Przy tamtym rozdziale po 22 godzinach było ponad 180 wyświetleń myślałam ze to żart! A jednak 😂 dziękuje wam z całego serca ❤️❤️❤️
Perspektywa Sky
Zostały nam jeszcze dwa dni odpoczynku. Dzisiaj pogoda nam nie dopisała. Jest burza. Wieje wiatr i pada bardzo duży deszcz. Ja siedzę w pokoju i przeglądam jakieś nudne kanały w telewizji,a Leo poszedł po jakieś przekąski. Przebrałam się w obcisłe dżinsy i czerwony top. Rozpuściłam włosy i dokładnie je rozczesałam. Poprawiłam makijaż. Nagle usłyszałam zamykanie drzwi.
-Jestem!-usłyszałam. Wyszłam z łazienki kierując się do sypialni gdzie mieliśmy wszystko co potrzebne do życia. Od łóżka, telewizora, aż po lodówkę i aneks kuchenny.
-Hej..-powiedziałam podchodząc do blatu gdzie chłopak położył wszystkie rzeczy.
-Hej-powiedział obejmując mnie.
-Leo muszę iść zasunąć rolety..-powiedziałam.
-Wracaj szybko!-odparł chłopak puszczając mnie.
Zasunęłam wszystkie rolety. W pokoju zrobiło się ciemno. Korki również wysiadły więc było nastrojowo.
-Leo zapal tą lampkę na bater..-powiedziałam lecz nie zdążyłam dokończyć bo chłopak chwycił mnie za ramie.
-Tak jest dobrze..-mruknął.-Mamy cały dzień dla siebie..
Przygryzłam wargę. Chłopak odgarnął moje włosy z szyi. Po chwili zaczął całować mnie po szyi. Mruknęłam cicho. Odwróciłam się do chłopaka. Spojrzałam na niego. Objęłam jego szyje.
-Skarbie..wszystko w porządku?-zapytał chłopak.
-Tak Leo..kocham cię-szepnęłam przytulając się do chłopaka.
-Oh kochanie ja ciebie też..-powiedział chłopak odwzajemniając przytulasa.-Czyli dzisiaj noc jedzenia słodyczy i przytulania?-zapytał uśmiechając się.
-Tak dokładnie-powiedziałam śmiejąc się.
❤️❤️❤️
Mija 22 , a nadal nie wróciło światło. Charlie i Chloe są za ścianą W tej chwili żałuje,że wzięliśmy pokój obok nich. Już od kilku minut ich słychać. Leżę przytulona do Leo. W pewnym momencie nerwy mi puściły.
-Leo zrób coś-powiedziałam zakrywając głowę poduszką-Albo czekaj zaraz wracam-powiedziałam wstając. Postanowiłam pójść i ich trochę ogarnąć.
Zapukałam do drzwi.
Nic
Cisza
Zapukałam drugi raz.
Wreszcie drzwi otworzył mi Charlie. Był w samych bokserkach. No cóż.
-Hej..ja chciałam zapytać czy macie jakieś baterie..tak..-powiedziałam jąkając się.
-Tak zaraz ci przyniosę. Długo już nie ma światła prawda?-zapytał chłopak szukając baterii w szufladzie.
-Tak..tak oczywiście. Dzięki-powiedziałam gdyż chłopak podał mi baterie.-To ja ten.. No już pójdę-mruknęłam.
-Okey cześć.-powiedział chłopak zamykając drzwi.
Gdy weszłam do naszego pokoju od razu usłyszałam kilka pytań od Leo.
-No i jak?-zapytał chłopak.
-Udawałam,że chce pożyczyć baterie..-powiedziałam śmiejąc się.
-No i?-mruknął chłopak.
-No i powiem ci,że musiało się tam dziać-powiedziałam śmiejąc się jeszcze głośniej.
😂❤️😂❤️😂
Nie miałam pomysłu ale rozdział jest!😂❤️ cieszę się,że książka nadal żyje! To dzięki wam ❤️ Możecie pisać komentarze.. co byście chcieli zobaczyć dalej ;) losy bohaterów będą inspirowane waszymi komentarzami ❤️
Kocham was ❤️
Ola 🏹🌙
CZYTASZ
Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONE
Fanfiction#29 w fanfiction - 12.10.2016r. #177 w fanfiction.❤️-23.08.2016r. #8 w fanfiction - 20.05.2017r #6 w Fanfiction-22.05.2017r Gł. Bohaterzy. - Sky Blue, Leondre Devries, Charlie Lenehan Okładka wykonana przez : @olciakowa