3.6

800 59 17
                                    

Perspektywa Sky
Odwróciłam się i zobaczyłam Charliego który siedział na brzegu mojego łóżka. Spojrzałam się na chłopaka i od razu przypomniałam sobie co między nami zaistniało. Nie chce wrócić do Leo. Za dużo razy się na nim zawiodłam.
-Charlie? Proszę idź stąd-powiedziałam wzdychając ciężko i podnosząc się do pozycji siedzącej-Nie mam ochoty z nikim rozmawiać-dodałam po chwili. Chłopak nie przejął się tym za bardzo. Wstał i udał się w stronę drzwi, które szybko zakluczył.
-Wiesz teraz nikt tu nie wejdzie..i będziemy mogli porozmawiać-powiedział pocierając się nerwowo za kark. Nie chciałam wdawać się z nim w żadne dyskusje,ale w końcu pokiwałam głową na tak. Chłopak wrócił i usiadł na przeciwko mnie. Nagle złapał za rękę i zaczął pocierać moje knykcie, co było dość przyjemne.
Spojrzałam na niego i uśmiechnęłam się lekko, naci chłopak oddał mi swój najpiękniejszy uśmiech.
-Jesteś dla mnie bardzo ważna wiesz?-zapytał patrząc gdzieś w dal. Przybliżyłam się do chłopaka. Delikatnie przyłożyłam rękę do jego podbródka, kierując jego twarz w moją stronę. Niepewnie potarłam jego policzek sprawiając, że chłopak zamknął na chwile oczy.
-Ty dla mnie też, Charlie znamy się prawie od zawsze-powiedziałam pewnie-Możesz mi powiedzieć wszystko, cokolwiek by to było-szepnęłam pokrzepiająco do jego ucha.
Nagle poczułam jego ręce na moich biodrach.
Moja ręka z policzka chłopaka powędrowała na jego szyję, wraz z drugą.
-Kocham cię-powiedział patrząc mi prosto w oczy. Moje serce zaczęło bić tysiąc razy szybciej. Nie spodziewałam się tego.
-Charlie ja-powiedziałam lecz nagle poczułam jego usta na moich. Na początku nie byłam przekonana co do tego ale oddałam pocałunek.
Całował mnie zupełnie inaczej niż wtedy gdy przyłapała nas Tilly. Był bardzo delikatny i subtelny w tym co robił.
-Proszę bądź moja-powiedział.
-Charlie ja nie wiem, ja nie jestem już z Leo ale, chyba nie jestem gotowa-powiedziałam spuszczając głowę.
-Mogę cię jeszcze raz pocałować?-zapytał patrząc na moje usta.

Boże co się ze mną dzieje..

-Tak

***

I oto nowy rozdział! Trochę krótki ale rozkręcę się!
Ps. Jesteście niesamowici! Mamy już pół miliona wyświetleń FUCKING PERFECT !!
Ola

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz