4.3

3.6K 182 50
                                    

Perspektywa Sky

Jestem w pokoju Charliego. Leo wyszedł z tąd bez słowa i przeniósł się do Tilly. Poszłam przebrać się w jakiś dres.

Gdy już to zrobiłam wyszłam z pokoju

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Gdy już to zrobiłam wyszłam z pokoju. Zobaczyłam jak Charlie otwiera karton z pizzą.

-Jezu kocham cie człowieku!-powiedziałam siadając i biorąc kawałek do ręki.
Zjedliśmy pizzę i potem oglądaliśmy jakiś film,który Charlie zabrał z domu.

W końcu skończyło się na tańczeniu do piosenki z minionków.

Potem położyłam się do łóżka. Byłam zmęczona. Ciagle myśle o Leo. Kocham go ciagle ale rownocześnie nienawidzę.

❤️❤️❤️

Obudził mnie Charlie.
-Wstawaj Sky..zaraz idziemy na miasto z wszystkimi.-powiedział.

-Okey...jeszcze 5 minut..-powiedziałam wtulając głowę w poduszkę.

-Okey ,ale tylko 5.-powiedział .

Wstałam i ubrałam się w :

I uczesałam włosy w kucyka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I uczesałam włosy w kucyka. Pomalowałam się i wyszłam z łazienki.

Charlie już był gotowy . Wyszliśmy z pokoju. Na dole byli już wszyscy . W tym Leo. Popatrzyłam na niego i szybko założyłam na oczy okulary przeciwsłoneczne.

Wyszliśmy z hotelu i pojechaliśmy na stare miasto. Chodziliśmy po różnych miejscach.
Nagle zostałam z tyłu. Leo niebezpiecznie się do mnie zbliżał. Nagle powiedział:

-Czemu mnie unikasz?-zapytał.

-Zgadnij.-powiedziałam oschle.

-Sky ja... Nic nie zrobiłem!-powiedział.

-Nie w ogóle .. Nazwanie mnie suką i to że spędziłeś pewnie noc z Nami... Mi wystarczy.-powiedziałam.

-Nie spałem z nią.-powiedział.

-Watpię.-powiedziałam ze złością.

-Sky Nie spałem z nią!!-powiedział.

-Dobra daj sobie spokój!-powiedziałam.

Odeszłam od niego.

Nagle chłopak złapał mnie za nadgarstek. Zrobił to delikatnie tak jak kiedyś.

-Nie spałem z nią.. Sky..-powiedział.-Nie kocham nikogo innego tylko ciebie.-powiedział.

-Leo ...nie rób tak nigdy.. To dla mnie ciężkie.-powiedziałam.-Czemu ... Czemu Leo .. Ty ćpałeś?-zapytałam.

-Bo jedynym moim narkotykiem do tej pory byłaś ty.-powiedział.

Kurwa,on jest słodki.

Kurwa💓

😂🔫😂💓

Hey! Troszkę jest lepiej?

No wiecie chce usłyszeć wasze opinie !!! Co do tej książki!❤️😂

Dzisiaj powiedziałam mamie, że pisze takie opowiadanie. Powiedziała ,że się bardzo cieszy że wam sie podoba i że realizuje mój taki plan i jedno z marzeń.

Kocham was, bo bez was nie było by tej książki i 25 tysięcy!!!!! Mamy to ! Teraz do 30!!

Kocham was 😂❤️

Wasza Ola !!

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz