2.7

1.8K 124 33
                                    

Perspektywa Sky

Następnego dnia udaliśmy się na wycieczkę z przewodnikiem do parku zoologicznego. Było bardzo gorąco. Niemal od razu gdy przekroczyliśmy próg wejścia do parku zobaczyliśmy mnóstwo turystów i innych atrakcji. Ja,Chloe,Leo i Charlie szliśmy razem z jakąś grupą. Chłopcy oddalili się nieco ode mnie i Chloe. Razem z dziewczyną szłyśmy za przewodnikiem równym krokiem. Przed nami szedł przewodnik. Opowiadał nam historie parku. Dotarliśmy w miejsce gdzie mogliśmy odłączyć się od grupy. Rozłożyłam koc. Razem z Chloe usiadłyśmy pod drzewem i wyjęłyśmy z torby przekąski. Postanowiłam położyć się i chwile odetchnąć. Nie udało mi się to jednak bo poczułam jak ktoś przyciąga mnie do siebie.
-Leo!-pisnęłam gdy chłopak wciągnął mnie na swoje kolana.
-Lubię jak zakładasz krótkie spodenki..-usłyszałam szept bruneta.
Spojrzałam na niego gardzącym wzrokiem lecz po chwili poczułam jak jeździ ręką po moim udzie.
Na całe szczęście jesteśmy w miejscu publicznym. Charlie i Chloe oglądali coś na telefonie Charlsa. Postanowiłam,że pójdę do łazienki. Oznajmiłam o tym Leo,żeby się nie martwił. Poszłam poprawić lekko makijaż i załatwić swoje inne potrzeby.
Uwierzcie,że ten debil nie przestraszył mnie bardziej niż teraz.
Nagle poczułam jak chłopak mnie obejmuje.
-Nie musisz nic poprawiać-szepnął.
-Chce być ładniejsza-powiedziałam przełykając ślinę.
-Oj skarbie..tobie już nic nie jest potrzebne..-powiedział chłopak odwracając mnie do siebie.
Popatrzyłam się na niego z dezorientowaniem. Mój puls wyraźnie się zwiększył,co było słychać przez szybkie bicie mojego serca.
-Nadal tak na ciebie działam..nic się nie zmieniło..-powiedział podnosząc mój podbródek.
Usiadłam na umywalce tak aby być odrobine wyższa. Oplotłam szyje chłopaka i przybliżyłam się do niego.
-Nadal Devries..nadal-powiedziałam całując go najczulej jak umiałam.

❤️❤️❤️
Przepraszam was najmocniej,że ten rozdział jest taki krótki :(( postaram się teraz napisać coś wnoszącego do tej książki bo jak narazie słabo mi to idzie. Cieszę się,że nadal ze mną jesteście ;) dajcie po sobie ślad w komentarzu!
Mam nadzieje,że poczekacie na rozdział z cierpliwością ❤️

Ola

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz