Perspektywa Sky
Obudził mnie ogromny ból głowy i rąk. Próbowałam otworzyć oczy. Starania poszły się jebać. Czułam jakby moje ciało przygniotła tona jakiegoś kamienia. Moje ciało było ciężkie.
Znowu spróbowałam otworzyć oczy . Nic z tego .Nagle poczułam jak ktoś łapie moją dłoń.
-Sky..czemu?-usłyszałam.-Nie rób mi tego słońce, tak bardzo cię kocham .-usłyszałam.
Chciałabym coś powiedzieć ,ale nie mogę.
-Wiesz..brakuje mi ciebie..tego jak mnie przytulałaś..całowałaś..brakuje mi całej ciebie ..twojego śmiechu i czasami płaczu...-usłyszałam.
-Charlie mi powiedział..wiesz jestem o ciebie cholernie zazdrosny...chyba nie całuje lepiej ode mnie ?? Jak się obudzisz to zabiorę cię na kolacje ... Będziemy tylko my i nikt nam nie przeszkodzi.-powiedział głos .
-J..j..j..-tyle z siebie mogłam wydusić.
-Słyszysz mnie?-zapytał.-Jeśli tak to ściśnij moją rękę..słońce.-usłyszałam.
Zebrałam siły i spróbowałam ścisnąć rękę Leondre.
-Wiedziałem ,że mnie nie zostawisz ...słoneczko zaraz przyjdę..-powiedział puszczając moją dłoń.
***
Nagle poczułam jak moje ciało staje się lżejsze. Otworzyłam oczy.
Szpital. Mogłam się tego spodziewać. Obok siebie zobaczyłam Leo który siedział na krześle i spał.-Le-Leoś...-powiedziałam słabo.
Chłopak otworzył lekko oczy . Gdy mnie zobaczył odrazu kucnął przy łóżku i złapał mnie za rękę.-Sky...słoneczko...-powiedział gładząc moje włosy .
-Leo..ja i Charlie..-powiedziałam .
-Wiem..ale to nieistotne ..ja tak strasznie cię kocham ...-powiedział chłopak . Był bardzo zdenerwowany.
-Leoś..czemu się denerwujesz?-zapytałam.
-Bo..kocham cię cholera.-powiedział i pocałował mnie czule.
Oddałam pocałunek. Byłam jeszcze słaba.
-Zostań..ze mną ..-powiedziałam.-Nie chcę spać sama.-powiedziałam.
-Jasne myszko..-powiedział.
Przesunęłaby się trochę i zrobiłam brunetowi miejsce. Chłopak objął mnie swoimi rekami. Znów czułam to co kiedyś..ciepło płynące do mojego serca.
-Prześpij się..-powiedziałam. Pewnie długo już tu jesteś .
-Dobranoc,kochanie.-powiedział.
Kochanie.
-Dobranoc,Leo..-powiedziałam i nim się obejrzałam zasnęłam.
💞❤️💞💔❤️💞
No to ja idę po nowe chusteczki bo ryczę przez 3 rozdziały.
Kocham was wszystkich za wsparcie 💞❤️❤️❤️ dzięki wam jeszcze pisze.
Vote i komentarze miłe widziane.
Do nexcika
Wasza Ola 😍💞😭😭
CZYTASZ
Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONE
Fanfiction#29 w fanfiction - 12.10.2016r. #177 w fanfiction.❤️-23.08.2016r. #8 w fanfiction - 20.05.2017r #6 w Fanfiction-22.05.2017r Gł. Bohaterzy. - Sky Blue, Leondre Devries, Charlie Lenehan Okładka wykonana przez : @olciakowa