1.8

3.6K 238 28
                                    

Perspektywa Sky

Obudziłam się. W pokoju nie zastałam Leo . Sprawdziłam komórkę . Też nic. Nagle drzwi do naszego pokoju się otworzyły.

W nich zobaczyłam Leo. Był cały i zdrowy.
Podbiegłam do niego i czule pocałowałam.

-Gdzieś ty był do jasnej cholery!-krzyknęłam .

Chłopak nic nie powiedział . Popatrzył na mnie i znów złączył nasze wargi.

-Nikt nie będzie cię dotykał..nikt tym bardziej on..-powiedział .

Musiałam przez chwilę przetworzyć o co mu chodziło. Ale teraz chyba już wiem..

-Chodzi ci o to ,że zatańczyłam z Charliem??-zapytałam .-Leo...ugh..ty jesteś moim chłopakiem i to ,że z nim tańczę..to nie znaczy ,że coś do niego czuję!!-powiedziałam.Usiadłam na łożku . Schowałam twarz w dłonie .

On jest zazdrosny..o mnie..
Poczułam jak materac się ugina i ciepłe ręce otulają mnie w pasie.

-Szukałam cię..nigdzie cie nie było ..myślałam ,że coś się stało ..wysłałam ci tysiąc sms'ów i dzwoniłam co chwilę...umierałam ze strachu .-powiedziałam.-Jesteś zazdrosny Devries ,wiesz ?-powiedziałam .-Ale mogę ci obiecać jedno..nie masz o co .-powiedziałam zakańczając moją wypowiedź.

-Sky..bardzo cię przepraszam..jest mi strasznie głupio ...-powiedział w końcu .

-Teraz to już się zamknij..-powiedziałam przytulając chłopaka .

-Kocham cię.-powiedział gładząc moje włosy .-Po prostu ..dopiero cię odzyskałem i nie chcę znowu stracić ,księżniczko .-powiedział.

-Też cię kocham,głuptasie .-powiedziałam tuląc się jeszcze mocniej.

***

Hejka ❤️
Oto nexcik .
Mam nadzieje ,że się podoba 💞 Taki krótki bo może dzisiaj bedą dwa. Jeszcze nwm 😗💓

23 Komentarze 💕💕 i 20 vote ⭐️

Kocham was 💞

Wasza Ola 💖😗

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz