2.0

3.7K 213 143
                                    

Perspektywa Sky
Jak najszybciej założyłam na siebie koszulkę . Cholera,jak mi teraz jest wstyd..
Jego mama patrzyła na nas znacząco i powiedziała :

-Chociaż się zabezpieczacie?-zapytała kobieta , na co Leo sie zaśmiał ,a ja miałam ochotę zapaść się pod ziemię.

-My nie ..-powiedziałam .

-Nie tłumaczcie mi się..nie gryzę...nie chcę po prostu mieć małych Devriesów w domu...narazie .-powiedziała wychodząc z pokoju.

Gdy kobieta opuściła pokój Wtuliłam głowę w poduszkę i głęboko westchnęłam .

-Jezu jaki wstyd!-powiedziałam.

-Ej..No nie przesadzaj ..gorzej jakby weszła tu Tilly...Przewróciła by kota ogonem ..i niewiadomo co by myślała o nas moja mama.-powiedział .

-Jesteś głupi .-powiedziałam .

-Ale twój .-powiedział .

💞💞😍💞😍💞💞

3 dni pózniej

Mama Leo jakoś przetrawiła to co zobaczyła.
Było mi tak wstyd ,że jedyne słowa które mogłam do niej powiedzieć to było Dzień dobry i dziękuje .

Od rana strasznie źle się czuje . Boli mnie głowa ,gardło i brzuch. Wszystko!

I na dodatek jest mi cholernie zimno.

Usiadłam na łożku Leo i przykryłam się kołdrą po uszy. Gdy chłopak wszedł do pokoju ,popatrzył na mnie jak na idiotkę i podszedł bliżej .

-Sky coś się stało ?-zapytał podchodząc i śmiejąc się ze mnie.

-Zimno mi.-powiedziałam zgodnie z prawdą.

Perspektywa Leondre
Wszedłem do pokoju . Ku moim oczom ukazała się Sky ...lub tak właściwie tylko jej oczy .

Dziewczyna była tak opatulona kołdrą,że w ogóle jej nie było widać .

-Sky coś sie stało ?-zapytałem śmiejąc się i podchodząc do dziewczyny.

-Zimno mi.-powiedziała.

Odsłoniłem twarz dziewczyny i dotknąłem jej policzków i czoła .

-Sky jesteś cała rozpalona.-powiedziałem .

-Ale mi zimo.-powiedziała .

-Wiem ,ale musimy wezwać lekarza ..bo ja ciebie chorej z domu nie wypuszczę ...nawet z tego pokoju.-powiedziałem całując dziewczynę w czoło .

-Odrazu lepiej.-powiedziała .

-Co?-zapytałem .

-Co ?-odpowiedziała uśmiechając się.

***
Dzisiaj taki krótki 😏😗💞bo dodam jeszcze jeden dzisiaj 😍😍 cieszycie sie ?

Ale będzie więcej mam nadzieje rozdziałów 💞 staram sie je dodawać systematycznie 😍😍

Komentarze i vote miłe widziane ❤️❤️

Do nexcika 💞 (czyli może dzisiaj 😍❤️)

Wasza Ola

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz