Kisah seram aku 2

1.2K 71 0
                                    

Pada satu malam masa aku dalam kem plkn tu aku nak pergi tandas. Kami dah dinasihatkan oleh cikgu kami aka jurulatih plkn kalau nak ke tandas kena ajak kawan teman sebab apa tak perlu tahu. Nak jadikan cerita malam dalam pukul 3 macam tu tu aku nak pergi tandas nak buang air sbb malam tadi aku minum air 100 plus banyak gila dalam 3-4 tin macam tu. So disebabkan aku xnk kejutkan kwan aku yang tengah nyenyak tidur dan aku tak dipanggil penakut *yelah kan lelaki malu lah beb kalau kena teman :P* so aku buat keputusan nak pergi sorang. Oh lupa nak bagitahu yang dorm lelaki tandas betul2 depan keluar pintu jalan 7-8 tapak dah sampai tandas. So aku dah tak tahan aku pergi. Masa aku dalam salah satu cubicle tandas aku dengar ada bunyi tapak kaki dan bunyi pintu so aku pun cakap dalam hati "ada gak teman hehe nasib baik xdelah takut sgt"
so dah siap aku lepaskan hajat aku, aku pun keluar lah ke sinki sebab nak basuh tengan. So aku pun tunggu lah yang masuk tandas tadi tu mana x keluar2 pun bunyi air pun xde. So aku buat dek jelah nak basuh tangan cepat2 lah keluar sambung tidur. Time aku nak basuh tangan tu aku dengar ada bunyi org hembus nafas kuat sgt. So terpandang dekat cermin dekat penjuru tandas ada susuk tubuh tinggi badan hitam rambut tutup muka tengah bersandar dekat dinding. Aku tengok dekat cermin je nampak bila aku pusing tak nampak. Aku cuba kuatkan semangat aku slow2 jalan keluar dari tandas. Time aku nak keluar aku dengar bunyi perempuan menangis. Slow je bunyi dia tak kuat pun. Lepas keluar dari tandas aku pun lari ke dorm malam tu xboleh tidur beb! aku punya berharap sgt nak cepat2 pukul 5 pagi sebab kami dekat plkn kena bgun pukul 5.

🚏⭕ || Kisah Si Makhluk Where stories live. Discover now