Perspektywa Sky
Szybko Odwrociłam się i zobaczyłam Chatliego!
Rzuciłam się na chłopaka. Charles mocno mnie przytulił i uwolnił z uścisku.
-Charls! Co ty tu robisz.. - zapytałam.
-Chciałem cię zobaczyć i wyjaśnić sprawę z gazetą - powiedział. Popatrzyłam na niego ze zdezorientowaniem.
-Ty wiesz? - zapytałam.
-Tak.. Piszą o tym w New Times. - powiedział na co przytaknęłam.
-Charlie, bo ja mam lekcje.. - powiedziałam próbując ominąć chłopaka, lecz on pociągnął mnie za dłoń.
-Idziesz ze mną.. - powiedział obejmując mnie w pasie.
-Ale.. Gdzie? - zapytałam.
-Chciałem cię zabrać w jedno miejsce.. - powiedział na co przytaknęłam.
Szliśmy przez las. Wyszliśmy nad morze. Był spory wiatr. Było mega zimno mimo, że za chwilę lato.
-Daleko jeszcze? - zapytałam, na co chłopak się zaśmiał.
-Nie.. To tu.. - powiedział zatrzymując się.
Przed sobą ujrzałam Leo i Ann, Lucy, Luka i May. Siedzieli na wielkim kocu.
Pierwsze co zrobiłam to rzuciłam się Charliemu na szyję. Potem Popatrzyłam na Leondre.
Pobiegłam do niego i mocno go przytuliłam. Chłopak zachwiał się, lecz też również mnie objął.
-Przepraszam Leo - powiedziałam.
-Za co? - szepnął.
-Za to, że piszą w gazetach, że jesteśmy parą - powiedziałam.
-Mi to nie przeszkadza.. - powiedział na co wybuchnęłam śmiechem. - Z czego się śmiejesz? - powiedział. - Brzydki jestem?
Zrobiłam grobową minę na co Leo udawał że się obraził. Charlie patrzył na niego z rozbawieniem.
-Oj Leo nie obrażaj się.. -powiedziałam.
Chłopak przeżucił mnie przez ramię i niósł w stronę wody.
-Devries! Odstaw mnie! Proszę - powiedziałam.
-Prosisz? - zapytał wchodząc po kolana do wody.
-Leeoo.. Proszę nie..! Nie! Nie!! - pisnęłam gdy moje stopy dotykały wody.
Leo popatrzył na mnie swoimi czekoladowymi oczami. Wiedziałam że robi to specjalnie.
Nagle przybliżył się do mojego ucha i szepnął :-Wiesz, że bym Cię nie wrzucił? - powiedział. Popatrzyłam na niego ze zdezorientowaniem, a on odstawił mnie na ziemię.
-Leo, marny podryw! - krzyknął Charlie na co się zaśmiałam.
Leo szturchnął Charliego na co obaj się zaśmiali.
****
Tutaj taki nieogar troszkę? Piszcie ci wam się podoba czu coś zmienić?
:)
Maraton 7/10
15 votes + 13 komentarzy=next
CZYTASZ
Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONE
Fanfiction#29 w fanfiction - 12.10.2016r. #177 w fanfiction.❤️-23.08.2016r. #8 w fanfiction - 20.05.2017r #6 w Fanfiction-22.05.2017r Gł. Bohaterzy. - Sky Blue, Leondre Devries, Charlie Lenehan Okładka wykonana przez : @olciakowa