę nie mogę..-powiedziałam lecz chłopak mi przerwał.

-Nie jestem zły...jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi Sky...pamiętaj.-powiedział.

-Boże jak ja cie kocham.-powiedziałam.-Po przyjacielsku.-dodałam.

-Ja ciebie też..-usłyszałam.

💞💞💞

Wychodzę ze szpitala. Wszystko wydaje się być już poukładane. Charlie jest naprawdę cudowny..ale Leo..Ja nie chcę go zdradzić i zranić. Każdy związek ma kryzysy ,ale to nie znaczy ,że od razu to koniec.

Ann..zerwałem z nią wszelki kontakt. Dziewczyna jest chora psychicznie. Była zakochana w Leo do szaleństwa.

Jadę z Charliem do domu. Nagle chłopak skręcił w nieznaną mi uliczkę.

-Charlie??Gdzie my jedziemy??-zapytałam.

-Jedziemy cię trochę rozerwać..wydajesz się taka wygaszona.-powiedział.

-Ale..-powiedziałam lecz chłopak mi przerwał.

-Nie ma żadnego "ale".-powiedział.

😍❤️😍❤️😍

A czo tu się stanęło ??!😂😂

No oro nexcik i wgl wracam z Zakopca dzisiaj będę w Zatorze i w Starbucksie w Krakowie na rynku (?) 😂😂 No i fajnie i nie umiem się wysłowić .

Kom+vote=wena !!!

Ola 💞💞

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz