Ta notatka będzie bardziej..takim moim wyznaniem..wyznaniem,które nie jest łatwe.. Nie zmuszam was abyście to czytali...💞💕
Pamiętam jak kiedyś,przełączałam znudzona swoim życiem kanały w telewizji. Jakimś cudem trafiłam na jakiś zagraniczny program. Akurat leciało na nim brytyjskie mam talent. Postanowiłam obejrzeć,bo od zawsze lubiłam takie programy. Było wiele rożnych występów..lecz moją największą uwagę przykuło dwóch chłopców.
Leo i Charlie.
Na początku pomyslałam "Normalni,tacy jak ja"
Myliłam się. Byli wyjątkowi. Swoim występem powalili mnie na kolana.
Zaczęłam śledzić ich postępy w programie. Skończyło się na bycie ich "Fanką".Nigdy nie pomyslałam,że bede miała idoli..którzy nauczyli mnie jak mam żyć. To śmieszne ..ale ja byłam prześladowana w szkole...możliwe,że zaraz to usunę myśląc co sobie o mnie pomyślicie.
"Kolejna udaje,że miała jak Leo."
Nie. Tak było na prawdę.
Przez dokładnie 4 lata.Nie będę pisać jaka to ja byłam biedna.
Starałam się być sobą i dążyć do celu. Robię tak do dzisiaj. Dzięki nim.
Bars and Melody.
Gdyby nie marzenia,pasja i dążenie do celu..do dzisiaj bym płakała i użalała się nad sobą.
Dzięki wierzeniu w siebie osiągnęłam to co zawsze chciałam osiągnąć.
Szczęście.
Dzięki wszystkim ich piosenkom odkryłam cel w dążeniu do spełnienia marzeń ..
Spełniłam je..
Pojechałam na Ysot do Łodzi. Mój pierwszy koncert. Czy się bałam?
Tak i to cholernie..
Udało się. Byłam tam. Zobaczyłam BaM na żywo. Spełniłam 1 marzenie.
Pewnego dnia rodzice kupili mi bilet na Young Stars Festival 2016. Wiecie co?
Spełniłam drugie marzenie.
Byłam w pierwszym rzędzie chociaż zupełnie nie miałam nadzieje na tak dobre miejsce.
Mam jeszcze pare marzeń a jednym z tych co postaram się teraz zrealizować to .. M&G z BaM.
Wiem,że to trudne. Ale pamiętajcie. Wierzcie w siebie choćby świat miał się zawalić. Zawsze dacie radę..wystarczy tylko chcieć..i mieć marzenia.
Najpiękniejsze uczucie na świecie to mieć idola.. Naprawdę..nigdy nie było w moim życiu czegoś piękniejszego niż to ,że mam idola..
Kogoś kto zawsze jest..mimo wszystko.
😭😭😭😭
Ola
Dziękuje,że przeczytałaś/łeś.
Pisz co ty myślisz o marzeniach...
CZYTASZ
Fucking Perfect |L. D| ZAWIESZONE
Fanfiction#29 w fanfiction - 12.10.2016r. #177 w fanfiction.❤️-23.08.2016r. #8 w fanfiction - 20.05.2017r #6 w Fanfiction-22.05.2017r Gł. Bohaterzy. - Sky Blue, Leondre Devries, Charlie Lenehan Okładka wykonana przez : @olciakowa