1.3

3.2K 160 45
                                    

Perspektywa Sky

Zaraz zaczyna się M&G. To takie super uczucie jak ktoś kupuje bilet,żeby się z tobą spotkać.
Jeszcze na dodatek wszystkie są wyprzedane.

Stoję już za ścianką. Nagle słyszę jak drzwi zostały otworzone. Wyjrzałam delikatnie poza backstage.

Multum ludzi. Wreszcie mogę wyjsć je wszystkie przytulić.

Gdy wyszłam usłyszałam piski i krzyki. Zaczęło się. Każdą osobę przytuliłam i zrobiłam sobie z nią zdjęcie.
Było super!

Perspektywa Leo

Sky miała M&G. Czemu większość z nich to chłopaki. Mam ochotę tam iść i wszystkich z tamtąd wyprosić.

Spojrzałem na Sky która akurat całowała jednego z nich w policzek.

W ogóle jest okey..

Teraz wiem jak ona się czuła do tej pory.

Próbowałem zająć się czymś innym. Na nic.

Perspektywa Sky

Już prawie koniec M&G. Ostatnie osoby i..już.
Mogę iść odpocząć.

Chciałam wziąść sobie wodę,ale nagle ktoś (czytaj Leo.) pociągnął mnie do mojej garderoby . Poczułam jak jego twarz od mojej dzielą milimetry. Czułam tylko jego ciężki oddech.

Nie zadawałam pytań... Byliśmy tam tylko my..więc nie przeszkadzało mi to.

Nagle poczułam jak chłopak szepcze mi coś do ucha.

-No i teraz mi nigdzie..nie uciekniesz.-powiedział.

Czy ja mówiłam ,że kocham jego zazdrość ?

-Wiesz..umówiłam się z jednym z chłopaków ..był przystojny..-powiedziałam pewnie.

-Wiesz..osobiście skopię mu tyłek jeśli cie dotknie..więc..-powiedział cicho.

-Więc..?-zapytałam.

-Więc..uznajmy..że się z nim nie spotkasz..-powiedział całując mnie.

Oddałam pocałunek chłopaka. No wiecie..to jest tak ,że ja próbuje być twarda i mu się nie dać..ale nie daje rady..to uczucie jest za silne.

Oplotłam szyje chłopaka rękami. Poczułam jak chłopak uśmiechnął się pod nosem.

Spryciula.

***

Przyszedł czas M&G chłopaków. Poszłam razem z Leo i Charliem na jak to w zwyczaju najpierw fotka z wszystkimi.

Poszłam szybko do garderoby i położyłam się na wygodnej sofie. Nawet nie zauważyłam jak zasnęłam.

❤️❤️

Obudził mnie cichy szept do ucha.

-Wstajemy..-usłyszałam.-Zaraz śpiewasz..księżniczko..-usłyszałam.

Otworzyłam oczy i zobaczyłam chłopaka,który obrócił moje życie o 360*..gratuluje Panie Devries.

-Leo..?-zapytałam zaspana.

-Tak. Słońce wstawaj bo masz mało czasu.-powiedział chłopak.

-Oj już..-powiedziałam zamykając na chwile oczy.

Nagle poczułam jak Leo podnosi mnie i niesie w stronę drzwi.

-Leoo...odstaw mnieee..przecież jestem ciężka głupku!-powiedziałam.

-Nie okłamuj sama siebie,kochanie.-powiedział chłopak.

Poszłam do makijażystki która poprawiła mój makijaż i fryzurę tak aby znów była w idealnym stanie.

W końcu mogłam iść zaśpiewać. Nie spodziewałam się,tego ze wszyscy mnie tak ciepło przyjmą. Chociaż..one chyba nie wiedzą,że jestem z Leo..

Gdy zaśpiewałam piosenkę usłyszałam brawa. Nagle zza sceny wyszedł Charlie i Leo. Mieli ze sobą statuetkę. Myślałam,że to jakiś żart. Leo podszedł do mnie i dał mi statuetkę przytulając mnie. Potem przytuliłam Charliego i oczywiście sie popłakałam.

Nagroda dla najlepszego debiutu jest moja.

Zeszłam ze sceny. Rozryczana i przeszczęśliwa.

Gdy tylko zobaczyłam Leo znów do niego podbiegłam i mocno go przytuliłam.

Gdy tylko zobaczyłam Leo znów do niego podbiegłam i mocno go przytuliłam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nasze zdjecia z M&G wyglądały mniej więcej tak. Chłopak podniósł mnie po raz kolejny z powierzchni ziemi. Nagle usłyszałam nieznany mi głos.

-Leo!-usłyszałam. Chłopak ostawił mnie na ziemię. Gdy spojrzałam przed siebie zobaczyłam wysoką blondynkę,która szczerzyła się do niego jak głupia.

-O..Seanna!-powiedział Leo.-Poznaj moją dziewczynę Sky,Sky poznaj moją przyjaciółkę Seanne.-powiedział Leo.

Mam cichą nadzieje,że już nigdy jej nie zobaczę.

Oto nowy rozdział 🙊💞

Mam nadzieje,że sie podoba!

Teraz macie ostatnią szanse aby zadać pytanie bohaterom!💓

Liczę na was 💓💓

Kocham

Ola❤️

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz