1.9

4K 224 114
                                    

Perspektywa Sky

Siedziałam z Leo przytulona do niego . Była miedzy nami przyjemna cisza.
Co ja mam powiedzieć ? On zachowuje się jak baba z okresem (dzięki za pomysł 😂)~aut.
Niby gdy on ma M&G to ja mam być nie zazdrosna...? Ja wiadomo jestem o niego zazdrosna ,ale rozumiem to normalne!

Ale szczerze on naprawdę przesadził .

-Odezwij się..nie lubię jak milczysz.-usłyszałam nagle.-Mam nadzieje ,że z nami już okey.-powiedział.

-Jest okey ,Leo.-powiedziałam.-Po prostu cieszę się ,że cie mam chociaż czasami mnie denerwujesz...-powiedziałam .

-Coś mi odbiło ..-powiedział .-Cieszę się ,że wszystko okey.-powiedział.

-Obejrzymy jakiś film ?-zapytałam .

-Jasne...to wybierz jakiś ,a ja przyniosę jakieś przekąski.-powiedział.

***
Obejrzeliśmy 4 filmy . Było bardzo fajnie,często śmialiśmy się i wygłupialiśmy się. Doszło do tego ,że Leo wziął mnie na ręce i przewiesił przez ramię.

-Leo..postaw mnie ..-powiedziałam śmiejąc się.

Chłopak poluźnił uścisk na co pisnęłam .

-Leo!Trzymaj mnie !-powiedziałam łapiąc się za jego koszulkę.
(Szybka zmiana zdania Sky)😂😂👌🏻~aut.

-Sky..spokojnie,nie upuściłbym cię.-powiedział czule.

-Cieszę się...a teraz mnie postawisz?-zapytałam .-Albo w sumie jak chcesz bo jest mi nawet wygodnie.-powiedziałam .

Chłopak chciał mnie odstawić na ziemię ,lecz ja oplotłam go nogami .

Chłopak popatrzył na mnie z zdezorientowaniem ,a ja zmierzwiłam mu włosy ręką.

Chłopak mruknął cicho .

-Mruczysz jak kotek.-powiedziałam śmiejąc się.

-Podoba ci się to ?-zapytał ruszając brwiami.

-Leo ty zboczeńcu!-powiedziałam z powagą.

-Oj uważaj skoro ja taki zboczeniec to zaraz cię zgwałcę.-powiedział mi na ucho.

-Zabawny jesteś ..-powiedziałam.

-Jestem całkiem poważny .-powiedział przywierając do mnie swoimi ustami.

Gwałciciel😂😂

Znów wplotłam ręce w jego włosy .
Chłopak przeniósł mnie na łóżko .
Nim się obejrzałam zdjął mi koszulkę na co znowu zrobiło mi się gorąco .

Kuźwa niech otworzy okno😂😂

Chłopak momentalnie pozbył się także swojej koszulki.

Nie spodziewaliśmy się ,że akurat w tym momencie ktoś wejdzie do pokoju .

Tym bardziej ,nie spodziewaliśmy się ,że będzie to mama Leo.

***

Oto nexcik 😂💕💕

Mam nadzieje ,że wam się podoba 😏

If you know what I mean.😗😏😏😏

No to piszcie komentarze bo ja strasznie lubię je czytać 😍😍😍😍😍

Vote także są miłe widziane 💞👌🏻

No to do nexcika ❤️

Wasza Ola

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz