2.2

2.3K 137 29
                                    

Perspektywa Sky

Mój świat zawalił się w ciągu paru minut. Nie wierzyłam w to co widzę.
Mam białaczkę. Mogę w każdej chwili umrzeć. Czy to ma sens. Siedzieć w szpitalu i zamartwiać się chemią i dawcą szpiku? To nie ma najmniejszego sensu.
Leo nadal siedzi przed salą. Poprosiłam pielęgniarkę,żeby pozwoliła mu wejść. Chłopak wszedł do sali. Podszedł do mnie i mocno mnie przytulił. Tkwiliśmy w objęciach długo. Jakbyśmy mieli już nigdy się nie zobaczyć.

-Leo..ja nie chce się leczyć.-powiedziałam stanowczo.

-Sky..musisz..-powiedział chłopak gładząc mój policzek.

-Nie! Leo jeśli mam umrzeć to to zrobię. Nie chce tracić czasu leżąc w szpitalu. Chce wyjechać z tobą na wakacje.. chce spędzić je jak najlepiej. Z tobą..-powiedziałam bliska płaczu.

-O Boże Sky..-powiedział Leo przytulając mnie.-Wszystko będzie dobrze..będzie dobrze..-powiedział chłopak. Widziałam jak łza spływa mu po policzku. Starłam ją i popatrzyłam chłopakowi w oczy.

-Kocham cię .-powiedziałam.-Cholernie cię kocham jak nikogo innego.-powiedziałam załączając nasze usta w pocałunku.

❤️❤️
Leo odebrał mój wypis i mogłam wyjść ze szpitala. Wzięłam do ręki moją torebkę i poszłam w stronę chłopaka . Gdy tylko podeszłam do chłopaka poczułam jak splata nasze dłonie. Mój tata na całe szczęście zgodził się na wypis. Było ciężko ale się udało.

-Leo..?-zapytałam.

-Coś się dzieje?-zapytał od razu przystając.

-Nie! Po prostu chciałabym już omówić gdzie pojedziemy.-powiedziałam z lekkim uśmiechem.

-Pojedziemy tam gdzie będzie najpiękniej..tam gdzie spędzimy najpiękniejsze chwile..-powiedział chłopak,sprawiając,że na mojej twarzy pojawił się uśmiech.
❤️❤️❤️
Ostatecznie wybraliśmy Hiszpanię. Wyjeżdżamy jutro rano. Cieszę się,że go mam. To najlepsze co mnie spotkało w życiu.
Wzięłam ostatnie rzeczy i spakowałam je do walizki. Wszystko gotowe. Położyłam się i zasnęłam. Nagle poczułam ciepło otulające moje ciało i usłyszałam słowa :

-Kocham cię cholernie mocno..nie chce cię stracić..-usłyszałam głos Leo. Moje serce rozsypywało się na kawałki.

♥️♥️♥️

Ohoho wena jest!
Ciekawa jestem waszych przeczuć co do wydarzeń które będą miały miejsce więc piszcie mi w komentarzach!

Kocham was♥️

Ola

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz