2.4

2.2K 139 33
                                    

Rozdział nie sprawdzany!Uwaga jesteśmy na 20 miejscu w Fan fiction! Mam nadzieje,że się postaracie i będziemy mieć 1!!(zmieniam miejsce w które jadą na wakacje karaiby !)
Perspektywa Sky
Szczęśliwie dotarliśmy do słonecznego raju.
Jesteśmy w hotelu. Jest mega ładny. Leo odebrał klucz z recepcji. Pojechaliśmy windą na wyznaczone piętro.

-Pokój numer piętnaście.-powiedział chłopak trzymając moją rękę.
Gdy znaleźliśmy nasz apartament,zaniemówiłam. Piękne jasne wnętrze , ogromne okno z najpiękniejszym widokiem jaki w życiu widziałam.
Pociągnęłam walizkę za sobą. Chciałabym tu zostać. Jest pięknie!

-Podoba ci się?-zapytał Leo.

-Boże Leo..tu jest przepięknie.-powiedziałam.
Poczułam ciepłe ręce na moich biodrach.
Odwróciłam się przodem do chłopaka. Nasze nosy się stykały. Spojrzałam chłopakowi w oczy. Moje ulubione...
Leo musnął moje wargi. Ja nie pozostałam mu dłużna. Pogłębiłam pocałunek. Chłopak podniósł mnie z powierzchni ziemi i skierował się w nieznaną mi stronę. Nie przestawaliśmy się całować. Poczułam pod sobą miękki materac.

Niestety nie trwało to długo. Nagle usłyszeliśmy pukanie do naszego apartamentu.
Chłopak westchnął i wstał zobaczyć kto to. Ja szybko poprawiłam łóżko,żeby wyglądało na nietknięte. Wzięłam szczotkę z walizki i porządnie rozczesałam moje włosy. Poczułam się niedobrze. Poszłam do łazienki,wcześniej zamykając się w niej.
Oddychaj głęboko.
1 wdech-wydech
2 wdech-wydech

Nie dam rady. Zwróciłam chyba cały obiad. Aby nie poznać po sobie,że coś takiego miało miejsce,umyłam zęby i dokładnie umyłam toaletę. Nadal czuje się nie najlepiej.

Wyszłam z łazienki udając,że nic się nie stało.
Usłyszałam ,że Chloe i Charlie przyszli do nas,żeby iść na plażę posiedzieć i troszkę się zrelaksować po podróży.

-Hej.-powiedziałam do nich wyłaniając się z pokoju.

-Hej.-odpowiedzieli.

-Co tam?-zapytałam podchodząc do Leo.

-Pomyśleliśmy,że pójdziemy na plażę. Idziecie?-zapytał Charlie.

-Możemy iść.-powiedziałam uśmiechając się lekko.

-No to ubierajcie się i wychodzimy.-powiedział chłopak wychodząc razem z Chloe.

❤️❤️❤️
Jesteśmy na plaży. Tu jest cudownie. Słońce miło ogrzewa moją skórę.Rozłożyliśmy koce. Leo usiadł i poklepał miejsce pomiędzy swoimi nogami. Usiadłam na wskazanym przez bruneta miejscu. Poczułam jak brunet otula mnie swoimi ramionami. Mogłabym tak całe życie.

-Pięknie tu.-powiedziałam po chwili ciszy, rozglądając się po plaży.

-Cieszę się,że ci się podoba.-powiedział chłopak bawiąc się moimi palcami.-Wiesz jak mocno cie kocham?-zapytał mnie chłopak patrząc na mnie czule.

-Tak jak ja ciebie.-powiedziałam całując chłopaka.

-Sky..tylko mów jakbyś się gorzej czuła.-powiedział chłopak.-Bardzo cie kocham i nie chcę..żebyś ukrywała coś przede mną.-powiedział.

-Dobrze Leo ..-powiedziałam przytulając się do chłopaka ponownie.

❤️❤️
Zanim wróciliśmy do hotelu poszliśmy kupić jakiś alkohol. Wiadomo,wyjazd za granice..bez alkoholu? Nie ma opcji. Kupiliśmy tego sporo. Postanowiliśmy dzisiaj zaszaleć.

Gdy wróciliśmy do apartamentu od razu zaczęliśmy zabawę. Wzięłam jedno piwo. Nawet nie zauważyłam jak wypiłam ich już 5.
Charlie i Chloe gdzieś zniknęli.

-Zostaliśmy sami..-powiedział Leo biorąc mnie na ręce.-I przysięgam,że jeśli ktoś nam teraz przerwie to nie ręczę za siebie.-powiedział chłopak.
Zaśmiałam się pod nosem. Objęłam chłopaka jeszcze mocniej.

Przez alkohol mam zdecydowanie za dużo odwagi.
Leo zakluczył pokój i posadził mnie na łóżku.

-Kochanie pozwól,że pozbędziemy się niepotrzebnych rzeczy..-powiedział wskazując na moje ubrania.

Chłopak jak zawsze,chociaż dziś pod wpływem alkoholu był delikatny. Zdejmował moje ubrania. Jego wzrok mnie rozpraszał.

-Jesteś piękna.-powiedział. Za każdym razem gdy od niego to słyszę czuje się wyjątkowa.
Atmosfera między nami zagęściła się.

Chłopak całował mnie i mówił mi czule słowa,przez co czułam się lepiej.
Srebrne opakowanie szybko przeleciało mi przed oczami. Nagle poczułam przyjemność.
Kochaliśmy się długo. Byliśmy jednością.
Byliśmy idealnie dopasowani. Jak puzzel do puzzla.

Byliśmy zakochani jak nigdy.

❤️😅❤️😅❤️
Znowu wykazuje się zboczeniem XD
IDĘ NA KORKI Z MATMY I PISZE NASTĘPNY ROZDZIAŁ

MartynaMendzelewska pozdrawiam ❤️😅

Ogólnie to szaleje wiem 😂😎😎
Kocham was ❤️❤️

Ola

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz