4.8

3.5K 182 142
                                    

3 miesiące pózniej (Święta Bożego Narodzenia)

Perspektywa Sky
Są święta. Razem z moją "mamą" przygotowywujemy resztę dań wigilijnych.

-Czemu jest tak dużo nakryć?-zapytałam.

-Zaprosiliśmy rodzinę Devries.-powiedziała na co popatrzyłam na nią wzrokiem typu "Chyba to jakiś żart". Poszłam na górę się przebrać. Wybrałam :

  (ta sukienka tak mi się podoba 😍😍)~Aut

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(ta sukienka tak mi się podoba 😍😍)~Aut.

Rozpuściłam włosy rozczesując je . Nagle usłyszałam jak mała płacze. Ma na imię Rose. Na początku jej nie lubiłam ale teraz jest dla mnie jak "siostra".

Zeszłam na dół i wzięłam dziewczynkę na ręce. Jest taka malutka. Uciszyłam ją i położyłam do łóżeczka. Automatycznie zasnęła.

Wzięłam mój telefon i zeszłam na dół . Zaraz zjawią się wszyscy goście.

Położyłam wszystkie prezenty pod choinkę i pomogłam jeszcze Sushan.
-Ślicznie wyglądasz Sky.-powiedział mój tata wchodząc do salonu.

-Dzięki tato.-powiedziałam.

Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi.
Otworzyłam drzwi. Zobaczyłam tam Panią Victorię ,Tilly i Leo . Wpuściłam ich do środka nie okazując żadnych emocji.

Popatrzyłam na Leo. Ubrany był w idealnie dopasowany garnitur. Gdy nasze spojrzenia się zetknęły usłyszałam płacz małej.

-Zaraz przyjdę.-powiedziałam.

Poszłam do pokoju. Wzięłam małą na ręce. Zaczęłam jej cicho nucić...

W górze tyle gwiazd,
w dole tyle miast.
Gwiazdy miastu dają znać,
że dzieci muszą spać.

Ach śpij, kochanie.
Jeśli gwiazdkę z nieba chcesz - dostaniesz.
Czego pragniesz, daj mi znać,
ja Ci wszystko mogę dać.
Więc dlaczego nie chcesz spać?

Nagle usłyszałam za sobą kroki.
Odwróciłam się i zobaczyłam Leo.

Podszedł do mnie i popatrzył na dziecko.

-Czy..-powiedział,a ja mu przerwałam.

-Nie nigdy nie było ...żadnego dziecka.-powiedziałam.

-Jak to ?-powiedział jąkając się.

-Leo..ona cię okłamała. Nie spała z tobą,prawda?-zapytałam. Chłopak kiwnął głową.-Ja chciałam sprawdzić co by było .. I ty odszedłeś i wybrałeś ją.-powiedziałam.

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz