6.0

3K 160 39
                                    

Perspektywa Sky
Jestem ubrana i uczesana. Wychodzę z domu Leo. Całuje chłopaka na pożegnanie.
Kręci mi się w głowie od nadmiaru alkoholu. Idę razem z Charliem trzymając się jego ręki.

-Niedobrze mi.-powiedziałam.

-Czekaj zaniosę cię do domu,bo daleko nie zajdziesz.-powiedział chłopak.

Złapałam się za szyje chłopaka i chyba zasnęłam.

Perspektywa Charliego

Wziąłem Sky na ręce . Dziewczyna zasnęła nim doszliśmy do domu. Wszedłem do pokoju dziewczyny i ułożyłem ją do łóżka. Przykryłem dziewczynę kołdrą i zdjąłem z jej nóg czarne szpilki.

Gdy chciałem wyjsć z pokoju usłyszałem cichy głos dziewczyny..

-Zostań..-powiedziała.

-Okey..-odpowiedziałem.

-Charlie..niedobrze mi..-powiedziała dziewczyna wstając i chwiejnym krokiem udając się do łazienki.

Poszłam za nią. Tak jak myślałem..wymiotuje.. Zgarnąłem wszystkie włosy dziewczyny i powiedziałem:

-Sky co się dzieje?-zapytałem.

-Nie wiem..Charlie ja ..nie wiem.-powiedziała płacząc.

-Nie płacz..-powiedział.-Przebierz się i połóż..pogadamy potem.-powiedziałem.

Perspektywa Sky

Jest mi cholernie nie dobrze.. Wzięłam jakieś dresy i przebrałam się w nie. Umyłam zęby. Związałam włosy i poszłam się położyć.

-Charlie położysz się obok mnie?-powiedziałam słabo.

-Jasne.-powiedział chłopak kładąc się obok mnie.

-Charlie może ja jestem w ciąży...?-zapytałam .

-Co?-zapytał zdziwiony.

-Nic nieważne..-powiedziałam odwracając się.

-Sky..czy ...jest ..taka możliwość?-zapytał.

-Tak..-powiedziałam.-Ale to nie może być prawda..-powiedziałam bliska płaczu.

Chłopak mnie przytulił.

-Będzie dobrze..moja ciocia ma aptekę..jutro załatwię ci test..okey?-zapytał .

-Okey.-powiedziałam.

***
-No i jak?- zapytał mnie chłopak.
Wyszłam z łazienki.

Test wykazał wynik:

💓💓

Dum dum dummm😂😂😂

Hahaha jestem złym człowiekiem.

Nie No nexcik niebawem 💞😂
KOMENTARZE KOCHAM OK?😂❤️
Kocham 😍

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz