5.7

3K 179 6
                                    

Perspektywa Sky

Jestem nadal w szoku po tym co się tu wydarzyło. Razem z Leo poszliśmy na miasto,żeby ochłonąć. Jesteśmy na rynku. Idziemy jednym z chodników. Ciagle patrzę w moje czarne fluxy,nagle stały się bardzo ciekawe. Nagle poczułam rękę która splotła moją razem z nią. Uśmiechnęłam się pod nosem.

Spojrzałam ukradkiem na chłopaka. Poszliśmy w stronę ławki. Brunet usiadł tam i pociągnął mnie za sobą. Usiadłam obok niego. Byliśmy daleko od siebie. Nagle brunet przyciągnął mnie do siebie. Wtuliłam się w niego obejmując jego szyje moimi rękami,(ręką Ma złamaną 😂).
Oddychałam powoli i myślałam tylko o nim..i o nas.

Nagle chłopak odsunął się ode mnie. Popatrzył na moją rękę. Miałam na nim ten pierścionek ..który dał mi w święta.

-Nie zdejmujesz go?-zapytał.

-Nie.-powiedziałam.

-Dlaczego.-zapytał.

-Bo przypomina mi o tobie.-powiedziałam.

Chłopak nic nie powiedział tylko objął moją twarz w ręce i pocałował mnie. Dawno już..nie okazywaliśmy sobie tak bardzo czułości. Cholernie go kocham.

-Leo..-powiedziałam.-Bo ja chciałam zapytać.-powiedziałam lecz brunet przerwał mi.

-Dokończymy to w domu.-powiedział .

Czy on właśnie...?

Oh..

***

Aktualnie jestem z Leo na jakiejś imprezie. I nie mam pojęcia jak się tam znalazłam.

-2 razy whiskey.-powiedział Leo.

Barman podał nam alkohol. Wypiłam jednego,drugiego..ósmego drinka. I tak jakoś od razu się rozkręciłam.

-Może...Hah..wrócimy już do mnie?-zapytałam słodkim głosem.

Musiała być nieźle wstawiona.

-Chyba źle znosisz alkohol.-powiedział chłopak śmiejąc się.

-Ja?Pff..nie.-powiedziałam.

Kręci mi się w głowie. Jest mi gorąco.

❤️💓❤️

Jesteśmy w domu. Słabym ruchem zdjęłam buty z nóg. Poczłapałam do mojego pokoju. Opiekunka Małej bierze ją narazie do siebie więc dom mamy wolny.

Gdy tylko weszłam do pokoju rzuciłam się na łóżko. Zamknęłam oczy. Zaraz potem poczułam na moich wargach usta Leo.
Całowaliśmy się leniwie...lecz nie trwało to długo. Wiedziałam,że nie skończy się na zwykłym całowaniu.. Nawet nie zauważyłam jak byłam bez ubrań.(ups.. Rilvney 💞😂)

W tym oto momencie Ola ma problem. Pisać czy nie pisać .. Gdybym wam napisała co się tam działo to ..wyszłabym na zboczone dziecko 😂🙅🏻 (14 letnie dziecko)😂

25 vote i będzie "fajny" rozdział 😏

Do nexcika 🙅🏻

Ola nie ma pomysłu ale się nie przyzna .

Elo😂❤️❤️❤️

Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz