Początek !

1.7K 15 0
                                    


On zawsze profesjonalny, odważny, rodzinny. To  rodzina zawsze była dla niego ważna, ba nawet najważniejsza, najbardziej ta mała istota, która Go potrzebowała, nie tylko ona ale i cała rodzina. On był ich podporą, oparciem. Praca i rodzina była całym jego życiem. Zawsze dzielny, silny, ale w głębi serca szukał jej. Tej która będzie całym jego światem, światłem i drogą życia. Wreszcie ją spotkał, ale to nie trwało długo, ich drogi, ich cele nie łączyły się. Znów w jego życiu zapanowała pustka, praca stała się celem, sensem. Przypadkowy ciąg zdarzeń sprawił, że niczym tornado zmiotło jego stare życie, wniosło do niego dwie istoty. Dwa kolorowe ptaki, nie spodziewał się, że ktoś może wedrzeć się w jego serce tak mocno. Wdarły do jego życia, kiedy to było już poukładane, kiedy miał już do kogo wracać co dnia, kiedy wydawało się, że jego życie jest już ułożone.
Kogo wybierze? 

Ona silna, twarda, w pracy zawsze profesjonalna, ale tak naprawdę wrażliwa, delikatna krucha. Życie nie rozpieszcza nikogo, mimo to zawsze uparcie dążyła do celu. Praca była dla niej ważna, ale rodzina najważniejsza. Jej marzenia o pięknej rodzinie się spełniły, odnalazła tego jedynego. Miał być wszystkim, miał być jej rycerzem na białym koniu, walczyć o nich z całym światem, a okazał się koszmarem, bólem, cierpieniem. Jej życie legło w gruzach, całe życie zawaliło się. Mimo wszystko jest jeden anioł, w jej życiu. To on rozświetla jej życie, uśmiechem rozprasza jej smutki. Ta istota jest najważniejszym co  ma w życiu. Dla tej istotki zrobi wszystko. Kiedy myślała, że życie już jej nie zaskoczy pojawia się, on.
 Czy zraniona kiedyś tak bardzo pozwoli się do siebie zbliżyć? Czy zaufa? A może nie jest wstanie zaufać na nowo? Czasem zranionego serca nie da się posklejać. 

~~~~~~~~~~

Hello! 

 

Z racji, że dziś Mikołajki postanowiliśmy z Margaret2626 że wystartujemy z nową książką! Prace nad nią trwają już od dawna

Mamy nadzieję, że wam się spodoba! 

Jak myślicie co tu się wydarzy, jak potoczy się historia?
Jeśli chodzi o pojawianie się rozdziałów jeszcze nie wiemy co ile będziemy wrzucać.

Był już u was Mikołaj?🧑‍🎄

Bez Ciebie nie ma mnieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz